Rosacea kezelése

 2012.06.01. 18:56

 Az én kis kedvencem, Bill is rosaceás. Ez a rendellenesség a fehér és száraz bőrű embereket sújtja 30-60-ig jellemző. Egyes vélemények szerint élősködők okozzák. Nincs nekem, tehát a leírt megoldásokat nem próbáltam, de hátha segítek. Természetesen utánanéztem titkos népi gyógyászati szájtjaimon. Az első: gluténmentes diéta. Ez nagyon sok bőrbajon enyhít, pl. psoriasis, ekcéma, stb. Ha ez megvan, egy korpaelleni samponnal, a Sebiproxszal kéne mosni az arcot, majd ki szódabikarbónával, ki almaecettel öblíti. Meg kell próbálni. A kezeletlen rosacea idővel sajnos rosszabbodik.


A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr894559943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

katarocks 2012.06.01. 19:20:56

Tesómnak van, nem tudták kezelni, egyáltalán diagnosztizálni képtelenek voltak az orvosok évekig! Mindenféle diétát próbált, semmi, többezres krémek, gyógyszerek, semmi hasznuk nem volt. Eljött Pesten egy bőrdokihoz, asszem a Bródy Sándor utcában, ő adott egy gyógyszertárban kevert krémre receptet (200 ft ugyebár), ami kb. használ neki (csillapítja a pirosságot), és mondta, hogy csak antibiotikummal lehet kezelni, viszont ő akkor akart teherbe esni, aztán terhes volt, most szoptat, tehát egyelőre jegelve a történet, de pár hete szedett antibiotikumot felfázásra, és tényleg szebb volt tőle a bőre (neki csúnyább, mint Billé).
Ja, és elvileg gyomorproblémák, valamilyen baktérium okozza, de azt nem találtak nála, csak laktózérzékenységet, de az most a terhességgel elmúlt. Mondták, hogy majd a hormonok miatt jobb lesz, de nem.

Nekem is van, de tudjátok, az a fajta, hogy az orcámon piros kicsit, és ugyanolyan mióta az eszemet tudom. Azért figyelek rá, no radírozás, de valami krémet is jó lenne szerezni végre a hajszálerek erősítésére, de még nem találtam semmi tetszetőst.

Scala 2012.06.02. 14:57:16

Szuper vagy Dubi, pont akartam kérni egy postot a témában. A férjemnek van, nem vészes, nem nagy, de 30 éves korában jelent meg.
És a MOMban volt egy bőrdokinál magánrendelésen, aki annyit volt képes kipréselni magából, hogy szteroidos krém, és fedőkrémnek Vichy, napvédelemre Bioderma. :-D
Azt a krémet nem váltotta ki, vagy igen, de kidobta, mert a mellékhatások nagyon durván voltak leírva (hipochondria kicsi bejátszik, Y-kromoszóma ugye) :-)
Én is hallottam már a diétát.
És tényleg rosszabbodik, nagyobb lett némileg. :-(

katarocks 2012.06.02. 18:04:03

@Scala: eszembe jutott, a Múzeum utcában volt a tesóm dokija, Dr. Temesvári Erzsébet. Nekünk is úgy ajánlották, és tényleg jó krémet adott.
wcs.oisz.hu/36807/borgyogyasz-kozmetologus/dr-temesvari-erzsebet-egyetemi-tanar.html

bungics (törölt) 2012.06.02. 22:15:11

@katarocks: Erről a doktornőről már hallottam, sokan dicsérik.
Bár én a bőrgyógyászokat nem sokra tartom, van három kenőcsük, oszt jónapot. A nyugati orvoslás legelmaradottabb ága szerintem.
A bőrön megjelenő bármilyen tünet belső dolog, allergiától hormonális bajig, szóval marha nehéz kezelni mindent.

Mujza 2012.06.02. 23:08:20

@katarocks: Köszi, ezt én is megjegyzem! Már én is akartalak kérni titeket, hogy ajánljatok bőrgyógyászt, csak nem akartam offolni. (még új vagyok :-)

arisztotela 2012.06.03. 00:21:46

@Mujza: Dr. Szalay Zsuzsanna Heim Pál. Van magánja is, de azt nem tudom.

katarocks 2012.06.03. 09:26:32

@bungics: igen, mindig azt érzem, hogy csak találgatnak. Orvosisoktól hallottam, hogy csak az választja a bőrgyógyászatot, akinek semmi elképzelése nincsen :)

brokeness 2012.06.03. 14:16:04

@katarocks: Ahhoz képest jó sok magánrendelőjük van.
Amúgy egyik fiatal doktornő el is ismerte, hogy bizonyos betegségek esetében tehetetlenek.Csodálkozunk,hogy a természetgyógyászat egyre népszerűbb? Arról nem is szólva,hogy több hónapot kell várni,hogy bejuss állami rendelőbe.Addig a melanóma szépen áttétes lesz, a beteg meghal. Megtörtént.-((

Scala 2012.06.03. 22:22:08

@katarocks: Szuper vagy! Kérte is a férjem, hogy pontosan kérdezzem meg, ki-merre-hogyan!
Fel fogja keresni. Köszönöm! :-)))

Scala 2012.06.03. 22:22:56

@bungics: Egyetértek a bőrgyógyászokról elmondottakkal. Van néhány kivétel, de azok már kozmetológusok is.
süti beállítások módosítása