Falsies tapasztalat

 2014.03.11. 12:08

Tegnap feltolta a cuccost a barátnőm. Elég unalmas, vagy két óra kaparászás, közben ideges is vagy, mi lesz ebből. A kételyeim főleg akörül vannak: elbírja-e majd a saját pilla a ráragasztottat, kihullanak-e hamar. Akkor még az is aggasztott, begyullad-e a szemem éjjel, de az nem.

Kicsit elcseszte, egy műszempilla egyenesen beleállt a szemembe, ezt reggel huzibáltam ki csipesszel.

A látvány: kétségtelen szebb, mint a saját, bár iszonyat mennyiségű spirállal már majdnem itt voltam, de az persze sokkal csúnyább, mint így. Ezen nincs spirál. Reggel ezerszer jobban nézek ki, nem mintha ez annyira érdekelne:). Este smink nélkül voltam, mert lemosta a csaj mielőtt felrakta a pillákat, és már-már elképzelhető volt a csak úgy közlekedés. 

Nem drámai a különbség egyébként, de jóval kevesebb festék kell, itt csak ez a por a szemhéjon, se tus, se szempillafesték, eyeliner sem kell. 

Ez a lány megaolcsó 6500-ért rak jó minőséget. Neki két éve van, látom a  pilláján, hogy már nem olyan, mint amikor először rakatta, de igazából ez elkerülhető, ha az ember nem várja ki a 3-4 hetet, ha elballag két hetente. majd meglátom.

Nem zavar, mint a tincses, tényleg könnyebb. Igazából hasonló a botox sztorimhoz, hogy jobb, de nem drámai a különbség. Arra anno sajnáltam a pénzt a továbbiakban, ezt majd az idő eldönti, hogy vacakolok-e vele. 

Azt nem tudom, a heves masszázsaimat hogy bírja majd. A sminklemosástól nem aggódom, mert igazából a mascarát volt nehéz mindig eltávolítani, a szemhéjpúdert gyerekjáték. Alapozót nem is használok csak CC-t, amit szintén nagyon könnyű lemosni. 

A szemem belseje azért piros, mert oda akadt bele az elbénázott pilla, remélem, hamar elmúlik, de nem lett hurutos a szemem még ettől sem. Azt hiszem, a barátnőmnél lehet ügyesebb mestert is csinálni, de ő annyira aranyos, meg alkalmazkodó, hogy hosszú távon jobb így. Majd szólok neki legközelebb, hogy ne szemgolyóra ragasszon. 

Elvileg ezt is lehet spirálozni, de akkor már tényleg úgy néznék ki, mint Ilona Medveczky művésznő, és gőzöm sincs, azt hogy lehetne lemosni.
pill2.jpgpill_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr815853939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sorskonyves 2014.03.11. 12:32:32

hű, szuper lett. Szerintem az egyik legnagyobb veszély a ribis összhatás, de ez tetszik, még magamnak is tetetnék, ha nem lenne szem-parám. Egyszer festtettem a szempilláimat, borzalmas volt, azóta szemöldökömet sem engedem kiszedni a kozmetikusnak.
Lehet h hülye kérdés, de nem alszod el? Én néha még a sajátomat is, nem is tudom rendbeszedni. Ez a festék meg tök jó a szemed színéhez!

arisztotela 2014.03.11. 12:36:27

@sorskonyves: nem aludtam el egy éjszaka alatt, pedig szarul aludtam, mert aggódtam a pilláért:).

mici˙ 2014.03.11. 13:49:55

jól néz ki rajtad, de ahogy emlékszem régebbi képeidről tényleg nem annyival jobb, hogy kéthetente két órát muszáj legyen rászánnod

veriocs 2014.03.11. 15:32:13

@DuBarry: Gyönyörű lett, és minimális festékkel ilyen látványos, ez mindenképpen mellette szól. És gondolom a töltés nem 2 óra? De azért 2 hetente menni, hát... csatlakozom Micihez e-nélkül is nagyon szép a szemed!

arisztotela 2014.03.11. 15:50:46

@veriocs: igazából ez azért sokkal szebb, mint egy erősen spirálozott hosszú pilla. De senkinek nem tűnt fel:(((

arisztotela 2014.03.11. 15:51:31

ja, és azt mondta, a töltés se sokkal rövidebb

cicómicó 2014.03.11. 16:09:39

A ribis hatás az extra hosszú, majdnem szemöldökön túl felívelő pilláktól szokott lenni, amivel együttjár még a szanaszétszolizott fej is. Na úgy, valóban ribis.
A Tiédet 11-12-es méretre tippelem.
Első pár nap tökéletes,de majd figyeld meg, hogy egy idő után (sac/kb: egy hét) csálén fog állni pár pilla. Erre az esetre lesz jó a szempillafésű. Egyébként miért is akarod a spirált lemosni róla? Feltéve, ha nem gyullad be tőle a szemed? Merthogy egy szintetikus pillán van gyakorlatilag a festék. (És egyébként sokkal tartósabb is rajta!)
Ezek az új 3D-s pillák ultrakönnyűek, észrevehetetlen, én két éve konstans hordom (kontaktlencse mellett) és elégedett vagyok!
A töltés ideje a meglévő pillák sűrűségétől függ, nekem 2x45 perc, közben simán lehet aludni. :)

arisztotela 2014.03.11. 16:16:51

@cicómicó: nem tudom, hanyas:). Maj megkérdezem. Én amúgy szoliznék, ha nem lennék skincare junkie:). De így kerülöm a napot, mint a hülye.
Ez mondjuk eszembe se jutott, hogy rajtahagyni a spirált. Esetleg, ha megyek valahova este kipróbálom.
Lencse itt is van, nem vettük ki, ezért nem tudtam aludni. De majd legközelebb az lesz.
Már reggelre kellett egyet fésülni finoman:).

cicómicó 2014.03.11. 16:24:36

@DuBarry:
Ezt nem igazán értem...Nem vetted ki a kontaktlencsét pillarakás közben, majd azzal aludtál? Külön-külön is brutálisan hangzik!

Ha nem sírdogálsz, és törölgeted sokat a szemed, nem maszatolódik a festék, tovább bírja a pilla is (nálam a könnyeket törölgetve viharvert a hatás.)

arisztotela 2014.03.11. 16:29:35

@cicómicó: nem vettem ki közben, mert nem volt tartó, akkor nem aludtam, otthon kivettem, majd aludtam:). Csak így uncsi volt, hogy közben nem aludtam.
Sose törölgetem a lencse miatt sem, ideális szemfesték viselő vagyok (és pilla), sírni sem szoktam (ami nem helyes, néha kéne:).
Viszont mi van, ha edzel? Ma nem mertem még a seggrutint sem.

cicómicó 2014.03.11. 16:31:42

@DuBarry: Szárazföldi sportot simán bírja, azt nyugodtan csináld.

Holle anyó 2014.03.13. 22:38:26

Nagyon ízléses és szép lett a pillád :).
Én egyszerűen megveszek a bőrszoknyáért, de féltem, hogy kurvás lesz, ezért elegáns selyemblúzt vettem fel hozzá, meg vittem szövetszoknyát is, arra az esetre, ha megrovóan néznének rám.
Na ne mondd, hogy a popsiformálástól leesik a pilla.... Helyrajzilag is nagyon távol vannak egymástól.

Holle anyó 2014.03.13. 22:41:23

Szóval ez így nem kurvás, de akkor is féltem a szememet.
Épített műkörmöm van, de az se kurvás, mert nem cicomázott karomként viselem.

Holle anyó 2014.03.14. 12:42:45

@DuBarry: Jaaaaaaaaaa!
Hát nekem inkább legyen kemény a seggem, mint hosszú a pillám...
:D

Holle anyó 2014.03.18. 17:37:00

Eltelt egy hét. Hogy érzik magukat a pilláid? :)

arisztotela 2014.03.18. 17:39:19

@Holle anyó: még jól:). Fésülgetni kell, de még szépek.

cicómicó 2014.05.13. 20:49:06

No, és mi a helyzet a 3D-s pilláiddal?

arisztotela 2014.05.13. 21:11:05

@cicómicó: megvan, 2 hetente ránézetek, elég olcsó helyet találtam közelebb, mint a barátnőm, mert ő gödi, és megvallom, az új lány szebben is rakja, ráadásul háromnegyed óra alatt meg is van. A férfiak megőrülnek értem újabbab:)

cicómicó 2014.05.13. 21:37:14

@DuBarry: 2 szem/45 perc? A pilla miatt extrább a hatás, ez kétségtelen. :) Gratula.

cicómicó 2014.05.13. 21:41:47

@DuBarry: De hát érted, mióta olvaslak, konstans megőrülnek a férfiak. :)

cicómicó 2014.05.13. 21:51:08

Én Rád is így emlékszem.Bókok, elismerések korosztálytól független.

arisztotela 2014.05.13. 22:07:20

@cicómicó: jó, mindig volt rá példa, de most mindenki randizni akart velem az elmúlt 2 hétben:).

cicómicó 2014.05.13. 23:06:36

@DuBarry: Miről is beszélünk akkor? :)szempilla ha szépen van összerakva nagyon érzéki tud lenni. Szem a lélek tükre, és ez bizony gyönyű, díszes keretet ad neki.
süti beállítások módosítása