Utálom a műszempillát, mert csomóban hullik tőle az igazi, a 3 D-stől nem annyira, viszont az utóbbi csak első alkalommal tökéletes, az utántöltésekkel már veszít a látványosságából.

 

Viszont nekem kell a műszempilla effekt, az arcot legjobban a megfelelő pillákkal lehet dramatizálni. Egyszerűen szempilla mániás vagyok. A növesztés jó, sokkal jobbak lettek, képen is látványos (most fotóztak), de ha nem fektetek be egy megfelelő spirálba, nem az igazi.

Tudom, van aki nem szereti, de nekem a spirál az a Lancome. Az sem mindegy, hogy melyik.

Kapok rengeteg spirált. Még drága is leesik YSL, Chanel. Semmi nem adja meg nekem a Lancome érzést. Úgyhogy szépen bebattyogok a Douglasba, és megveszem egy halom pénzért. Mindig.

Most például kaptam egy jót: Isadora Precision. vékony, kemény, jól használható kefe, tiszta, nem csomósodó festék. Remek.

De csakis valami Lancome alá. Mert csak úgy néz ki jól, ha egy réteg ilyen jó, szétválasztós, pillát pont jó szögbe helyezős, elrendezős cuccra jön a drámai Lancome réteg. 

Pedig ennek a mostaninak (Hypnose Drama) elég rossz a keféje: görbe, nekem kicsit túl hajlékony (a keményet jobban szeretem), de ezeknek a ribanc Lancome-osoknak van valami a festékjében, ami senkinek nincs. Feketébb, sűrűbb, vadabb. 

 Általános szabály: egy spirállal nem lehet műpilla effektet produkálni, minimum kétféle kell egymáson, és jó, ha az egyik drága.

BTW. az Isadora Big Bold spirálja is nagyon jó, majdnem Lancome, de az is drága, négyezer fölött van.

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr754351936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cicómicó 2012.03.31. 22:44:09

3D: az utántöltésekkel ugyanolyan hatást érhető el, mint az első felrakás eredményeként. Én már 3. hónapja hordom, 3 hetente járok a töltésre. Asszem függő lettem (ettől is) :)

A márkás szempillaspirálokról nincs nagy véleményem. Egy időben csak a nagy márkákat használtam (volt Lancome is.) Aztán pénzhiány miatt kipróbáltam az olcsóbbakat (Rimmel), aztán a még olcsóbbakat (Essence). Komolyan mondom, hogy az Essence a legjobb.

A 3D-s pilla egyik nagy előnye, hogy ha ráspriálozol, a festék nem fog elmaszatolódni. Hátránya, hogy letakarítani sem nagyon lehet a pillákról. A "használati idő" végén már kuszán állnak a szállak, de kefével állítgathatók.

Spirállal nem lehet műszempillahatást alkotni. Az illusztrációd is 3D-s.

arisztotela 2012.04.01. 09:20:18

@cicómicó: a barátnőmnek töltés után már kusza volt nagyon, de lehet, csak nem kefélgette:).
Persze, csak spirállal nem, de a növesztővel meg spirállal már igen:).

Scala 2012.04.04. 00:21:55

Az Isadora cuccokban én eddig nem csalódtam (bőrszínű szemcerka +, és igen a spirálom is olyan éppen.
A Clinique jön be még, a duci körkeféjűeket szeretem, a műanyag nem jön be.
Persze azt tudni kell, hoyg az én pillám hosszú, csak nem elég erős.
A műszempilla szerintem is kell a fotókra! Ha sztár lennék függő lennék.
Ahogyan egyszer írtad, anélkül meztelen az arcuk az amerikai színész-énekesnőknek!

cicómicó 2012.04.04. 00:41:05

@Scala: Szió! Személyes élmény alapján mondom, hogy nem kell sztárnak lenni, hogy függj a mű(hatású) pilláktól... :))

@DuBarry: Ezt próbáld ki: Essence: Multi Action False Lashes. Kb. 800 Ft, és klasszisokkal jobb, mint a nagy márkák. Nagyon tuti!!

arisztotela 2012.04.04. 12:11:01

@cicómicó: ok, annyit megér, de ezzel a Dramával nagyon elégedett vagyok.

katarocks 2012.04.20. 21:28:02

nekem volt egy chanel-om nemrég (minta :), az mindennél jobb volt. az inimitable azt hiszem, hosszított, dúsított, nem pergett le. igaz, én a műanyag kefésekre esküszöm. a maybelline defie-a-lash-ot szeretem még, de az is 4000 ft már, szóval kicsivel többért már mac-et is vehetnék például (bár nem tudom azok jók-e). még a max factor műanyag kefések váltak be, de azok is lassan 5ezerbe kerülnek.
süti beállítások módosítása