Halle  Berry szakított a kiscsávóval. A srác 9 évvel fiatalabb, de nyilván nem ezért. Hónapokkal ezelőtt szétmentek, csak most szóltak. A bébbi még csak kettő. halle persze ragyog, nem látszik rajta bánat nyoma.

Devoted parents: Berry and Gabriel Aubry with their daughter Nahla at Los Angeles Zoo on April 2 this yearNewly-single? Halle Berry looks stunning in a figure-hugging grey dress as she arrives at the DKMS' 4th Annual Gala at Cipriani in New York
Newly-single? Halle Berry looks stunning in a figure-hugging grey dress as she arrives at the DKMS' 4th Annual Gala at Cipriani in New York

Címkék: halle berry

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr461966014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2010.05.01. 14:56:02

Igen! Én is tegnap olvastam!!! Lehet már régóta húzódott... és nem volt akkora trauma.
Mindenesetre nagyon szuper a nő kinézete, imádom. :-)

arisztotela 2010.05.01. 16:11:28

@Scala: nagyon jó adottságai vannak, mínusz fél kiló orr és két borda:). Bírom én is azért.

Kukla Edina-kisflanc.hu · http://kisflanc.hu 2010.05.02. 07:47:09

Megtaláltam a helyet, ahol kisírhatja magát,ez az anyja háza volt egykor, biztosan itt múlatja az időt.
kisflanc.blogspot.com/2010/02/hally-berry-otthona.html
Lehet, hogy a srác már az agyára ment, gondolom a korkülönbség bejátszik.

Scala 2010.05.02. 10:19:47

@DuBarry: Bordát nem tudtam! :-)
Orr: bocsánatos bűn. ;-)
A bőre gyönyör.
@kisflanc: Nézem, a házat. Annyit olvastam én is, hogy eladta a beverly hillsi otthonát.
süti beállítások módosítása