Ez egy nagyon húzós néni, több videóját is láttam. Gondolom orosz vagy ukrán. De nagyon szép a bőre! 53 éves, és ha nem lenne ilyen iszonyú sminkje meg haja, elég látványos lenne. Másik videón látszik, hogy iszonyú vékony a dereka is (nyerskosztos, ha jól emlékszem). Ez egy arckefélős videó, így kell csinálni tényleg, bár én nem csinálom ennyire agresszíven. A Kefe szintén az elhalt hámsejteket szedi le, plusz vérkeringést csinál, azt egyébként jobban, mint egy arcradírozás, mert mélyebbre hat. Ez a kefélgetés is egy olyan dolog, hogy ha megcsinálja az ember, azonnal látszik valami pozitív hatás.

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr484502493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2012.05.11. 18:42:28

Ne csináld, ez a nő nagyon jól néz ki a korához képest!!! :-)
Vicces a konyhája. :-D
Szerinted le van alapozva, amikor csinálja, mert az orra azért elég nett.

Hol vegyek ilyen kefét?

arisztotela 2012.05.11. 20:09:50

@Scala: Le. Ilyet nem kapsz, mert ez gyökérkefe lovaknak, de a Müllerben van arckefe.

katarocks 2012.05.11. 22:34:54

ááá, nekem fáj, ahogy nézem :D

Én nem szeretek radírozni, hetente egyszer csinálom csak, már több kozmetikus is mondta, hogy ne radírozzak csak az áll-orr-homlok részeken, mert rosaceára hajlamos a bőröm, és azt nem szabad csesztetni.
De tényleg nagyon jól néz ki a nő, a szeme körül sincs ránc, azt hogy csinálja? :)

arisztotela 2012.05.11. 23:01:23

@katarocks: huszonévesen, rosaceával isten ments:).
Írtam, hogy 30 ig semmit! Max egy kis zselatint enni, meg masszírozni.

arisztotela 2012.05.11. 23:02:23

@katarocks: úgy csinálja, hogy hámlaszt és hidratál:). Ő arctornázik is, van arról is videója, mókás.

katarocks 2012.05.11. 23:29:18

@DuBarry: anyukámnak azért ajánlani fogom :) a masszírozás meg jó lenne, be kell iktatnom.

arisztotela 2012.05.12. 00:45:04

@katarocks: a Mamád biztos nem fog ezzel bajlódni:).

Scala 2012.05.13. 22:02:26

@DuBarry: BUTLERS az angol lakberendezési bolt a MOMban és a Mammutban.
Müllerbe nem járok mostanában, de a Butlerst akkor megnézem.;) Vagy a Dm, de sztem az drágább.

Körbenéztem szombaton a DMben, sminkpolcok leírom annál a posztnál.

arisztotela 2012.05.13. 22:14:30

@Scala: igen, a Butlersben vettem:).
süti beállítások módosítása