Termékszidás

 2010.05.10. 08:44

http://www.vittoriaprofumi.com/ecommerce/images/ysl-mascara-singulier.jpgNéha kapok egy-két márkás cuccot, nem gyakran, és szinte sosem azt, amit szeretek. A Lancome spirálok a gyengém, ha veszek, azt veszek, plusz Maybelline Blackest Black-et, de azért ezt az YSL spirált is elhasználom. Pedig nem jó, pénzt ne adjon érte senki. A festéke jó, milyen is lenne egy ilyen drága spirálé, viszont a kefe szar. Már van pillám, így nem akkora gáz, ha nem emeli meg teljesen, de mégis az a kefe jó, ami feltolja a pillákat, akkor terülnek szét szépen a szem fölé, ahhoz viszont erős kefe kell, ennek meg lagymatag a keféje, csak felkeni a festéket, de nem emeli meg eléggé a pillát.

Címkék: ysl szempillaspirál

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr841987615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Solid214 2010.05.10. 11:40:44

Melyik sprirálja ez az YSL-nek? A Faux Cils?

cicómicó 2010.05.10. 12:06:15

Régebben szörnyű nagy sznob voltam sminkcuccok terén. Estée Laudernél alább nem adtam. NOs, azóta rájöttem, hogy smink terén nem feltétlen a márkás dolgok csak a jók. Merem állítani, hogy a alsó-középkategóriás termékek hozzák azt a szintet, vagy még meg is ütik. Szempillaspirálban én a Rimmel ezer forintos nem tudom milyen nevűjét használom.

arisztotela 2010.05.10. 12:10:36

@cicómicó: Alapozóban mindig drágát veszek, szörnyűek az olcsók, rúzsban változó, körömlakkban csak drágát, az olcsó két nap alatt lepattogzik, újra kenhetem, már nem éri meg az árát, mert kétszer annyi kell belőle. Az Estée Laudernek a színei jók, főleg lakkban. De szemhéjfestékben például megteszi a rossz márka is, nem igazán látszik a különbség.

cicómicó 2010.05.10. 12:23:32

@DuBarry: Részben értünk egyet. Nekem alapozóban is a Rimmel jött csak be, pedig próbáltam a drágábbakat is. Szemhéjpúderek, spirálok, szemcerkák között jobb az olcsóbb is. Rúzsban már nem. Csúnyák a körmeim, nem szoktam még lakkal is felhívni rá a figyelmet.

Solid214 2010.05.10. 12:30:31

A Singulier-től a makeupalley-n sincsenek elájulva. Én az YSL Faux Cils-t nézegetem már régóta, arról elég jókat írnak.
De én is azt várom, hogy erősödjön kicsit a forint :)

katarocks 2010.05.10. 21:14:39

@DuBarry: én pont körömlakkból veszek olcsót (essence) nekem az simán fenn marad 1 hétig.

Scala 2010.05.10. 21:30:21

@katarocks: Körömlakk Rimmel vagy olcsóbb, a többi márkás drága, most Chanelnél fogok alapozót és zemhéjpúdert, ha újra lesz kedvem sminkelni. Mert pillanatnyilag jó az Yves Rocher alapozóm, ami jól fed.
Amúgy Yves Rocher sminkek nem olyan szarok.
és vettem már drágából is gyatrát... sajnos YSL sminket utálom, semmi nem vált be, és a Dr. Hauschka is egy nagy nulla. De ezt már írtam.
L'Oréal, DMes cuccok kizárva, a DM saját márkájából van biom, nem igazán jó, de nem dobom ki.
Chanel szerűminőség, de árban kedvezőbb a Neways szájfény, és a makeup alá kerülő nem tudom hogy hívják.
Egyszóval egy elkényeztetett sznob állat vagyok. De már megszívtam az olcsót, úgyhogy nem adom alább. :-)

katarocks 2010.05.11. 21:48:01

@Scala: én szerintem még sosem vettem igazán drága sminkcuccot (nem jött még el az ideje :-), de az én bőröm nem érzékeny ilyen szempontból. a spirállal úgy vagyok, hogy annyira rövidek és egyenesek a szempilláim, hogy azokon nem sok minden segít. az alapozó nem annyira téma nálam, Maybelline-t használok, de szerintem nagyon jó. szemhéjpúdereket nem használok, csak alkalmak esetén, mert a szemhéjam ilyen rálógós tudjátok, tehát nem sok látszik belőle... agy aztán a szájfényekben/rúzsokban és a körömlakkokban élem ki magam :D

cicómicó 2010.05.11. 21:53:59

@katarocks: Akkor biztos szép a szád. Általában az arc is kompenzál, kevésbé jól sminkelhető szemhez szép száj dukál. És fordítva.
A szempillaspirál mindenkin segít. Szemceruzát próbáltad a szem kiemeléséhez?

katarocks 2010.05.11. 21:57:11

@cicómicó: igen, az szép :-)
ja igen, szemceruzát azt használok, az segít valamennyit, ha behúzom a felső pillasor tövébe. vagy egy vékonyka tusvonalat szoktam fölé, az nem rossz.
süti beállítások módosítása