Pamela barnán

 2010.04.27. 09:25

 

 
Pamela Anderson

Az amerikai sztártáncoltató műsorban barnán tangózott Pamela Anderson. Érdekesen néz ki, nem mondom, hogy rossz, de jelentéktelenebbnek látszik, mint szőkén. Egyébként nagyon kevés nőnek áll jobban a barna haj, mint a szőke. A sztárok közül csak Sandra Bullock az, aki igazán ronda szőkén, Julia Roberts pedig határeset. A többieknek jobban áll, ha szőkék, vagy legalább néhány csík van a hajukban. Még olyan született sötét típusú nőknek is jó a melír, mint Liz Hurley vagy Zeta-Jones.

Címkék: pamela anderson

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr981954820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cicómicó 2010.04.27. 13:05:58

Az esetek 80%-ára igaz, van, akinek tényleg jobb a világos haj. (A legdöbbenetesebb magyar példa nekem a Labancz Lilla volt. Szőkén még elment, de barnán hihetetlen jelentéktelen lett.) Ellenpéldaként hirtelen Ann Hatheway jutott eszembe az Alice-os filmben. Abban szőkén félelmetes volt. Meg mondjuk egy Audrey Hepburnt sem tudtam volna elképzelni szőkén.
Nekem meg bűn lenne kiszőkíteni a hajam. Egyrészt fizikai képtelenség, másrészt förtelmesen néznék ki.

arisztotela 2010.04.27. 13:26:25

@cicómicó: Hathaway tényleg rémesen nézett ki, neki hatalmas barna szeme van, és erős szemöldöke, de egy kevésbé platinával lehet, hogy jobb lett volna.

cicómicó 2010.04.27. 14:33:53

@DuBarry: Akkor újabb konklúzió: színesbőrűeknek (lásd Halle Berry) és sötét sűrű szemöldökűeknek (mint pl. én) egyáltalán nem javallott a szőkítés.

Scala 2010.04.27. 18:52:45

Sztem hozzám sem illene, egyáltalán... Egy árnyalattal vagyok húsz éves korom óta sötétebb, mint az eredeti, és nem is változtatok, mert csak idegesít, furán jön ki.
Tavaly volt egy próbálkozásom, meg már néhányszor.
A vékony melír csíkok meg mivel mindekinek az van, gáz. Akkor már a fóliás, paneles festés.
A fodrászom amúgy sztem nem fest olyan jól, mint vágás és frizura készítés. A másik fodrászom (bár nála tavaly voltam), ő gyönyörűen dolgozik. Csak az a kár, hogy engem idegesít a fodrásznál ülés, órák. Kozmetikusnál nem... fura.
Bár mostanában minden idegesít, mint amikor az ember nem szereti ha masszírozzák, mert idegesíti, ha hozzáérnek. Ezt egy ügyvéd ismerősöm mondta. :-)

Rocko- 2010.04.27. 22:20:02

nem illik hozzá. vagyis illik egy emberhez, de az már nem Puméla Andersen.

katarocks 2010.04.27. 22:34:27

@Scala: én se szeretem, amikor masszíroznak :) nem tudom, hogy az érintéssel van-e problémám.. kibírom én, csak nem okoz semmilyen élvezetet.
az instyle honlapján ráraktam a fejemre egy szőke hajat, és nem is volt olyan béna. igaz, fehér bőrű vagyok, zöld szemmel, tehát gondolom menne, csak sötét a szemöldököm. amúgy sem akarok szőke lenni, ha természetesen adná az ég, jöhetne, de festegetni nem fogom. bár az álom hajszínem a sötétszőke/világosbarna, de nem a seszínű típus.
Julia R. nagyon ronda szőkén (pl. Lancome reklám). Pameláról meg vmi borzalmas ez a kép, vmelyik iszonyatosan szétplasztikázott nőre hasonlít itt.

arisztotela 2010.04.27. 22:49:27

@Scala: Én se bírom, ha hozzám nyúlnak, meg a fodrászt se, egyszerűen képtelen vagyok végigülni egy festés-melírt. Magamnak festem, mert közben teszek-veszek, netelek, stb, viszont sokkal rondább így:).

cicómicó 2010.04.27. 22:57:35

Én szeretem, ha birizgálnak rajtam, különösen az arcmasszázst.

Rocko- 2010.04.27. 23:22:51

ejj, magamra maardtam. én a masszírozást szeretem. bár profinál még sose voltam. (kicsit aggódok, hogy valami álcázáott kéjszalonra bukkanok.)

hajbirizgálást pedig szeretem, a rövid hajam ellenére. fodrászhoz járni külön ünnepi alkalom. volt.
aztán a fodrászom elment szülni, és utána pedig elég sűrűn váltották az utódok, akik mindent csináltak, csak jó hajvágást nem. szóval már nagyon várom hogy visszajöjjön.

arisztotela 2010.04.28. 14:28:00

@Scala: Hát nem vékony melír csíkja szokott lenni Zeta-Jones-nak:). Azért ezek a colotistok tudnak valamit a spéci szalonokban, több órán át tervezik a tökéletes melírt nyolcvan színből. Nem véletlen, hogy egy művészet, és pár szalonba jár az összes hollywoodi tyúk.

Scala 2010.05.02. 11:09:10

@DuBarry: Hajfestés: el tudlak képzelni. :-) Ha nem egyszínűre festi az ember, azért elég nagy macera...
Hollywood melír: igen, igazad lesz! :-)))

Niurka_törölt 2010.05.05. 20:41:52

Én fodrásszal dolgoztatok. Otthon festettem, aztán néhány alkalom után már fekete lett. Azt mondják, hogy az eredeti szín áll a legjobban mindenkinek. Nekem viszont nem. Egy profi vágás és festés látszik egy frizurán. Tele van az utca otthon festett vörösökkel, akik padlizsánlilák. Ha matatnak rajtam (fodrász és kozmetikus) azt bírom, csak az üldögélést nem.

Niurka_törölt 2010.05.05. 20:42:33

Pamela pedig szőkén Pamela (Rockonak igaza van), így csak egy leharcolt senki.
süti beállítások módosítása