A Dermarollerről

 2012.05.25. 20:16

  Ezer éve már írtam a dermarollerről, de akkor még nem használtam, ha jól emlékszem. A dermaroller egy kis guriga, amiből tűk állnak ki. Ezt is a németek találták ki, mint a BB krémet, heggyógyításra. A ránc is heg, tehát, lehetne használni ránctalanítónak. Az elmélet az, hogy a kollagén egy idő után nem akar úgy termelődni a testben, mint fiatalon, serkentsük hát. A dermaroller mikrosérüléseket okoz, amelyek elvileg serkentik a kollagéntermelést. Nem tudom. vannak nálam nagyonn beauty junkiek is, akik képesek havi egyszer úgy megszurkálni magukat, hogy vérük folyik, azután leírják, mit tapasztalnak. Nos, ők azt tapasztalták, hogy nem tűnt el semmi olyan probléma, aminek el kellett volna tűnnie. Engem természetesen  a roller is elsősorban karikás szem ügyben érdekelt, hát semmi biztatót nem olvastam erről. Bevallom, sosem estem neki a pofámnak nagyon durván a rollerrel. Kicsit megfuttatom rajta, hogy bizseregjen, aztán bekenem magam valamivel, amit épp a rutinom diktál. A dermaroller szerintem a szépségért meg kell szenvedni marketingduma alapján futott be ekkora karriert. Egyre jobban azt gondolom, hogy nem kell. Ami szenvedést okoz, azt azonnal abba kell hagyni.
dermaroller2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr444546490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

brokeness 2012.05.25. 21:08:55

Testen is jó. Életemben először enyhe cellulit volt a combomon és a karomon (sajnos betegség miatt meg a sok ülőmunka miatt rám jött több kiló),nekimentem a rollerrel, és arra hatott.

Mujza 2012.05.25. 23:27:32

@brokeness: megkérdezhetem, hogy a combodra milyen hosszú tűvel használtad? És kb. mennyi idő után volt hatás? Ja és mit kentél a mikrosebekre?

pnünü 2012.05.26. 07:20:04

Cheydubarry, a cimben kimaradt az m betu...*)

brokeness 2012.05.26. 11:13:37

@Mujza: 2 mm-es. Előtte a készülék neomagnolos fertőtlenítése, desztillált vizes öblítése.Közben a bőrt Emlával érzésteleníteni, majd ha kész, akkor Octanisepttel törlöm át a mikrosebeket.

Mujza 2012.05.26. 12:29:17

@brokeness: Köszi. Ha jól értem, akkor ez mind csak fertőtlenítő/érzéstelenítő. Semmi spéci beszívódó cellulitapasztó/ránctalanító/kollagénserkentő fityfiritty?

brokeness 2012.05.26. 14:17:14

@Mujza: Nem, csak ennyi.Valszeg ez minden krémnél jobban fokozza a vérkeringést. A hasamra szoktam krémet, dunsztba teszem,az is hatásos.A krémnek akkor van csak hatása, ha jól becsavarod magad egy neoprén övvel, hadd dunsztolódjon.

veriocs 2012.05.26. 20:07:12

Régi olvasó vagyok, igaz még nem kommenteltem és most is off-olnék. :-) Kedves DB nagyon várom a postot a Gua Sha-ról!! Arcra, főként tokára illetve nyakra is használható? És hányszor egy héten érdemes, hogy eredménye legyen? Nagyon lefogytam és szottyadt a tokám, igazából már csak bőr és a nyakam dettó. Köszi, nyagyon a blogot, függő vagyok!!!

Scala 2012.05.27. 18:43:09

@Niurka: és DB: az arckefés kezelésnek (amit az orosz nő mutat) tényleg nem szabad fájnia?

Niurka (törölt) 2012.05.27. 19:08:12

Én időnként egy nem túl durva körömkefével szoktam az arcomat cseszegetni, leginkább zuhanyozás közben. Néha arctorna, illetve ritkán masszírozás. Azt nem tudom, hogy az orosz nőnek mije fáj, vagy mije nem (nem is láttam a videót), de szerintem alapból nem kell fájdalmat érezni/okozni semmivel.

Scala 2012.05.27. 20:25:16

@Niurka: @DuBarry: OK. Köszi. kell egy kefe.

arisztotela 2012.05.27. 20:42:28

@veriocs: Köszi!
Tettem fel gua shát. Tokára azért jó az arctorna is, majd keresek videót.

arisztotela 2012.05.27. 20:45:26

A kefézés azon kevés dolgok közé tartozik, amitől instant jobban nézel ki. Érdemes venni.
süti beállítások módosítása