Klum levágatta

 2010.04.21. 09:30
 
Heidi Klum 'The Tonight Show with Jay Leno
Heidi Klum

Új hajjal jelent meg Heidi tegnap jay Lenónál. Közölte, hogy unta a régit, kell a változás. Mivel Drei Wetter Taft arc, ezek után hajhosszabbításra lesz szüksége a reklámokban. Amúgy nem jó haj, tiszta NDK 1978.

Címkék: heidi klum

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr771939144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cicómicó 2010.04.21. 13:37:55

Míg hosszú haja volt, valami szép is volt benne. És most sem a rövid haja miatt nem tetszik. Soha nem értettem, miért futott annyira vele a szekér. Már írtam máshol, hogy a tekintete zavart mindig.

cicómicó 2010.04.21. 13:44:34

Nekem a legnagyobb szépség-baklövésem volt, hogy tavaly nyáron levágattam a hajam rövidre. Iszonyat lassan nő vissza.

arisztotela 2010.04.21. 13:52:53

@cicómicó: erre is van ötletem: MSM vagy Biotin:). Nagyon gyorsan nő ezektől.
Azt hiszem, együtt nem lehet szedni.

Niurka_törölt 2010.04.21. 15:05:21

A Pantene sampontól is gyorsabban nő, meg a melegtől (nyáron ezért is nő gyorsabban). A frufru nem elegáns.

Scala 2010.04.21. 15:11:23

@cicómicó: Pontosan. Elég szarul fest ezzel a frikóval.
@Niurka: Ez egy nagy vita volt a nagymamámmal, hogy frufru... én sem szeretem, zavart.
@DuBarry: ezek kapszulák? Kovasavat írtak a lányok Virgonál, hajra, ráadásul a valamivel bővített változat a jó. Katarocks és mici fogja tudni, én még azóta sem vettem meg, de tervezem.

arisztotela 2010.04.21. 15:19:53

@Scala: Az MSM az valami szulfát fajta, amit Amcsiban mindenre szednek, nálunk csak glucozamiddal együtt lehet kapni kapszulában, én szedem, és baromira bevált, nő a hajam, körmöm, mint a franc, és szebb a bőröm is, bár elismerem, mindkettő eddig is gyorsan nőtt, de a körmöm töredezett, már nem. Biotint nem szedtem, de az amerikai csajok ezt szedik leginkább, itt is lehet kapni H vitamin néven. Ez is kapszula, vízben oldódó, mint a C vit, így nagy kárt akkor sem okozhat, ha elég van belőle a szervezetben! A kovasavat is szedik az amcsi csajok:), olvastam róla. Szóval személyesen csak az MSM-et próbáltam, nekem nagyon bejött. A gyerekemnek is adtam belőle, mert veszélytelen, és nem kell szednie az allergia gyógyszerét azóta!

cicómicó 2010.04.21. 15:40:41

@Scala: B3 vitamin önmagában nem létezik legalábbis a sarki, nagyon kedves gyógyszerészhölgy szerint.
A kovaföld kapszula tényleg jó, csak hónapokon keresztül nem akarom szedni. A szünetben élesztőtablettát szedek+kalciumot. Az MSM-nek ez a neve?
@DuBarry: Te mit szedsz hajnövésre?
@Niurka: Akinek magas a homloka, mit tegyen? Nekem a frufru a megoldás rá. Azzal jobban nézek ki.

arisztotela 2010.04.21. 15:53:07

@cicómicó: fent írtam, hogy csak az msm-et szedem, de nem hajnövésre, mert kurva gyorsan nőtt mindig, de mellékhatásként most még gyorsabban nő, kéthetente festenem kell! Úgyhogy nekem ez nem hiányzott, a jobb körömnek, szebb bőrnek örülök.
Fent írtam, hogy 3 dolgot ajánlanak mások! H vitamin, kovasav, MSM, plusz még a lenmagolajat, halolajat, ezek midn jók bőrre, körömre, hajra egyaránt.
Viszont, most láttam! A biotin pattanást okozhat! A kovasavnak még utánanézek, hogy van-e mellékhatása.

Scala 2010.04.21. 16:31:23

@cicómicó: Lenkei boltok, Niacint kérj. :-)
Magas homlok esetében a frufrunak van létjogosultsága! :-)

katarocks 2010.04.21. 19:11:37

@Scala: igen-igen, kovaföld tabletta, calciummal dúsítva. nekem bevált. mondjuk köröm-bőr téren nem tudok javulást felmutatni, mert nincs velük problémám, de a hajam nőtt, mint a gomba. most pihenőt tartok..
Klumnak meg nagyon béna ez a fazon. 70-es évek Balatonja.

Rocko- 2010.04.21. 22:45:26

fúj, nem jó. varrja vissza!

Niurka_törölt 2010.04.22. 00:45:21

@cicómicó: féloldalas frufru (esetleg), nekem is nagyon magas, mégsem frufruzom. oldalt elválasztva, kicsit visszaesik az arcba, jónapot!

Niurka_törölt 2010.04.22. 00:47:28

praktikus, germán nyanya, megmondta Casablancas, "német kolbász" , hehe és mekkora hasa van, nem lesz itt már VS bemutató, legfeljebb egy újabb hasfelvarrással, de szerintem már ellustult (lásd új frizura)

cicómicó 2010.04.22. 08:32:39

@Niurka: Lehet, hogy kipróbálhatnád, és még jól is állna.

arisztotela 2010.04.22. 08:53:44

@Niurka: Ugyan, imádja a pénzt, mint liptay, addig lesz VS, amíg járni tud.

Niurka_törölt 2010.04.22. 14:40:52

@cicómicó: volt már frufrum és nem jött be, mindig én erőltettem, a fodrászok mondták utána, hogy pls. soha többet.

brokeness 2010.04.23. 22:04:35

Jaj, vigyázzatok a kovasav kalcium kapszulával,én előírásszerűen szedtem, s szép vese- és epekövem lett.(Sajnos a huzamos fogyókúrák sem tettek jót.Valószínű, hogy a két tényező így, együtt a baj okozója.)A kovasav Magyarhonban nem kapható zacskós porkiszerelésben, csak ebben a kapszulás kalciumos párosítással.A 11-es Schüssler só a Silicea (kovaföld)hatásos még.Mellé vitaminként a Forcapil bevált.Ellenben mivel vitaminkészítmény (is)hizlal, csakúgy mint a Revalid,Biovanne és társai.De a piacon ez a legjobb.Az egyik neves bőrgyógyász javasolta,s igaza volt.A Forcapil hajszesz pedig szép selymessé teszi a hajat.

Scala 2010.04.24. 21:50:09

@brokeness: Na persze most olvaslak. Ma vettem, és érzem, hogy nő az étvágyam, + nem stimmel nekem. Basszus. :-(

katarocks 2010.04.25. 11:16:51

@Scala: hm, nem tudom, én semmi változást nem érzékeltem, amikor szedtem. szerintem vonatkoztass el tőle, mert lehet beképzeled :-)

Scala 2010.04.25. 13:28:57

@katarocks: Egyelőre leállok vele, ma be se vettem. Érzem, hogy nem jó.
Majd nyáron, ha nem nyomok más vitamint, szedni fogom. Amúgy is rá van írva, hogy más kalcium készítménnyel nem szabad szedni, és szoktam pezsgőtablettát nyomatni... szóval felfüggesztve. Folyt. köv. :-)

Niurka_törölt 2010.04.25. 15:26:38

a multivitaminok fokozzák az étvágyat

Scala 2010.04.25. 16:40:51

@Niurka: nem az egy tablettában sürítettet szedem. :-) Amúgy igaz, és nem is jók. :-)

de ez a kovaföld dolog még durvább, mint a szedett vitaminjaim.

cicómicó 2010.04.26. 13:43:21

@Scala: Milyen hatást váltott ki belőled a kovakapszula? Annak idején több doboznyi kúrát végigcsináltam, de nem sok hatása volt. Sörélesztő tablettát (niacin is van benne) + calciumtablettát szedek. (Bár a fogamzásgátló bőrre és hajra gyakorolt pozitív hatását nálam semmi nem tudja pótolni. Sajnos.)
süti beállítások módosítása