A legránctalanabb arctorna guru

 2010.02.21. 15:01

http://www.yogaface.net/img/lulu_yoga.jpgAnnalise Hagan a neve, és a Yoga Face című könyvet írta. Van ról youtube video. Teljesen ránctalan tényleg, Viszont nem néz ki jól. Túl erős az arca a sok gyakorlattól, és olyan, mint egy guminőé. És az is látszik rajta, hogy negyven pluszos, bár nem sikerült kiderítenem, hány éves. ha 45, akkor annyinak látszik, ha 55, akkor jól néz ki, de nem tudni, mennyi.

Címkék: arcjóga

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr811778243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lee&a 2010.02.21. 19:59:52

Engem anno az arcornával nyert meg teljesen a blog. ;o)
Kíváncsi vagyok, mennyi idő után hatnak a trükkök. Csinálom, csinálom...
A párom meg röhög és teljesen elmebetegnek néz. :o)

arisztotela 2010.02.21. 21:20:33

@Lee&a: melyiket csinálod?

Scala 2010.02.21. 21:49:41

@Lee&a: Én is itt olvastam ilyesmiről először. Nem csinálom, de eleget alszom. Amúgy sztem ez a nő szörnyen néz ki. És azok a nevetőráncok, nagyon mélyek.

Niurka_törölt 2010.02.22. 06:13:46

@Scala: Ja, ha ez 40+-os, akkor szarul néz ki. (mondjuk amúgy is) :))

Scala 2010.02.22. 06:59:57

@Niurka: Ugye? :-D
Debbie vagy ki 70+ (korábbi, talán decemberi post), na az már kezdett érdekelni. :-)

arisztotela 2010.02.22. 09:46:38

@Scala: A Deborah Crowley 62 éves, ő nem néz ki annyira jól szintén, most van egy youtube videója, ráncos a nyaka, ami gáz. Carole Maggio 65 körüli, ő szenzációsan néz ki borzasztó stylinggal (rossz haj, rossz ruhák), Eva Fraser pedig 80 és max 55-nek látszik, mindről írtal korábban, Maggióra a Youtube-on érdemes rákeresni, mert mozgásban látszik igazán, mennyire sima a képe. Gyanítom, hogy neki egy facelift is befigyelt, mert ilyen nincs, hogy arctornától ennyire babaképe legyen valakinek.

Lee&a 2010.02.22. 13:23:37

@DuBarry: Mindent csinálgatom, amiről már írtál. :o)
Jó, csalok, mert nem minden nap van lelki erőm ehhez, így nincs is olyan gyors hatása. De szerintem nagyon jók. :o)

Niurka_törölt 2010.02.22. 13:52:06

Szerintem tök mindegy ki hány éves (hiszen elég csak kimenni az utcára, mennyi lelakott fiatal van), az sem vészes, ha valaki ráncos. Legyen gusztusos, ápolt és nőies. Ne megcsinált: plasztika, agyonvakolt, tele műdolgokkal (köröm, haj, stb.).

arisztotela 2010.02.22. 14:53:55

@Niurka: Az ápoltság alap, de nem az a lényeg, hanem az, hogy valaki szexis tud-e maradni. És az nem a ráncokon múlik, tény, de a ráncok elveszik a nő önbizalmát, akkor meg már nem lesz szexis:).
Egy példa: Ungár Anikó hatvan éves és szexis, Eszenyi ötven, de nem az (szerintem). Éppen egyik sem túl ráncos a kettő közül:).

Scala 2010.02.22. 16:30:43

@DuBarry: Eszenyinek sztem nem sikerült a magánélete... attól depis, vagy mi. Nem szexis, az tény.

Niurka_törölt 2010.02.22. 21:11:37

@DuBarry: Nem a ráncok miatt veszíti el valaki a szexisségét. Az én szomszédasszonyom úgy néz ki, mint Woody Allen parókában, fiatalon sem volt szexis.

Scala 2010.02.22. 21:49:25

@Niurka: Hát ilyet nem keveset ismerek én is, de ők az a - nem kellőképpen köztudatba ágyazott nők - akik rondák voltak egész életükben.

Niurka_törölt 2010.02.23. 00:34:25

@Scala: És mennyi ilyen van. Kövér, lelakott, konyhásnénikarú, ápolatlan, igénytelen dagadékok, akik 24 órában monitorozzák a férjüket, és a jónőket szidják és sóhajtoznak, hogy csak pénz kérdése ki hogyan néz ki. Ahelyett, hogy összeszorított foggal nekiállnának visszavenni a tortazabálásból, meg a féldisznó legyűréséből, elmennének sportolni (futni, otthon tornázni ingyen van), elmennének egy tisztességes fodrászhoz (évente egyszer mindenki kibírja), nem férfihajat vágatnának maguknak, hanem frizurát, nem lyukas, földszínű pamutbugyiban és kitérdesedett brumialsóban morognának otthon, megpróbálnának mosolyogni és kedvesek lenni, és ne adj'Isten hétközben is dugni a férjükkel, pasijukkal. Az orális szexről nem is beszélve.

Scala 2010.04.22. 01:11:10

@Niurka: Ezt nem is olvastam! :-DDD Milyen igaz.
De nem csak a dagadtak szemetek, hanem a ronda, deszka, gnómok.

Niurka_törölt 2010.04.22. 14:45:02

@Scala: ja, ja (igen, valamiért utánam már senki sem kommentel, mindig én vagyok az utolsó) vagy csak paranoiás vagyok

Scala 2010.04.22. 20:01:43

@Niurka: Én pont azért szeretlek, mert önamagd adod! :-) Maradj ilyennek!
És van ilyen, hogy annyira frappánsat írsz, vagy már kifújt a poszt, hogy utolsó maradsz. Pláne, ha napokig nem voltál, és pótolsz, mert kevesen olvasnak vissza.
süti beállítások módosítása