Eltelt a 16 hét a Careprost elkezdése óta, tehát félő, hogy ennél jobban már nem nő meg a szempillám, de mondjuk nagyon elégedett vagyok. Az utóbbi időben nem is annyira hosszabbodott, inkább be is sűrűsödött, most már vigyázni is fogok, hogy ennyire nem festem, mert nem kell (csak a régi megszokás, amikor három szál volt, és rövid, abból kellett főzni). A két kép azért azt is mutatja, hogy nem mindegy, van-e alatta primer, és göndörítve van-e. Az elsőn szépen elszórakoztam a primerrel, és kanalat is ragadtam, hogy göndörítsek, a második tegnap készült, amikor rántott hús sütés közben festettem ki magam, mert vendégek jöttek (direkt lefotóztam, mert Scalának megígértem, hogy lesz primeres és anélküli). Egyértelmű, hogy csak akkor szép, ha az ember megadja a módját a spirálozásnak. Jelzem, februárban vettem a szemcseppet 6000 körüli pénzért, és még van belőle. Az egyik legjobb befektetésem.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr194552967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2012.05.29. 16:38:20

Így van, megadni a módját. :-)))
Köszi a fotókat.

Én is azt vettem észre, hogy a szempilla minőségétől függően kell festékkel terhelni. Mint a karácsonyfa-díszítés: nem szép, ha túl van pakolva.

cicómicó 2012.05.29. 18:12:46

Épp én is tegnap fotóztam az utókornak a 3D-s pilláimat. :) @Scala: Pontosan, én mindig mondom, hogy van olyan szemkörnyék és pilla is, ami alkalmatlan a festésre. Egyszerűen nem áll jól az egyénnek, azt meg nem kell erőltetni.

katarocks 2012.05.29. 19:06:36

hú, nagyon szépek, most én is nyomom a ricinust 1 hete, én már látszik az eredmény. ma göndörítettem is ;)
@cicómicó: nekem van egy ismerősöm, akinek nagyon szép hosszú pillái vannak, de szerintem hosszabbítós spirállal festi, és már olyan hosszú, hogy nem jó ránézni. hosszú, és túl kevés, dúsítóval kéne nekiesnie. tényleg nem mindegy, hogy mire mit kenünk.

Scala 2012.05.29. 20:34:31

@katarocks: ugyanez van nálam is, hosszú, nagyon. Csak én amikor először belefutottam ebbe lemostam, és levontam a következtetést. Nem értem az embereket néha, önrefelxió?

mici˙ 2012.05.29. 22:47:16

@cicómicó: na, ez vagyok én. Iszonyúan öregít és valahogy keményít, ha spirálozom a szempillámat. Nekem csak egy egész kicsi, inkább barna és nem fekete spirál mehet, ha egyáltalán.

arisztotela 2012.05.29. 22:50:57

@mici˙: akkor nem jól fested körülötte, a szempillafestés szinte mindenkinek jól áll.

cicómicó 2012.05.29. 22:59:07

@mici˙: Sajnálom, de elhiszem, hogy így van. A természet biztosan kompenzál egy szép bőrrel és/vagy ajkakkal.
@DuBarry: a ritka szempillákat nem feltétlen jó, ha erősítik a festékkel.

mici˙ 2012.05.29. 23:01:52

@DuBarry: @cicómicó: hm...lehet, hogy rosszul csinálom. De mindig úgy érzem, hogy ha kenek még rá festéket akkor az már túl sok, túl drámai és ettől öreges. Bár tény, hogy nem vagyok egy sminkmester.

A te pillád tényleg jó, bár nekem a két kép közül itt is a második tetszik jobban.

cicómicó 2012.05.29. 23:07:18

@mici˙: Na tessék, megmondtam. Mázlista!!!

arisztotela 2012.05.29. 23:13:41

@mici˙: az azért lehet, mert a barna nem feltűnő szín, de életben jobb a zöld a szemem színe miatt. Mondták sokan:).

arisztotela 2012.05.29. 23:15:24

@mici˙: egyébként van akinek olyan zavaros lesz a szeme a festéktől, igazad van. De nagyon kevés csajt ismerek, aki smink nélkül jobb.

katarocks 2012.05.29. 23:19:59

@DuBarry: szerintem sem nagyon van olyan, jellemzően a nagyon csúnyák, akiken szegényeken már az sem segít :) vagy a fura arcberendezésűek, de lehet nekik is csak a béna smink árt, szakember tudna jobbat csinálni belőlük.

veriocs 2012.05.31. 03:13:56

@cicómicó: Kompenzál?! Nekem alig van szempillám az is rövid, ellenben penge a szám, nagy széles duda orral, csúnya börrel, amin megtalálható az összes bőrhiba ami csak létezik. :-)Az alakomra most nem térek ki. Ellenben remek képeket lehet rólam készíteni (hozzám képest)mondom is magamnak, hogy kár, hogy nem 2 dimenziós fotókban létezem.

arisztotela 2012.05.31. 12:15:57

@veriocs: nem vagy kicsit önutáló?:) Ez a képen te vagy?

cicómicó 2012.05.31. 13:14:18

@DuBarry: Szerintem csak ugrat minket @veriocs.: Nehogy már a rajzfilmek világában légy boldog.:)Szép mosoly? Szép haj? Szép szem?

veriocs 2012.05.31. 18:05:03

@DuBarry: Igen, én vagyok a képen 3 éve készült akkor még rendben voltam. :-)
Most kezd lassanként erőm lenni, hogy újra így legyen.
Elkezdtem a Gua Shat, vettem zselatint, omega3-at, és tervezem a csigakrémet stb. Nagyon bele tudom vetni magam az ilyesmibe, csak eddig nem ment. :-)
És néha nagyon utálom magam, ha a tükörbe nézek.
@cicómicó: Nem ugratlak benneteket sajnos! :-(

brokeness 2012.05.31. 19:48:20

@cicómicó:@mici˙: Úgy rémlik Kim Basingernek sem volt spirálozva a szempillája a 80-as években. Aztán lefogyott,stílust váltott.Megcsúnyult, de hirtelen.

Scala 2012.05.31. 22:49:23

@brokeness: Basingernek emlékeim szerint nagyon csutka szempillája volt, amin a festék csak összeragad és kész a katasztrófa.

Scala 2012.05.31. 22:53:10

@veriocs: A bőröd szépen rendbe jöhet simán, ha zöldség-hal-barna rizs, és izzadás a sporttól (futás, úszás), pilla-szemöldök ricinus olaj. Nekem műtött az orrom, de meg nem mondanád, nagyon szeretem, 30 évesen csináltattam, de 21 óta akartam. Csúcsos volt és volt benne egy púp.
Száj: passz. :-)

veriocs 2012.06.01. 21:50:57

@Scala: Köszönöm a bíztatást, valahogy úgy érzem, hogy vissza tudom fordítani még ezt a lepusztultságot kitartással és persze ezt el is kell hinnem. Jó úton haladok, régebben az volt a legnagyobb baj, hogy pl. képtelen voltam még csak elképzelni is, hogy lefogyhatok, hogy jól nézhetek ki. Még a gondolat sem ment!!!! És persze hiába fogyóztam egy gramm sem mozdult lefelé.
Egy "másik" orral egész más lenne az arcom, úgyhogy biztosan megcsináltatom. Jó, hogy te így szereted a tiedet, szerintem én is fogom majd az újat!! :-))

katarocks 2012.06.01. 22:06:42

@Scala: Nem is tudtam az orrműtétről :) Szerintem az a legjobb plasztika, meg a fül, ha nem rontja el a doki, akkor az utána úgy marad, nem kell félni, hogy eldeformálódik, kinő, elcsúszik, eltűnik stb. Kár, hogy semmi bajom az orrommal :D

Scala 2012.06.02. 15:06:44

@veriocs: Mondjuk az orrműtét lóvés dolog azért, és olyat válassz, aki az archoz készíti, nem egy sablont nyomat. USA dokik tök igénytelenek ebből a szempontból, Denise Richards pl. Túl pici orr, ami nem illik az archoz elég nagy probléma, és nem lehet utólag korrigálni.
Szóval csak körültekintően.
És egyébként sokat fiatalít az arcon, a szemkarikáim sem olyan feltűnőek így. A régi + a fáradt arcom kombó túl markáns volt, az az igazság. :-)

@katarocks: Igen, berakatni én is félnék! Leszedetni kevésbé. 50 évesen, ha fog kelleni, a szemhéjbemetszést pl. vállalnám, olyat láttam gyógyulni is, pár nap, és mínusz 6-10 év. Kis bemetszés a bőrön. Annyi csak, hogy méregteleníteni előtte, nehogy keloidos legyen.

katarocks 2012.06.02. 18:01:38

@Scala: igen, az még jó, anyukámmal nézegettük, azt ő is szeretné (fedett szemhéj + öregedés nem a legjobb kombináció). :)

katarocks 2012.06.02. 19:50:37

@Niurka: de ha valakinek amúgy is lógott, és még az öregedéssel még inkább, akkor szerintem az eredeti fedett állapotba vissza lehet állítani, nem?
Nekem most fedett, azt nyilván nem "húzatnám" fel, mert elég érdekesen mutatnék :)

veriocs 2012.06.02. 20:34:01

@Scala: Nagyon nem szeretnék sablont, és nekem nem is profilból van gondom, hanem szemből, széles és az orrcimpáim is nagyok. Tehát csontot nem érintene a műtét, de hát biztos el lehet így is rontani rendesen, Jackson orr, hogy csak a legkirívóbb esetet említsem.

arisztotela 2012.06.03. 00:30:31

Egy barátnőm megcsináltattam, és sokkal jobb lett. Ő mondjuk az a típus, akinek fiatalon nem volt fedett. Nekem mindig fedett volt, nem is lehetne nyitott szemet operálni nekem-

arisztotela 2012.06.03. 00:35:53

@katarocks: az orr a leginkább elszúrható, ha sikerül, jó, de van, akinek ötször műtik. A horgas orr egyszerű ügy, de a széles nem. Két ismerősömet láttam előtte-utána. egyik sokkal jobb lett, másik sokkal rosszabb. Van, akinek az arca hülyén néz ki kisebb orral

veriocs 2012.06.03. 08:56:36

@DuBarry: Én meg azt hittem, hogy a széles az egyszerűbb, mert nincs csont! Igaz még egy plasztikai sebész honlapján sem futottam össze széles orr műtétjéről készült előtte-utána képpel.
süti beállítások módosítása