Rájöttem, mit esznek a pasik Bar Raffaelin, amit a nők sosem értenek meg. Az idei Sports Illustrated egyik főszereplő modellje retusálva pont úgy néz ki, mint egy guminő: szép, és egy értelmes szó sem jön ki a száján.

Címkék: bar raffaeli

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr731748544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2010.02.11. 11:17:23

Lehet. Nem is gondoltam rá, de tényleg!!! :-DDD
Sosem értettem Leonardo DiCaprio miért cserélte le Bündchent erre a csajra. Amikor kirúgta megértettem.

Mi van Leoval? Valami hír?

arisztotela 2010.02.11. 11:20:29

Hát annyi van vele, hogy egy nő megtámadta őt éve, azt most bíróság elé állítják, plusz, hogy a guminővel karácsonyozott Mexikóban:).

Scala 2010.02.11. 11:25:04

@DuBarry: Na, a guminő nagyon szívós akkor... :-D Bár ezek sokat nyaralnak együtt, aztán nem sok sül ki belőle.
Habár a csaj sztem előbb-utóbb összehoz egy gyereket Leotól.
A támadásról nem tudtam. Thx. ;-)

Scala 2010.02.11. 11:26:09

@DuBarry: Igen, borzalom, főként az inge... :-(
Nekem nem tetszik ez a nő, agresszívnek tűnik.

brokeness 2010.02.11. 22:50:30

De az alakja nagyon szép.-)

Scala 2010.02.12. 01:51:02

@brokeness: Retus, egyszer láttam nyaralós képet hátulról, akkor ki volt jőve a formájából. Szóval jó alakú, persze, de nekem akkor sem.
süti beállítások módosítása