A Lotion Mask

 2010.06.15. 08:12

BEAUTY-JAPAN/A japánok tüneményes Ilcsi nénije, Chizu Shaeki 66 éves, és nagyon jó bőre van. Különböző szépségápolási tanácsaival nagy hírnévre tett szert nemcsak keleten, de már angolul is jelent meg könyve a Japán szépségápolási forradalom címmel. A nő nagyon jó fej, folyton mosolyog, és úgy beszél angolul, mint Pákó magyarul. A könyv tele van hülyébbnél hülyébb dolgokkal, például, hogy szexis pasikra kell gondolni, mert az hormonálisan szépíti a bőrt, de van egy alap szépségápolási tanácsa, ami hasznos lehet. Ez annyi, hogy naponta kétszer maszírozni kell az arcot, plusz egy úgynevezett Lotion maskot feltenni napi kétszer három percre. Amit Lotionnak nevez, az tulajdonképpen egy alkoholmentes tonik, nem nevez meg márkát, de a Shiseido Tonerei állnak legközelebb hozzá. Amúgy a lotion angolul inkább valami krémes arclemosót jelentene, de ő nem azt tesz a maszkra. Szóval a tonizáló folyadékkal átitat néhány pamut lapocskát, és szorosan felhelyezi a bőrre, és pár perc múlva leszedi. Szépen feszesít, és akik kitartóan csinálják, a pórusaik is összemennek, ami jó hír, mert a tág pórus is az egyik kezelhetetlennek gondolt bőrprobléma.

Itt a meggyőző videó:

http://www.amazon.com/gp/product/4770030835/ref=s9_simh_gw_p14_i1?pf_rd_m=ATVPDKIKX0DER&pf_rd_s=center-2&pf_rd_r=1H8FSXHRSQAKFN9WAQBQ&pf_rd_t=101&pf_rd_p=470938631&pf_rd_i=507846

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr102082702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cicómicó 2010.06.15. 14:30:56

Maradok DuB almaecet praktikájánál, amiért aranyba foglalom a neved. :)

arisztotela 2010.06.15. 15:34:08

teljesen más a hatásmechanizmus. az almaecet leszedi az elhalt hámréteget, ezért ragyogóbb a bőr, de nem hidratált tőle, ha ezt kipróbálod (nem egyszerű, mert nem sima arclemosó vatta van a videón, talán a sűrű géz megfelel erre), akkor felpumpált, szuperhidratált lesz a bőr.

Scala 2010.06.16. 08:06:53

Kimondottan az agyonhajszolt, városi dolgozó nőnek való praktika, cseppet sem pepecs meló, napi kétszer... :-)

Inkább gondolok a pasikra! :-D

arisztotela 2010.06.16. 14:29:02

@Scala: napi 2szer 3 perc newm sok. 1szer próbáltam, nem a megfelelő anyaggal, csak arclemosó vattával, de így is jó volt. A japánok ezerrel hidratálnak, az az elméletük, hogy az a legfontosabb.
Nekem a közökt dolgaimból mostanában legjobban a Tanaka masszázs vált be, az tényleg jó. Egyre jobban hiszek a japánoknak.

Scala 2010.06.16. 15:28:07

@DuBarry: Japánok és az egyszerű dolgok: igen.
No Lipo-lipot agyghagytad?
Én nagy durral elkezdtem, de kimaradt pár napja... :-)

Vajon esik ma még?

Scala 2010.06.16. 15:35:11

jav. abbahagytad... bocsi

arisztotela 2010.06.16. 15:56:16

@Scala: Nem, azt csinálom, és szerintem szuper, csak a seggem sose érdekelt annyira, mint a fejem:), azért nem említettem. Viszont az arctornát pár napja abbahagytam, rájöttem, hogy jobban nézek ki, ha csak maszírozok. Bár lehet, hogy csak azért, mert most szántam rá magam a zöldturmixra, és az is kurva jó!. Egész jó lett a szemem alatt tőle. csak káposztát nem szabad belerakni, első nap tettem, és iszonyúan fájt a hasam.

Rocko- 2010.06.16. 17:24:03

@DuBarry: "csak a seggem sose érdekelt annyira, mint a fejem:)"
:DDD

Scala 2010.06.16. 21:51:21

@DuBarry: Aha.
Én is nyerskosztot próbálok nyomni, de mivel nagyon keveset alszom és a sminkelés fáraszt, elég szarul festek... :-D
Ma igyekeztem... teszem hozzá.

Thor vagyok 2012.06.05. 18:07:10

Ha nincs kéznél Shiseido, akkor ezt mivel csináljuk? Sima arclemosó tej? Viccesnek tűnhet, de én 1-2 éve találtam egy román, búzacsírás arclemosót, ami sztem kb annyira hidratált mint a Clinique 3 lépésesből a hidratáló, és egy ideig úgy használtam, hogy vastagon felkentem egyből a bőrömre, majd 2-3 perc múlva vattapamaccsal törölgettem le, és remek bőrt hagyott maga után. Most van egy rózsás Garnier-m, lehet, hogy azzal se lenne hülyeség ezt csinálni? Persze messze nem olyan jó, de sajna most egy darabig román cuccoshoz nem jutok hozzá. Amúgy van már ott egy-két olyan termékcsalád, ami mellett elbújhatna egy rakat nagy név, ha ismernék őket, de így hogy nem közismertek, hálisten tizedannyiba kerülnek.

brokeness 2012.06.05. 18:56:29

@Thor vagyok: A lengyel cuccok is zseniálisak. A krémjük hidratál, nem zsíroz, 3 éve nem vagyok hajlandó drága krémet venni, csak ezt a termékcsaládot használom a saját tonikjával, arclemosójával.

Thor vagyok 2012.06.05. 20:19:56

Nekem ez a két nagy kedvencem van:
Herbagen genmar.ro/index.php?plus=1
ebből volt az arclemosó, és
Elmiplant:
www.elmiplant.com/en.aspx
az övék a számomra egyetlen bevált pigmentfolt-halványító.
A vicces az, hogy a húgom, aki egy húszassal fiatalabb, huszonéves, menő kiscsaj, akinek az első fizetése után már Douglas törzsvásárlói kártyája volt :) és amúgy is leginkább csak az jó neki, ami amerikából jön, először enyhe utálkozással nézte, hogy miért veszek ilyen cuccokat, aztán végigpróbált ő is néhányat és nemrég közölte, hogy neki már nem kell más :)

arisztotela 2012.06.05. 21:11:54

@Thor vagyok: van a koreai maffiának egy hidratáló kencéje (suiskin panacea vagy valami ilyesmi) mostanában azzal szoktam. Régebben nagyon sokat szarakodva természetes lotiont csináltam: rózsavíz, pici argánolaj, plusz aloe a növényből, plusz pueraria mirifica por (az arcra is jó), na erre már nincs türelmem, szóval a koreai cucc.
A régi Gerovital is nagyon jó krém volt állítólag, az is román, nem?

Thor vagyok 2012.06.05. 21:17:22

@DuBarry: Köszi :)
Akkor már csak a retinolos és a hialuronsavas kérdésemre mondj légyszi valamit és egy darabig nem fogok elégedetlenkedni.

Igen, a Gerovital volt az első nagy siker de az cuppogósan zsíros volt, idősebb bőrre és ránctalanítónak. Talán valami olyasmi hatása volt mint a botoxnak, bár ezt a novokain-tartalmával érte el. Nem biztos hogy jól tudom, de a kis dózisban és naponta alkalmazott érzéstelenítő ugyanúgy ellazította az arcot de mégse érzéstelenített. Ne vedd készpénznek, ezek csak úgy derengenek a múltból, akkoriban abszolút nem voltam célcsoport :)

arisztotela 2012.06.05. 21:24:19

@Thor vagyok: tudom, nekem is valami nagyiféle használta, de ez a novokain jó ötlet, mindjárt utánanézek:).

Thor vagyok 2012.06.05. 21:33:14

@DuBarry: Nézd itt van: en.wikipedia.org/wiki/Gerovital
úgy tűnik, az a poén benne, hogy ellenreakcióként az érzéstelenítőre olyan enzimet termel a szervezet, aminek hosszan elnyújtott regeneratív hatása van.

Scala 2012.06.06. 18:58:39

@Thor vagyok: @DuBarry: Én ma úgy csináltam a lotion maszkot, mert végre minden Ilcsit összeszedtem hozzá, hogy elasztikus pólya bevizez, kicsavar, ráfújtam Ilcsi kökény tonik, rányomtam kis cseppben Ilcsi szőlőmagos arctej. Száradásig fent volt, ellazultam alatta, a hatás szép sima bőr.
Itt vannak a termékek:
www.ilcsi.com/termek/kokeny_tonik
és
www.ilcsi.com/termek/sz_l_magos_arctej

Rózsavízért még el kell mennem a piacra, de tuti azzal is szuper!
Már csak maszk kellene, vagy hogy minden gyógyszertár tartsa azt a Hartmann pólyát, amivel nyomulok.
süti beállítások módosítása