SJP nem tud sminkelni

 2010.03.01. 22:51

wenn2288962_e.jpgPerez Hilton szerint Sarah jessica parker kijelentette, hogy civilben nem sminkel, és ki sem tudja magát festeni, meg a haját sem tudja magának megcsinálni, meg sokszor nincs is ideje ilyesmire. Ezt a nyafogós libát, 45 évesen nem kéne a huszonéves bölcsészlány dumát nyomatni, ami nyilván nem is igaz. Minden nő ki tudja magát festeni, főleg olyan, akit ennyit sminkeltek profik. Ez nem atomfizika, a második menet után már tudja az ember.

Címkék: jessica sarah

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr821801515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cicómicó 2010.03.01. 23:03:28

Tényleg nem értem miért mondja. Egyébként én SJP-t csak a Szex és New Yorkban szeretem, de ott nagyon. A többi filmje nézhetetlen (eddig egy olyan kölcsönzős vígjáték volt, amit nem bírtam végig nézni, és abban ő még Matthew McConaghy játszott, az Anyám nyakánban, ha jól emlékszem a címre.)
A Szex és NY-ban viszont baromi jól meg van csinálva. És sminkelni tényleg nem nehéz. Az ő hajállományával meg ne rinyáljon, azzal ha nem csinál semmit, is szép.

Lee&a 2010.03.01. 23:15:50

A göndör haj a legnagyobb szívás..átérzem a hajmókolási problémáit. Nekem ráadásul kétszer ennyi hajam van...fújjj.

De én sem hiszem, hogy ne tudná magát kipingálni. Azért ez nem agysebészet. De, gondolom menőbb ezt mondani, mint azt, hogy lusta.
Bár, én azt is meg tudom érteni. :o)

arisztotela 2010.03.01. 23:18:02

@cicómicó: az a világ legrosszabb filmje volt, láttam én is:).

cicómicó 2010.03.01. 23:20:58

@Lee&a: Te nem is tudod mekkora mázlista vagy a sok hajaddal. És még göndör is.
Vágyakozva nézem a hosszúhajú nőket. (Én tavaly vágattam le a hosszú hajam. Életem legnagyobb szépségbaklövése volt.) Most már hátul a tarkómig ér.

cicómicó 2010.03.01. 23:23:26

@DuBarry: Igen, hasonló volt még a Kőkemény család is. Ezek ismeretében a Hova tűnt Morgan filmet sem fogom megnézni, max. majd kikölcsönzöm a könyvtárból.

arisztotela 2010.03.01. 23:25:39

@cicómicó: hatalmas bukta a Morgan. De engem mindig érdekel, hogy néz ki SJP:).

Lee&a 2010.03.01. 23:38:38

@cicómicó: A Morgan szerintem nem olyan rossz, mint mondják. Én vinnyogtam rajta pár kiadósat. :o)

Egyébként SJP szerintem ritka rusnya..és mégis van benne valami vonzó.

Niurka_törölt 2010.03.02. 00:08:07

Furcsa, hogy SJP lófejű, stb. (már mindent leírtak róla) mégis van a megjelenésében valami. A hangjától kifexem, illetve Spilák Klárát sem bírom azóta hallgatni.

cicómicó 2010.03.02. 08:27:47

@Niurka: A szinkronhangja tényleg nem egy telitalálat. :)

katarocks 2010.03.02. 21:32:15

@Niurka: tényleg rosszabb a saját hangja, de nekem a film szinkronja a legszörnyűbb. vmi más lett ott, mint a sorozatban, pedig ugyanazok a hangok. és egyszerűen azt nem bírom elviselni. nem is szeretem a filmet, borzalom a sorozathoz képest. nem tudom annak milyen, aki nem látta az egész sorozatot kb. 10x :-)
SJP ronda, de jó párszor annyira szépre megcsinálták a sorozatban, hogy én tényleg gyönyörűnek láttam. egyébként a pasizós dolgaiban engem nagyon idegesített a hülye mimikája meg viselkedése Carrie-nek, és minél többször látom, annál jobban nem bírom.
a haja meg simán beáll magától is.
süti beállítások módosítása