Demi, a bizniszvumen

 2010.06.23. 08:38
 
 
Demi Moore
Demi Moore

Független filmben kapott szerepet végre Demi. Stanley Tucci és Kevin Spacey mellett. Iszonyúan néz ki, ennek a nőnek húszévesen is csak a rövid haj állt jól, levágathatná végre ahelyett, hogy ilyen Büszkeség és balítélet stílusban hordja. Nekem, simán egy tízessel többnek látszik a koránál, hiába a sok műtét. Mellesleg könyvet ír anyjáról, Bruce-ról és a gyerekekről. Na Ashton ezt nem fogja benyelni szerintem.

Címkék: moore demi

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr792102902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cicómicó 2010.06.23. 12:43:19

Szerintem baromi jól néz ki itt is, összefogott hajjal. És egyáltalán nem néz ki többnek a koránál. Neki nem áll jól a rövid haj.

Niurka_törölt 2010.06.23. 16:30:34

úgy néz ki, minta mikor az Agyament Harryben nyomta a zsidó pszichológusnőt

Solid214 2010.06.23. 16:40:32

nekem is tetszik, szerintem szexi

arisztotela 2010.06.23. 17:19:17

@Niurka: igen, ez volt a leges legjobb haja.

mosszka 2010.06.23. 17:48:46

jaj engem ez a nő mindig is annyira idegesített...kapar és mindent megtenne, hogy annyinak tűnjön mint ashton..kell ezeknek az idótáknak hiperfiatal pasi, aztán meg sosem tetszenek maguknak mellette...

Rocko- 2010.06.23. 20:13:05

első képen hirtelen Courtney Coxnak néztem.

Niurka_törölt 2010.06.23. 20:14:12

@mosszka: valóban van benne valami irritáló, de mindig is volt, már Bruce mellett is.

Scala 2010.06.23. 22:03:53

Én szeretem Demit!!!!!!!! Van kisugárzása, oké, hogy tudok rá rosszakat mondani (kabbalah, hülye pasi), de itt se csúnya. ;-)

Niurka_törölt 2010.06.24. 00:10:03

volt egy hülye műsor a VH1-on (mint a tv2-őn a 10, vagy mi) ahol sztárokat fikáznak és ott mondta valamelyik nagy lap kiadója, hogy Demiben van valami irritáló arrogancia, valami keménység (nem, Rocko, nem Ashtonra gondoltak) amit éreznek az emberek, ezért nem szeretik.

mici˙ 2010.06.24. 08:13:03

én ezt a nőt nagyon bírom. hiába minden műtét, fia lehetne pasi, ócska film, twitter, mégsem látom tartását vesztett kétségbeesetten kaparó egykor volt sztárnak. mást már rég nevetségesnek tartanék ezek után, de benne van valami elegancia és távolságtartás.

cicómicó 2010.06.24. 08:46:15

@Niurka: A keménység megvan, nem véletlen játszotta el G.I. Jane-t. Nekem a Zaklatás kori időszaka tetszett. Abban még Douglas is jól nézett ki.

Scala 2010.06.24. 08:54:01

@Niurka: Alulról jött, küzdötte fel magát, nem egy rózsaszínfelhős világképe van, de én pl. pont ezekért bírom.

Persze a proli, ősronda Pink és Fergie az kajálnivaló, a protekciós, dagadt Kate Hudson is, Demi nem... sztem ezek a dolgok csak azon múlnak mennyire akarnak hátbaszúrni.
Ez a nő az álom volt, a full dögös, de elegáns etalon Brucceal, amit maguknak köszönhettek, nem a zs.génnek, és nem a kedves, limonádé ismert mamának, papának.

Más kérdés, hogy ez a második hullám most nem erről szól, de ha nincs Demi gimi 3. és negyedik o., én egy hülye, gátlásos kékharisnya leszek, dögös joghallgató helyett... :-)
és @mici˙:-nek igaza van távolságtartás.

Azzal, hogy neki is ez egy maszk, mint Gregor Bernikének, vagy Mihalik E., hogy ne derüljön ki a mögötte lévő gyengébb tartalom, de Demiben még mélység is van sztem... talán... :-D
A Kutcher házasság meg egy üzlet.

Scala 2010.06.24. 08:55:10

@cicómicó: na errőlbeszélek, és az Egy becsületbeli ügy!!! :-)

cicómicó 2010.06.24. 09:20:33

@Scala: Milyen igaz és őszinte komment. Pink és Fergie is másképp férfias, hiába hidrogénszőke a hajuk, ha megszakadnak sem lesznek nőiesek. (Ezzel együtt Pink tehetségét nem vonom kétségbe, de tőle csak egy számot szeretek, de azt nagyon.) Demiben is sok a maszkulin vonás, de van benne mélység és tartalom. Elég a szemébe nézni. Ja és roppant elegáns.

Scala 2010.06.24. 09:48:32

@cicómicó: Pinknek én is bírom néhány számát, attól borulok ki, amikor rámondják, hogy 'gyönyörű', Fergie-re is, pedig angyon nem. És ez nem von le belőlük, sőt.
A szavakank legyen már súlya! ;-)

Van amikor Demi sem gyönyörű, meg JLo is változó, de azért ők megütötték már sokszor a felső mércét...

És igen, Demi szeme sokat elárul, és rettentő kifejező.

Scala 2010.06.24. 09:51:55

mondjuk JLo nagyon muatatós, nem feltétlenül gyönyörű...
de pl. az általam nem mélynek tartott Jessica Alba tud úgy kinézni, hogy átmenet a nagyon muattós és a gyönyörű között.

Penelopé Cruz amikor nem volt lepukkanva, na ő nekem gyönyörű, Bellucci is, pláne Malena és környéke filmekben, vagy még korábbról.
Hogy írjak nem barnát is: a csúcskorszakos Isabelle Adjani: szintén a gyönyörű kat.

mici˙ 2010.06.24. 09:58:44

demi klasszisokkal jobb korosztálya legtöbb nőjénél. kidman? aniston? és ők mind fiatalabbak nála! de kétségbeesetten nyomulnak a rivaldafénybe, kiárusítják mindenüket, aniston még mindig bradről nyilatkozgat, még mindig esetlen szinglit játszik. megrekedtek életük 10-15 évvel ezelőtti pontján és láthatóan nem találják a helyüket.

ahhoz is kellett intelligencia és tartás, hogy szép csendben, minden botrány nélkül elváljon, utána ne legyen tele a sajtó a 10 perces afférjaival.

mici˙ 2010.06.24. 10:01:56

@Scala: pen-ben nincs meg a kellő önkontroll, hogy hosszú távon csúcsformában tudjon maradni, de az is lehet, hogy korán hervadó típus és feladta az hiábavaló erőlködést.

Scala 2010.06.24. 10:10:00

@mici˙: Így van! Kidman is egy nagy semmi, az ő 'hideg méltósága' máz, és mindene repedezik, átvitt és tényleges értelemben is.

Aniston: szóra se érdemes, kivéve, hogy nagyon fegyelmezetten tartja a súlyát.

Demi tényleg eltűnt, egy nagy farmon élt a válás után, legjobb idegnyugtató. Állítólag meg is hízott, de a Charlie angyalaiban meg már megmutatta hogy van visszaút a kerekségből is.
A kiárusítás nálais picit bejátszik, de sztem az idióta kabbalah miatt.

Scala 2010.06.24. 10:12:01

@mici˙: Cruz: franc se tudja, sztem pasit kellene váltania, és akkor újjászületne, de a pasizás sose ment neki... Nem tudom... Egy szőke herceg kéne neki gyorsan. :-)

Na megyek hölgyek, muszáj. :-)

cicómicó 2010.06.24. 11:32:23

@Scala: @mici˙: Nagyon jól kielemeztétek, egyetértek, nem tudok mit hozzáfűzni. Gratula!

Anja R. (törölt) 2010.06.24. 11:40:17

@cicómicó: @Scala: ajj de igazatok van! ( Pink, Fergie)
Deminek jól áll ez az üzletasszonyos szercsi!

Viszont az arca nagyon össze van törve:-(

arisztotela 2010.06.24. 12:07:33

Pinktől rosszul vagyok. Nagyon jó hangja van, és elviselhetetlen számai. Fergie meg borzalmasan ronda, de ők nem jöttek olyan mélyről, mint demi. A White Trash feeling csak felvett póz náluk.
Demiben hatalmas erő volt, hogy oda jutott, ahová, de nem tudta feldolgozni Bruce-t szerintem. Ő nem Madonna vagy Cher, aki ha agyonverik, elássák tíz méterre a föld alá, akkor is kimászik, felveszi a pókerarcot és küzd tovább. Moore nekem érzelmesebb, ezt a kis pöcsöt is szereti, nem elég kemény. Hiába a merev arc.

Niurka_törölt 2010.06.24. 13:10:06

Tökéletesen igazatok van, Demi nagyon tud és baromi jól is tud kinézni, egyszerűen csak van benne valami irritáló, de attól még visz mindent. Én nem tartom kirakatnak a házasságát, szerintem tényleg szeretik egymást.

Scala 2010.06.24. 22:30:45

@DuBarry: Így igaz, érzelmesebb. Én se tudtam volna feldolg. mert nagyon csúcs volt neki sztem az a kapcsolat,meg tuti mind2en benne voltak, hogy az elcsesződött.
Kutcher: sajnálom, ha tényleg szereti, valahogy nekem a faszi megjátszós és azonkívül, hogy fiatal nem néz ki jól, vagyis Demihez nem illik igazán...
Egy szőke pasi kéne neki, remélem kidobja Kutchert hamarosan! :-D

Niurka_törölt 2010.06.25. 11:38:26

@Scala: én inkább Demire mondanám, hogy csak a felhajtás miatt kell neki Ashton. Meg, hogy odadörgöljön Brucenak. Szerintem összejönnek ők még.

Scala 2010.06.25. 17:00:16

@Niurka: én is annak drukkolok, hogy Bruce és Demi, megint! :-D

Niurka_törölt 2010.06.25. 21:49:15

@Scala: van mindkettőben valami vad, primitív és közönséges, de ezért is valók össze

brokeness 2010.06.26. 10:51:59

@Scala: Adjani most is gyönyörű (csak kissé depis mióta faképnél hyagyta Daniel D.Lewis)Fiatal korában, a 80-as évek elején iszonyúan futtaták,nos szerintem,akkor csúnya volt, nem szép.Szörnyű, Szabó Patríciá-s mosolya volt.Ahogy idősödött, egyre szebb lett.Idén Cannes-ban gyönyörű volt.Igaz, nem mosolygott.-)
Akin meglepődtem még, az Ornella Muti volt.Szőkére váltott, lefogyott, liftingje is lehetett talán, de nagyon összekapta magát. A szláv nők gyönyörűek.(nem a délszláv.-)

arisztotela 2010.06.26. 19:14:17

@Niurka: elég húzósan néz ki. Nekem nagyon tetszett fiatalon.

arisztotela 2010.06.26. 19:18:15

@Niurka: viszont 56 éves és csak 51 nek látszik:).

Scala 2010.06.26. 19:27:32

@Niurka: Jaaaaj, ez nem jó kép, és az orra rémes!
DDL tényleg jól elbánt vele, de az nem ma volt... :-) azóta nem jött rendbe abból? Szegény...
@DuBarry: :-DDD ez tény, de annyinak igen. :-)

Scala 2010.06.26. 19:32:22

@DuBarry: nekem is nagyon tetszett fiatalon, de lehet butább, mint az életben szükségeltetik. Volt egy ilyen lány az utcánkban, suliban... de ő még mindig szép, csak nagyon nem jött neki össze semmi, asszem... pedig rengeteg pasija volt, sokáig, de komoly nulla. és most frusztrált rendesen, sőt már-már gyilkosan rosszindulatú. Nekem 16 évesen nem jött össze a pasi akit kinéztem, de utólag jobban örülök ennek, mert az egyetem tök jól kompenzált.

Kimondottan emlékeztet adjani arra a csajra; és talán projekció, de valahogy nála is az agy és realitás hiánya vagy mire vezetem vissza. Deneuve pl. sokkal okosabban menedzselte a dolgait... gondolom mert frusztrált volt évekig a nővérétől (aki autóbalesetben meghalt, korán)

brokeness 2010.06.28. 21:35:59

@Niurka: Hát, abszolute, nem ilyen volt.Hosszú fogai voltak, az ínye pedig, mint Szabó Patríciáé.

Scala 2010.06.29. 08:55:49

@brokeness: ja, ami elég szerencsétlen dolog...

cicómicó 2010.06.29. 10:40:30

@Niurka: Hűű ez nagyon tetszik. Gyakorlatilag Garner száját feltöltötték ? (Én is ha nagyot nevetek, kilátszik az ínyem.)

Niurka_törölt 2010.06.29. 13:34:50

@cicómicó: igen, akinek kilóg az ínye, azoknak ezt szokták csinálni (Liv Tyler is :)), meg felraknak nekik porcelán koronát, ami kicsit hosszabb, mint a saját foguk

cicómicó 2010.06.29. 14:02:13

@Niurka: Neeee! Liv Tyler is? (Mondom, hogy hasonlítunk egymásra :)))) Van róla is ilyen before-after képed? Régi képeit nézve nem látom, hogy beavatkozás lett volna.

cicómicó 2010.06.29. 16:40:45

@Niurka: Ajjaj, meg voltam róla győződve, hogy természetes, mert ugye faternak is jó nagy pofája van. Azért mindig nagy kedvencem lesz Liv.

brokeness 2010.06.29. 19:56:00

@Scala: Nem is tudom.Nagyon szerette a nővérét,mai napig betege a tragédiának.Deneuve egyszerűen okos nő.Már fiatalon is az volt.Vadim írta le, hogy anno Bardot figyelmeztette, hogy vigyázzon ezzel a csitrivel, mert agyilag kenterbe vágja.(mármint Vadimot)Más mint a többi nő.Különleges.
Adjani irtó labilis.De valahogy olyan érdekes, hogy a vele egyszerre induló vetélytárs, Isabelle Huppert sem váltotta be a hozzá fűzött reményeket.Egyikőjük sem bírt kibontakozni. A triász 3. tagja Marie France Pisier pedig hiába volt a legszebb, hiányzott belőle az átütő tehetség.

Scala 2010.06.29. 22:03:59

@brokeness: Lehet, hogy nagyon szerette, anyám mesélte el a dolgot, és ő eléggé hajlamos a ferdítésre, érzelmi projekcióra (saját érzelmei, ő hogyan érezne).
Igen, sztem is okos nő, teljesen igazad van. :-)

Scala 2010.06.29. 22:05:19

És a labilis jó szó Adjanira.
süti beállítások módosítása