Orrformálás sminkkel

 2012.05.23. 21:33

Gross, a drága összeszedte, a különféle orrhibákat miként lehet kontúrral ellensúlyozni. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr164542565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2012.05.24. 11:38:13

Szuper! Nem is gondoltam volna, hogy így kell, triangular van, és fent nem szélesítettem!
Köszi, igen hasznos volt! :-)
Kár, hogy nem csinálja végig.

Scala 2012.05.25. 03:38:28

Kipróbáltam, de még gyakorolnom kell! Ma vettem korrektort (Yves Rocher, visszacseréltem, amit akartam), sötét, teszek egy újabb próbát.
süti beállítások módosítása