Szép bőr csirkeláb levestől

 2012.04.18. 13:15

Már írtam, hogy több kultúrában eszik a kollagén miatt a csirke vagy más állatok lábából készült ételeket. Thaiföldön, Kínában, és egyes Dél-Amerikai országokban is elterjedt. Ez a videó nem túl informatív, csak arról szól, hogyan készül a zselatinnal teli csirkeláb leves. csupán azért érdemes megnézni, mert az erős középkorú szakácsnő az arcára is rákeni a csirkelét (ilyet azért nem tennék a világért sem), másrészt nagyon szép bőre van. Imádom a kínai videókat, annyi hülyeség van bennük, nagyon szórakoztatóak is vannak.

Címkék: leves zselatin kollagén csirkeláb

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr944458802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

markusbird 2012.04.18. 13:21:42

gumicukor szerinted ér valamit?

arisztotela 2012.04.18. 13:43:53

@super_mark: Igen, ér, de a cukor miatt közben káros. A fehér cukor nagyobb ellensége a bőrnek, mint a cigaretta vagy a napfény! A magas inzulinszint mikrogyulladásokat okoz a bőrben, és teljesen lebontja a kollagént. Esetleg cukormentes gumicukor:)

belzebubó 2012.05.29. 17:36:11

@DuBarry: Ezt a filmet láttad? Ezt most nem kommentálom, se pro se kontra, de 7 éve köztük élek, igy minden ilyen dolog létezését el tudom képzelni a kinaiakról. És valahogy nem tud nyugodni sosem az a tény, hogy most már importálják a nőket, mert 8o millió "hiányzik". Eltűnt. Nem született meg.
en.wikipedia.org/wiki/Dumplings_%28film%29
Minden fetus, abortált állati magzat fiatalitó hatásában is hisznek.
Múltkor a Carrefourban az eladó rábeszélt a krokodil húsra, mert abban is sok a kollagén és ő is eszik hetente egyszer. Azt mondta, hogy kétszer annyi van benne mint a csirkében.

arisztotela 2012.05.29. 19:46:05

@belzebubó: Nem láttam, elég gusztustalan, ráadásul magamra ismerek a fiatalság hajhászásában:). De magzatot nem ennék. Voltam Svájcban egy szépségklinikán, ott mesélték, hohy az orosz nők bárányembrió injekciót kapnak évi egyszer.

arisztotela 2012.05.29. 19:47:37

@belzebubó: érdekesek a kínaiak, a teljes barbárság és kifiomultság elegyei. Irigyellek , hogy Ázsiában élsz.

belzebubó 2012.05.29. 20:23:48

@DuBarry: Mifelénk (Szingapúr) a "sheep placenta therapy" megy. Új-Zélandon csinálják. Az EU-ban úgy tudom, valamiért tiltják. Itt is volt vita, hogy lehet-e forgalmazni vagy sem étrendkiegészitőként. Lehet kapni kapszulában is.
A hormontartalma miatt volt valami gond vele, ha jól emlékszem.

Miután megtudtam, hogy a Neogranormonban sertéshasnyálmirigy van és mennyi mindenben van állati méhlepény kivonat, semmin nem csodálozom.

brokeness 2012.05.29. 21:37:56

@belzebubó: Én nagyon szeretem a placentás hajbalzsamot.-))
A Neogranormont nem tudtam, csak sejtettem, mert a védőnő annó figyelmeztetett, hogy ne túl gyakran kenjem vele a babát, ne popsikenőcs helyett használjam.

katarocks 2012.05.29. 22:46:49

@belzebubó: @brokeness: én is tudtam, hogy abban vmi furaság lehet. én pattanásokra használom, amikor már szárad le, egy éjszakára felkenem, és nyoma sincs a hámló bőrnek.
régen nem a neogranormont kenték minden babára? azt tudom, hogy most a sudocrem megy, az is jó cucc egyébként, van vmi kis pirosság, bekened, és 1 óra múlva nyoma sincs.
süti beállítások módosítása