Suiskin termékek teszt

 2012.04.28. 14:57

120215_IMG_0622.jpg

 

Az történt, hogy a Missha Signature Wrinkle Filler mellé kaptam néhány kis termékmintát. Köztük van két BB krém, azokat majd bemutatom, de van 3 kis Suiskin termék is.

Ezekről is írtam már az ifjú bloggerek, nyilván ők is hasonlóképp jutottak hozzá.

Az egyik neve Deep Sea Water, ez egy arclemosó

a másiké Biological Fermento Panacea, ez egy szérum

a harmadik Biological Fermento Moisture, ez egy krém.

Csodásak.

Valami teljesen más ez, mint amit európai krémeknél tapasztaltam. Most hagyjuk is, mi van bennük. Valami fermentált (erjesztett anyag) a két utóbbi fő összetétele, de tartalmaznak hialuronsavat is. A marketing edge az, hogy ezek orvosi krémek voltak, később mentek ki a világba, és koreaiak, de valami svájci ellenőrzés alatt, amit nem értek, de nem is érdekes.

De miért is csodálatosak?

Én szoktam nagyon jó krémeket használni. Amit próbáltam: La Mer, La Prairie Skin Caviar, Erno Laszlo Blue, Erno Laszlo TranspHuse Night Serum, Guerlain Issima, Lancome mindenféle, Estée Lauder többféle. Ezekből egész tégelynyit felkentem, aztán tudtam: soha nem vennék többet, egyből sem. Van amelyiknek nagyon kellemes volt az állaga (pl. Estée Lauder Idealist, La Prairie Skin Caviar), van amelyiknek tapasztaltam valamilyen bőrnyugtató, színkiegyenlítő hatását, de pl. a La Mer és a Lazlók csalódás volt. De a többi sem éri meg az árát, ami lehet akár 120 ezer forint is (La Prairie), vagy 70 ezer (Laszlók).

Mostanában ha hidratálni akarok, beszerzek valamilyen hialuronsavas krémet (Eucerin vagy Collageneuticals), éjszakára pedig vagy argán- vagy kókuszolajjal nyomok valami zsírt a fejembe, mert ezek beszívódnak szemben a szintetikus krémekkel.

Ez hosszú volt, de most jön a happy end.

Ilyen koreai Suiskint venni fogok, ha elfogy a minta.

Miért? Met az az érzésem vele, hogy nemcsak hidratál, mint a szimpla hialuronsavas krémek, hanem be is zárja a vizet, amire a többi nem képes. Egy teljesen új érzést nyújt, amilyent semmivel nem tapasztaltam korábban. És ezek nem túl drága krémek, pár ezer forint.

Íme mások véleménye:

http://www.puderfelho.hu/2012/02/suiskin-arcapolo-csalad-velemeny.html

http://sminkesmas.blogspot.com/2012/03/bb-krem-teszt-suiskin-i2pl-clinique.html

A felső ugyanazt érezte, amit én, hogy ez valami más dimenzió.

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr624478080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Timea25 2012.04.28. 15:14:51

Nekem is van ilyen hidratáló szérum, meg 8%-os suiskin AHA is, pont a sminkésmasblog ajánlása alapján és nagyon klassz mindkettő.
ráadásul a Kosztolányinál lehet kapni és nem kellett neten rendelni.

Timea25 2012.04.28. 15:26:22

Bartók Béla út 85. Biobolt

arisztotela 2012.04.28. 15:27:49

@Timea25: és ugyanaz a BB krém társulat van ott is?

Timea25 2012.04.28. 15:39:33

vmiféle viszonteladói a bbkrem.hu-nak,a honlapjukon láttam. olyan kedvesen hozzá nem értőek. először odatelefonáltam, hogy ne menjek hiába, nem nagyon vágták, hogy mi az suiskin, de visszahívtak (sic!) és mondták, hogy mehetek. ott megint csak nem tudták mi micsoda, blokkot nem tudtak adni, mert az árakat nehezen tudták kideríteni, végül a bbkrém-es honlaporól nézték le. egy élmény volt:)
viszont meglepően nagy választék volt Baviphat és más koreai cuccokból

arisztotela 2012.04.28. 16:03:25

A csigakrémekről tudsz valamit?

Timea25 2012.04.28. 16:17:28

semmit, de így elsőre kicsit bizarrul hangzik..

katarocks 2012.04.28. 16:50:33

ilyen mintákat én is kaptam, amikor rendeltem, és nagyon bejöttek, főleg a lemosó. bár nem vagyok járatos a csúcskategóriákban, de én is azt éreztem, hogy ez valami nagyon jó dolog.

arisztotela 2012.04.28. 17:18:02

@katarocks: huszonévesen nem is kell még csúcskategóriás krém.

aimara 2012.04.30. 16:22:56

@DuBarry: Én használtam az Armonia Natural csigakrémét, és nekem nagyon bejött. Nagyon jól hidratált és puha lett a bőröm tőle. ugyanennek a cégnek van még kigyóméreg krémje is, ami persze nem kigyómérget, hanem fügekaktusz kivonatot tartalmaz, de az is nagyon jó.
Én is Lancome-t és E.Laudert használtam ősidők óta, de hatásban nem érzek nagy különbséget, csak az árban, mert az armonia krémek 10000 körül vannak. Sztem próbáld ki.

arisztotela 2012.04.30. 19:48:54

@aimara: Mindenképpen. Köszi. Egy csigamintát is kaptam, még nem bontottam ki. Én nem vagyok rosszul a gondolattól, kígyó, csiga, mindegy csak legyen hatékony.
süti beállítások módosítása