Hosszú vagy rövid?

 2011.07.13. 17:10
 

Megihletett a vitátok a rövid-hosszú hajról. Szerintem igenis vannak röviddel jobb nők. Roccóval egyet értek, hogy Halle Berry hosszúval jobb, de íme néhány sztár, aki Rihanna-the-live-collection-+-ronnie-clyde-on-dvd-a99ccszerintem röviddel jobb. Audrey Tatou, Rihanna, Beckhamné, Diana, Taylor, és például Monroe is alig volt hosszú hajú.



Victoria Beckham Pixie Haircut

Princess Diana - Vogue Magazine [United States] (December 1991)

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr263063757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cicómicó 2011.07.13. 20:31:59

Liz Taylornak és Marilynnek nem rövid haja volt, az határozott félhosszú, ők nem erre a listára valók. A felsoroltak közül egyedül Rihannának áll jól a rövid haj, de abból is a fekete. Diana nagyon ronda volt ezzel a hajjal. Tatou pedig se röviddel, sem hosszúval nem szép.

cicómicó 2011.07.13. 22:08:49

@Niurka: Pink (maszkulin megjelenéséhez egyértelműen jobb) és Sharon Stone (gyönyörű arccal) igen. A Mulligant nem ismerem, mindjárt nézem. Winona Ryder is jó volt rövid hajjal. (ő a törékeny madárka típus).
De vannak nők, akiket sosem fogok szépnek tartani, akármilyen hajuk lesz: Emma Watson, Kristen Stewart, Kirsten Dunst

katarocks 2011.07.13. 22:18:42

@cicómicó: Sharon Stone, Winona R. igaz, és Mulligannek is nagyon jól áll. szerintem Kate Moss is jó volt régen röviddel.
Kirsten Dunst, olyan ronda nő, és mégis ismerek olyan pasit, aki teljesen odavan érte!

Rocko- 2011.07.14. 07:20:56

Audrey Tautou: benicio del toro, csak napozás nélkül.
Rihanna: mint ha pepije lenne.
Monroe: szerintem rendben van ez a hossz.
Taylor: mint vmi kislány akinek még nem nőtt meg hosszúra a haja, mert 5 éve levágták amikor rágót dobott valamleyik fiú.
Beckhamné: most komolyan, jó ez a boglya?
Dianát pedig ugye nem írjuk be a nőiesség mintaképének ugye? :)

cicómicó 2011.07.14. 09:12:41

@Rocko-: Ronda: pengeszájú, laposfejű, kicsi szemű.

bungics (törölt) 2011.07.14. 09:50:40

Annyira utálom Dianát, már akkor is, amikor élt. Üresfejű, buta ribanc. Az egész világ bedőlt neki. Áá, csak felhúzom magam. Én Károly fun vagyok!
Tudom, kiragadtam a lényeget, de csak ennyit tudok hozzáfűzni. :)

m.anna 2011.07.14. 10:56:37

@cicómicó: kristen stewart az eredeti, hosszú, hullámos bana hajával és zöld szemével szerintem szép. csak ne akarjon mosolyogni. és csukja be a száját.

arisztotela 2011.07.14. 13:11:13

@Niurka: Knightley igen, Stone szerintem kizárólag 32 és 36 éves kora között volt lenyűgöző, félhosszú hajjal (Elemi ösztön-Sliver), utána már mindegy. A Múzsában szánalmas volt rövid hajjal. Néha villan egyet, de alapvetően fiatalon unalmas bébifóka feje volt, utána meg aszott, csak az említett időszakban állt össze tökéletesre. Mondjuk akkoriban rövid haja is lehetett volna, mindegy.

arisztotela 2011.07.14. 13:14:54

@bungics: Én csípem Dianát, nem a szívkirálynő imidzs miatt, de bolond és szabad nő volt. Károly nagyon megszívta mondjuk, hogy nem szerette, ezt tényleg nem érdemelte imidzsileg. Nem szerette, hát nem szerette, ezt nem lehet erőltetni, csak hogy jó legyen a világ felé. Amúgy egy perverz vén hülye, de van benne valami vicces.

Rocko- 2011.07.14. 21:17:20

@cicómicó: ezek egyike se jutott mgé eszembe.
bár tény, hogy a szótárban a szép szónál tuti nem őt találjuk meg.
de ettől még nem ronda.

katarocks 2011.07.14. 21:29:03

@cicómicó: @Rocko-: én a stílusát bírom, de a feje ronda. Maggie Gyllenhaal dettó (mondjuk ő asszem közmegegyezés szerint is).

Rocko- 2011.07.14. 21:32:49

@katarocks: MG egérfejű.
KD-nak ronda, csak szimplán nem az a kifejezetten klasszikusan szép. neki ez a drogos liab szerep áll jól, és attól szépül meg, ha rossz neki. Pókemebrben amikor sírt, na, az iszonyatosan jó volt.
ez egy ilyen lemez.

Scala 2011.07.14. 21:37:51

@katarocks: Jaaj, a Maggie Gyllanhaal, és abban a lányiskolás filmben mind össze voltak gyűjtve, amiben Julia Roberts az art teacher. És a legjobb nő, dafke a 15-20 év korkülönbség. Bár lehet ezért is vállalta el a szerepet, a kis ravasz.
Egyébként nem volt olyan rossz film!

Scala 2011.07.14. 21:38:44

@DuBarry: én is szerettem Dianat, megkajáltam a dolgot, ha úgy tetszik. Sztem jó volt neki a rövid haj, ez a belőtt is, meg ahogy a Varsace temetésre ment. Jobb, mint a félhosszú rémség.

Liz Taylor ezen a képen pufók, de a hajhossz neki jobb, azaz hosszabbal talán nekem jobban tetszett. Bár az ő túlsúlya mellett nekem minden haj ugyanolyan, sajnos... :-(

@Rocko-: amit Tatouról írtál :-DDDD

katarocks 2011.07.14. 21:44:38

@Scala:@Rocko-: ja igen, a Tatou-son én is röhögtem :D
az a film nincs meg nekem teljesen, szerintem nem láttam végig.

most megy a szépségkirálynő-választás, készüljetek, holnap index-galéria ;)
a zsűritag Haddaway, mint kiderült számomra, az ő dala volt a What is love?. Rubint Réka nem volt elég.

Rocko- 2011.07.14. 21:45:20

@Scala: látszik hogy igaz. ;)

Scala 2011.07.15. 04:28:45

Michelle Obama: szempilla,szemöldök első osztály! A smink és a haj is, egyébként.
Itthon is meg kellene honosítani ezt a szemöldök designer szakmát!

cicómicó 2011.07.15. 08:35:41

@Scala: A szempilla nekem nagyon bazári-tincses, a szemöldök sem szép munka. Tetovált, de pozitívum, hogy természetes barna színű. Túl merev lett.

Scala 2011.07.15. 10:06:45

@cicómicó: egy ennyi idős nőnek, fényképen (!) ez mutat. Magamnak nem ilyet csinálnék, de ha megnézed Gál Enikőt (fidesz pol.) milyen lehangolóan fest, pedig egy korú Michellel, vagy fiatalabb, átérzed mire gondolok. A szemöldök nagyon alap, és az enyém sem mindig tökély. Most épp azért mert a hajfestésem eltolódott, és ahhoz kell frissíteni!

cicómicó 2011.07.15. 13:54:39

@Scala: Gál Enikőre rákerestem, de képet nem találtam, de fideszpolitikus(NŐként nem várok tőle sokat.A többivel egyetértek.

Scala 2011.07.15. 14:18:37

@cicómicó: egy újságban láttam utoljára (Profit nőknek). :-)

Scala 2011.07.16. 08:05:29

@cicómicó: szemöldök példa!
Ez a csaj reménytelen (alföldi magyar parasztlány), de a szemöldöke külön rossz, azon javítanának kis haladás!
velvet.hu/celeb/hcdb/napcelebje/2011/07/15/marenec_fruzsina_visszater_a_baratok_koztbe/

Keresek mindjárt Gál Enikőt neked!

Scala 2011.07.16. 08:12:57

@Scala: jav húgy = húga :-D

cicómicó 2011.07.16. 08:51:53

@Scala: Győri Enikőről még nem nagyon hallottam, pedig ritka ronda nő, így biztos emlékeznék rá. Az arca egy külön tanulmány. Mélyen ülő sötét szemek, nagy orr, és pengevékony szájak, zsíros haj..... igazi antinő.

Rocko- 2011.07.16. 11:37:51

@Scala: Popeye még él? és nő???

Scala 2011.07.16. 17:34:10

@cicómicó: borzalmas szerintem is! Római nagykövet (is) volt, első OV kormány idején. Rokona bölcs vezetőnknek, unokatesó vagy ilyesmi. Szóval csak vigyázva! :-)
Az ilyen nőknek sosem tudom ki csinál gyereket, de ritka egy elnyomott pasast vizionálok mellé.

Scala 2011.07.16. 22:10:34

@Niurka: :-D Na ez a legjobb hasonlat, évek óta keresem! :-D Tudtam, hogy számíthatok rád! :-D

cicómicó 2011.07.17. 08:32:33

@Niurka: Kormolatlan :) MInden az arcra van írva. Örömtelen, tele világfájdalommal.

Scala 2011.07.17. 22:44:04

@Niurka: Igen!!!
Pedig a tonik jó, csak ginnel és citrommal! ;-)

Scala 2011.07.18. 17:42:25

@Niurka: Hihi!Van ilyen!
Én a Margarita koktélt utálom, pedig a szülifelik sokszor nyomatják. :-)

cicómicó 2011.07.18. 21:26:44

@Niurka: Én sem és azokat sem, akik azt hiszik a jókedv csak alkohol függvénye. Unom, hogy mindig nekem kell magyarázkodnom alkalmakkor (nem buli!!!!) hogy miért nem iszom.

Scala 2011.07.18. 22:04:44

@Niurka: Tényleg? Nem tudtam!
@cicómicó: teljesen absztinens vagy?
Vagy még nem találtad meg, ami igazán a te italod? Lehet ez valami ritka francia aromás bor, mint amit a tesóm hozott Franciaországból n e k e m, és a férjem kb. bepuszilta. :-D

cicómicó 2011.07.19. 12:13:33

@Scala: Szerintem idén még nem ittam alkoholt, nekem nem tolerálja a szervezetem. Régen még egy konyakosmeggytől is forgott velem a világ, képzelheted,egy pohár bortól mi volt. Persze fiatalon erőltettem a dolgokat, aztán másnapra maradt a, másnaposság, undor, nem kellett volna érzés, stb. Nem az én világom az alkohol+családban látottak miatt sem erőltetném. Jó lesz nekem az ásványvíz/zöld tea/light cola is.
@Niurka: Pontosítanék: a jókedvemhez nem kell alkohol, amúgy társaságban nehezen engedem el magam.

cicómicó 2011.07.19. 20:07:33

@Niurka: Nem vagyok kíváncsi mások gátlásoktól mentes énjére, úgyhogy rühellem a piásokat, meg a menjünk bulizni (piálni) nőhadakat.

Scala 2011.07.19. 20:15:01

@cicómicó: a piás nőnél kevés rossz látvány akad!
Én legjobban a munkahelyi több napos tréning bulikat rühellem. Amelyek kefélésbe torkollanak pláne, úgyhogy teljesen megértelek.
Pezsgő alapú dolgot szoktam inni vagy gin tonik, mert józanul nem teljesen bírom ki a kényszerű szitukat.
Nálatok azért jobban bírom, így a leírások alapján. :-)

katarocks 2011.07.19. 21:10:56

na, én sem vagyok nagy piás. ha buliba megyek, szoktam, de az nem sokszor fordul elő. el nem tudom képzelni, hogy esténként iszogassak magamban, vagy egy esti találkán. nem szeretem se a sört, se a bort, most igyak pezsgőt, vagy tequilát, amiket szeretek csak úgy? érdekes lenne. de rosszullét, másnaposság nekem szökő évente egyszer van, még egyetemi heti 2 bulizások esetén is.

@cicómicó: uhh, sok lány még józanon is kiakasztó, kerülöm is a nagy társaságokat. néha belefutok, és a legrosszabb, hogy ilyenkor nem is veszed észre, hogy mennyire gáz.

@Scala: azokra a bulikra ki szeret járni (a hülye kurvákon meg kisgyerekes menedzsereken kívül)? azokat józanon végig csinálni kb. lehetetlen.

cicómicó 2011.07.19. 21:22:19

@Scala: @katarocks: Jaaj a céges BULIK. Mindenki részeg lesz, egymást tapizzák, egymásra borulva táncikálnak, és dugás a vége. Én anélkül, hogy ott lettem volna, leveszem, hogy ki-kivel dugott, mert utána látványosan kerülik egymást, nem szólnak egymáshoz. Na ők, tutira keféltek, csak józanul már kínos felvállalni.

Scala 2011.07.19. 22:33:22

@katarocks: sajnos nekem mindig ilyen kollégák jutottak, szar magánélet, házasság, kurvák és félrekefélő férjek, ahogy írod kisgyerekes menedzser.
Borzalmas.
@cicómicó:
ez egy kimondottan nőies tulajdonság, levenni a titkos, titkolt viszonyokat egy társaságban. Nekem is pillanatok alatt megy, nem is hívnak egy-egy helyre azóta, 1. ránézek 2. másikat figyelem meg 3. összeraktam. és asszem látszik a szemvillanásomon, vagy egy pici mosoly kísértében megdicsérem magam. :-))) Ezt nem bírják az élethazugságban élők elviselni.
Hála az égnek, imások egyedül lenni, sztem az emberek itthon unalmasak. A blogok minden társasági igényemet kielégítik. ;-)

cicómicó 2011.07.19. 22:48:48

@Scala: Ez nagyon aranyos volt. :))))Pont így érem én is. Most közeli csoportban van egy csaj, aki ugyan tavaly házasodott, de látom, hogy két faszi (nősek) fejét is csavarja, pusztán azért, mert komplexusa van (alacsony, pengeszájú), és be akarja bizonyítani, hogy mennyire nőies. Az egyik pasi tuti megvolt már neki, és azt is látom, hogy mikor kell eljátszaniuk, a "nincsköztünksemmicsakkollégákvagyunk" színjátékot, de azt is látom, amikor a lány kiakad, hogy csak a dugásra kell a srácnak. Annyira átláthatóak!!!

cicómicó 2011.07.19. 22:52:33

@Niurka: Az italjellemzésed szuper. :)

Scala 2011.07.20. 00:44:36

@Niurka: a sör a legrosszabb, abból nem tudom hogy lehet akár egy decit is meginni!
Borokkal csak pár éve iszom őket: vagyok kiegyezve, de én borzalmas nagy szentségtöréssel iszom: vízzel, fröccsnek. Kivéve az ún. desszertbort. Tesóm most egy olyat hozott, ami meggyízű, egy kortynak az egynyolcadát azért meg tudtam menteni és bevállaltam. :-)
@cicómicó: ezzel párhuzamosan az ilyen nőknek, mint mi - javíts ki ha ez rád nem vonatkozik - nem tudják megmondani hogy merre van észak. Férfiak bármely helyen legkésőbb 3 nap után, viszont a társasági izékhez süketnémák. Én kb. 30 év után nem tudom megmondani, hogy merre van észak! :-D Észak-keletet pisztolyos fenyegetés esetén se könnyen! :-D

cicómicó 2011.07.20. 08:36:41

@Scala: Bingó. Egy tájékozódási antitalentum vagyok. Előttem van észak, mögöttem van dél... oké, de ha megfordulok????? :)))))

Scala 2011.07.20. 09:49:55

@cicómicó: Akkor jó! Ez egy igen nőies dolog, tesztekben ez a két kérdés eme képességekre vonatkozóan mindig van. :-)

cicómicó 2011.07.20. 12:09:03

Ez a nő annyira ostoba, hogy már fáj. Ő színésznő???? Apja szégyene: www.life.hu/legykepben/sztarok/20110719-szabo-zsofi-nem-tagad-tovabb-valoban-randizgat-martha-imrevel.html
Alibi az egész, a pasi tényleg meleg.

Scala 2011.07.20. 12:38:31

@cicómicó: Nem merem megnézni a videót! :-D
És egyébként a lovarda valszeg a Szt. György, ami Mártha Imréé, a faszi a lovak-hatalom-pénz triumvirátus fogságában.
És ugye hogy szabolcsi csicska feje van?

cicómicó 2011.07.20. 13:10:21

@Scala: Mármint Iminek? Nem tudom, hogy néz ki egy szabolcsi csicska. :):):)

katarocks 2011.07.20. 18:01:48

@Scala: @cicómicó: én meg pont egy tájékozódási talentum vagyok :D nem is értem hogyan, de bárhol vagyok én mindig tudom, merre van észak, merre kell menni. a térképet azért elforgatom :-) a titkos viszonyokat viszont nem szúrom ki, nem olyan gyakran.

cicómicó 2011.07.20. 21:16:42

@katarocks: A két talentum egyszerre nem működik :) @Niurka: Értem. M.Imi=szabolcsi csicska. :)
Szabó Zsófi egy affektáló hólyag, aki eljátsza, hogy mennyire zavarja, ha beszélnek róla, valójában akkor készülne ki, ha NEM beszélnének róla. Hamar eljön az az idő pedig.

Scala 2011.07.20. 22:55:21

@cicómicó: és a kezdőkép alapján egy tehén!
@katarocks: Igen, ez vagy-vagy! Őszinte elismerésem, mindenesetre. :-)

Rocko- 2011.07.21. 00:24:08

elnézést hogy belekoty-koty, de: milyen komplikált a tájékozódásban?
az tény: ha most valaki fegyvert szegezne rám, hogy mondjam meg merre van észak, hát akkor elvéreznék, igen hamar. de számít is ez?
ellenben ha hagyna 1 percet, akkor betájolnám, hogy tőlem jobbra Y van, tőlem balra X, az egyik ebben az irányban a másik abban, akkor abból ki lehet sakkozni hogy merre van észak. (hülye amcsi szokás ez amúgy, de nahogy azt higyjétek hogy ők olyan okosak: www.jackphelps.com/frontier/Images/mirror.jpg a tükörben írja az irányt.)

haladásban meg dettó. megnézem/tudom hogy hol van A pont, megyek B pontba, belövöm, hogy az nagyjából arra van és ha út közben kétszer fordultam balra, akkor kétszer kell jobbra fordulni hogy B felé menjek.

szóval hol itt a kavar? :)

cicómicó 2011.07.21. 09:15:21

@Rocko-: Te férfiből vagy, úgyhogy nem is vártunk Tőled mást :)

Scala 2011.07.21. 14:21:46

@Rocko-: ez a fejben tartás, ami gond...
Ösztönösség szintjén működik a másik, ez nagyon fárasztó! :-D

brokeness 2011.07.21. 16:12:36

@Rocko-: Ott a kavar, hogy ha kilépek, nem tudom, merre van a bal, s merre a jobb. Ezért pont ellenkező irányba indulok el.

Scala 2011.07.21. 16:23:53

@brokeness: :-)))
Fogorvosom mondta volt, a másik jobb kezét emelje kérem, ha érez valamit. :-D

katarocks 2011.07.21. 17:38:24

@Rocko-: én értem miről beszélsz :-)
ha eltévedek is, vissza tudok menni, mert megjegyeztem az utat, de egy területet egyébként is 2 perc alatt felmérek, hogy mi merre. ez is ösztönös dolog. másra "férfi dologra" nem terjed ki :D

Rocko- 2011.07.21. 19:49:48

@cicómicó: na de...

@Scala: akinek nincsen esze, legyen notesze! tartja a mondás. :)
de azért nem olyan nehéz szerintem ezt a pár dolgot észben tartani. ameddig kell.

@brokeness: honnan lépsz ki? de az gondolom csak megy, hogy melyik a bal, melyik a jobb kezed. lakásban betájolod az irányt, ablakon kinézve. aztán kint is arra nézel. voálá, máris megvan a tájolás. :))

@katarocks: :))))

brokeness 2011.07.21. 21:06:48

@Rocko-: ja, 5 éves koromban pontosan így tanították meg.Ma is úgy azonosítom a jobb kezem, hogy beugrik az akkori kép:ablakkal szembe állok, s a festmény van a falon,az a jobb.Na de ez nem zsigerből jön,kemény agymunka eredménye.
Honnan lépek ki? Hát egy épületből.
süti beállítások módosítása