Igazából nem sokat jövök-megyek, de előfordul, hogy tudom, hogy ekkor és ekkor normálisan kéne kinézni. Ilyenkor mit lehet tenni? Három nappal előtte kell elkezdeni a rákészülést. A következő dolgoktól lesz 3 nap alatt jobb az ember külseje. (elméletileg sokat foglalkozom ezzel, de gyakorlatban tényleg valami nagyon nagy eseménynek kell lennie, hogy megcsináljam).

Az első, hogy tudom, hogy alhatok eleget. Ha nem, nem is bajlódom a többivel, mert egy 5-6 órás alvás szétcseszi úgyis az egészet. Szóval, ha tudom, hogy lesz mód napi nyolc órára, akkor 3 napig normálisan eszem.

A szépségevés a következő nálam: nulla liszt, cukor, kukorica, krumpli. Rizs mehet (kivéve, ha nyersen vagyok, de akkor úgysem kell a diétával bajlódni). Mindhárom nap eszem tengeri halat, avokádót, bogyós gyümölcsöt és csontlevest. A jóllakást igyekszem fehérjével intézni (tejterméket ilyenkor általában eszem), és veszek nagyon sok bogyósat (áfonya, goji, málna, ilyenek). Tényleg megállom a cukrot. Igazából a legjobb a halászlé a csontleves helyett is, de azt nem tartom be, hazudnék. Semmi nagyon irritálót nem eszem, pl. mogyoróféléket vagy savanyúkáposztát, amelyeket egyébként eszem és egészségesnek tartok. Nagyon fontos, hogy a napot ilyenkor éhgyomorra citromos langyos vízzel kell kezdenem. Nem egy öröm (a langy), de nagyon méregteleníti az arcot, és ez mintha icipicit javítana a karikákon is.

Az étrendkiegészítőket szokásos módon, de ilyenkor több hialuronsavat, és több Pueraria mirificát szedek, mert mindkettő azonnali szépítő. Halolajból, csukamájolajból, mesmből nem kell többet, ezek lassabban ható dolgok, nem három nap.

Szóval alszom, jól eszem. Ilyenkor csinján bánok a szódabikarbóna, aszpirinekkel, nehogy irritált legyek, de a drybrushing kell. És betartom, hogy napi két lotion maszk, két Tanaka, két gua sha. Csak ennyi. A diétafaktor és az alvás a legfontosabb.

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr234553291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cicómicó 2012.05.29. 18:09:10

A poszt címéről azt hittem, a fogamzásgátlásról fogsz írni:) Az alvás+önmagaddal harmóniába kerülés a legtutibb.

arisztotela 2012.05.29. 23:03:18

@Niurka: Vízöntő bak határ. Anyám rák, és tesz rá, hogy néz ki:).

katarocks 2012.05.29. 23:17:07

az én anyám is rák, és ő aztán a mintapéldája, nála aggódósabb embert nem ismerek, bár nem a külseje miatt :)
én képtelen lennék ennyi mindent végigcsinálni! és ami még feltűnt, és a leginkább teljesíthetetlennek érzem a magam részéről, hogy te mennyire észreveszed/kitapasztalod, hogy mitől nézel ki jobban, és mitől nem. ehhez olyan lusta, meg nemtörődöm vagyok! :)

m.anna 2012.05.29. 23:20:09

(állítólag a külvilág felé mutatott képünket határozza meg, gondolom akkor a szépségápolásunkat is :D)

Scala 2012.05.29. 23:22:27

Ez egy zseniális összefoglaló! Köszönöm! Hölgyeim, ne legyünk destruktívak!

Pont témába vág, mert ma csináltam az arckefézést, majd a gua sha-t (nagyon jók!), és megállapítottam, hogy két gua sha kéne, vajon lehet-e. Ezek szerint igen. :-)
A két lotion maskot is észben tartom!
Kell egy szélesebb műanyag lap a gua shahoz, annyit még fogok a dolgon fejleszteni, és veszek egy másik kefét, ez túl durva, mait ma a DMből olcsóér szerváltam. De a drágát 2-3 ezerért nem akartam.
Jó éjt!
És a lisztmentességgel egyetértek!
Meg úgy általában az itt leírtakkal, a húslevest, halászlevet nem tudom.

arisztotela 2012.05.29. 23:22:37

@katarocks: régen engem sem érdkelt. Én mániákus vagyok, ha valamibe belefogok, azt szétszedem teljesen. Mást is. Csak ebből lett blog. De nem foglalkozom egész nap magammal, nagy része elmélet.

Scala 2012.05.29. 23:23:40

@m.anna: Igen, és ahogyan öregszünk egyre inkább olyanok agyunk. Én Bak vagyok aszcendensre, és ma már meg nem mondod rólam, hogy Skorpió a napjegyem. :-)

m.anna 2012.05.29. 23:29:21

horoszkop-zodiak.mindenkilapja.hu/html/18680579/render/ascendens
ilyet találtam.
@Scala bak! a bakok borzasztóan meg akarnak felelni mindenkinek :)

Scala 2012.05.29. 23:32:00

@m.anna: és önmaguknak. :-)
Na ebben segít a Skorpió, az biztos, a "leszarom nagyság" :-D

katarocks 2012.05.30. 07:58:37

@Scala: nekem kos az aszcendensem, amúgy mérleg vagyok, de még egyáltalán nem jött elő. a mérleg szinte minden tulajdonságát produkálom :)

Scala 2012.05.30. 09:45:10

@katarocks: Még nagyon fiatal vagy! 28, inkább 35-től! ;-)

mici˙ 2012.05.31. 18:38:59

Szóval ezért nem fogadnak el az úrinők 3 napnál közelebbi időpontra meghívást.
süti beállítások módosítása