Farmer minden fenékre

 2010.08.10. 23:35

levicurveid_e.jpgA Levi's új kollekciója arra alapul, hogy nem minden fenék egyforma, ezért különböző alakú nőknek akarnak farmert árulni. Ez jó, mert nagyon nehéz jó farmert találni, ami nem is röhejesen tinis, és nem is granny style. Nagyon fontos a zseb mérete, a derék, csípőszabás, és persze a tökéletes szár. Nekem például még sosem sikerült a tökéletes farmert megtalálnom, van olyan, ami nem halálosan gáz, de messze van attól, amit szeretnék. És ez így volt sok évvel ezelőtt is. Pedig idegen országokban is próbálkoztam. Szerintem külön stylist kellene minden farmervásárláshoz.

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr172213541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cicómicó 2010.08.11. 13:13:20

Ma ilyen egyetértős napom van :) Pontosan, ahogy leírtad, az egyik legnehezebb ruhaválasztás a farmervétel. Rengeteg baklövést lehet utcán látni. (Csípőfarmer kibuggyanó úszógumival, csőfarmer vastag lábakra, lapos fenékre feszülős nadrág, stb.)

Scala 2010.08.11. 13:15:52

Jaaaj, ne is mondjátok, amint picit meglódul rajtam a hús, nem veszek farmert fel, a legőszintébb ruhadarab.
A bő szárúak jótékonyak, meg a boyfriend farmer is, de utóbbi csak gebéken az igazi.
A tökéletes még nekem sincs meg...

Scala 2010.08.11. 13:17:18

ja, kieg. nem a fenekem mérete a zavaró, ha éppen nem tökély a dolog, hanem a hátsó comb... :-(

cicómicó 2010.08.11. 13:36:53

@Scala: Boyfriend farmer az melyik? Amelyik lóg rajtad, és a térdig lelóg a fenékrésze?

arisztotela 2010.08.11. 13:36:59

@Scala: A Lakatos Márk iszonyatos seggű nőknek is talált jó farmert a Szeresd a testedben, azóta jöttem rá, hogy mindenkinek van jó farmer, csak melyik?

cicómicó 2010.08.11. 13:41:12

@DuBarry: Bocs, hogy beleszólok. Abban a műsorban az volt a gáz, hogy minden nőre ráerőltette a farmert, pedig nem kellett volna. Szerintem épphogy nem voltak jók általában a farmerválasztások. Meg azt se felejtsd el, hogy minden nőre előtte ráadott egy alakformázó alsót.

katarocks 2010.08.11. 17:48:07

@cicómicó: fú, nagyon bénán öltöztette őket általában. én mindig úgy láttam, hogy belepréselte őket valamibe.
erről a kollekcióról már régebben hallottam, és akkor olvastam, hogy a magyar nőknek átlagosan 11-13 centi különbség van a derék-csípő között. az ebben a közepesen curvy. szerintem ez a szám túl kicsi, nekem legalábbis 30 centi van a 2 között, lehet nem is lenne jó nekem a legnagyobb :) de lehet meg fogom nézni ezeket valamikor, mert nem találok normális nadrágot sem, nem hogy farmert. nyáron csak és kizárólag szoknyában járok, de sajnos jön a tél :(

brokeness 2010.08.11. 20:26:48

Röhej, nekem az olcsó, kínai farmerek állnak jól..-))

Niurka_törölt 2010.08.11. 21:57:57

@DuBarry: nekem most van egy szuper, S'Oliver (akik épp most húztak ki az országból, pontosabban maradt két boltjuk, de nincs bennük semmi). Én a rúzsokkal szenvedek hosszú évek óta. Minden piros a számon, a rózsaszín, a natúr, a barna, minden piros.

Nem venném el a kenyeredet, de véletlenül találtam egy oldalt, ami baromi jó. Meg kell adnod minden adatodat (méricskélni kell, időigényes, de megéri), aztán kinyomja, hogy milyen testalkatú vagy és ajánl ruhákat. Ha hírlevelet kérsz, akkor rendszeresen értesítenek, hogy milyen újdonságok vannak az alkatodra. Ez amerikai oldal, tehát szinte egyetlen márkát sem ismerek (asszem Ralph Lauren volt az egyedüli ismerős), de márka nélkül ötletnek jó, hogy milyen fazonú ruhákat, farmereket ajánl.

www.myshape.com/

arisztotela 2010.08.11. 23:40:48

@Niurka: csak nyugodtan, ne viccelj,
ilyen is van: in20years.com/

Macsus 2010.08.12. 10:20:48

A farmer vásárlásban egy jó eladó is tud segíteni, nem kell rögtön Márk (bár ő zseniális, imádom). Én a Szfvári plázában a Mustang boltban az eladócsaj első ránézésre ajánlott farmert, ami úgy állt rajtam, mint még soha egy farmer sem. Tökéletes volt, most az a kedvencem. Én biztos nem választottam volna ezt a nadrágot, de ő rögtön tudta! Nála biztos fogok még nacit venni...:-)
Dunai Anita (stylist) is jó tanácsokat ad...kár, hogy a blogja nem frissül.

Niurka_törölt 2010.08.12. 14:41:11

Az Allee-ban a Levi's boltban van egy középkorú eladónő, ő is szuper.

Scala 2010.08.14. 02:18:35

@cicómicó: Boyfriend farmer: a fenékrésze nem lóg annyira!!! az sztem undorító találmány.
Amit a pasidtól zsákmányoltál, nagy rád, és bőrövvel rögzíted, kopott. Victoria Beckham is hordott már ilyet, nagyon jól állt neki.

@DuBarry: az alakformáló fehérnemű valóban sokat dob a dolgon...
Nekem általában a bő szárú mellett a :legyen egyenes, de ne feszüljön teljesen a combra, legyen viszonylag hosszú és világos színű, koptatott...
Levis már nem a régi...

Monicanak vannak irtó jó farmerjai a Jóbarátokban!

katarocks 2010.08.14. 13:17:40

@Scala: most, hogy mondod neki tényleg nagyon jók vannak!
nekem tudom milyen farmer állna jól, csak ált. minden nadrág bő derékban, szóval a tökéletest kb. lehetetlen megtalálni.
süti beállítások módosítása