Megjött a szemkrém

 2010.03.24. 20:29

 

Megjött az Easy Eye Solutions is.

Ez elképesztő cucc. Itt egy civil csaj képe egy fórumról. Nekem nem ennyire ráncos a szemem, viszont sötétebb a karika smink nélkül. Ez a zselé azt csinálja, hogy felteszed, és tíz perc alatt összerántja a szem alatti részt, azután rá lehet sminkelni. Abszolút tüneti kezelés, de egész nap megmarad a hatás. Nekem ennyire nem húzta jól össze, de határozottan összehúzta, és világosította. Ez azért döbbenetes, mert soha egyetlen olyan szemránckrém nem volt még a pofámon, aminek a negatívon kívül bármilyen hatása lett volna a karikákra. Állítólag hosszú távon is javít, tehát napi használattal fokozatosan halványulnak a karikák. Ha este teszi fel az ember, akkor reggelre nem lesz olyan fekete. Úgy kell elképzelni, ahogy mondjuk a tojásfehérje kisimítja a ráncokat egy időre, nem tűnnek el, de egy ideig nem látszanak. Persze ennek nem tojásfehérje állaga van, inkább nagyon vékony film, amire azért rámehet a korrektor, mert nem csúszik le róla.

Ma egyik kollégám mondta, hogy milyen jól áll a hajam színe, egy másik, hogy milyen jó sovány vagyok. Másfél éve vagyok sovány, és négy hónapja van új hajszínem. Tudom, hogy azért tetszettem nekik, mert nem volt fekete a szemem alja annyira, mint szokott, csak nem jöttek rá.

A szempillám is növöget, de még nincs itt az ideje a before-afternek,

dermaroller ügyben meg pláne korai még beszámolni, de a krém az tuti. Ezt csak az érti, akinek karikás szeme, hogy még egy harminc-negyven százalékos javulás is mekkora kincs.


[image]
[image]



Címkék: easy solutions eye

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr541866094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

brokeness 2010.03.24. 21:31:29

Valóban látványos a hatás.Szuper.Le vagyok nyűgözve.Rástartolok én is.

arisztotela 2010.03.24. 21:40:28

@brokeness: Ennyire nem nagy a különbség nálam, azt meg kell, hogy mondjam. Ez biztos nem photoshop, mert ez a civil csaj minek szarakodna vele, de vagy már jobban kitapasztalta, hogyan kell feltenni, vagy a lazább bőrét jobban összehúzta, mint az enyémet.
De az csodálatos, hogy valami egy kicsit működik legalább. A húgom vett Hylexint egy vagyonért, és kidobta, nekem volt La Prairie kaviáros cucc 30 ezerért, szar sem ért, ez meg igen. De gőzöm sincs, mi van benne. Amúgy krémmel együtt 100 dolcsi volt, ami azért nem kevés pénz.

Scala 2010.03.24. 23:26:47

@DuBarry: Hajrá! Örülök, hogy boldog vagy! :-)

Solid214 2010.03.25. 14:41:03

Hű, de nagyon vártam ezt a teszteredményt!!! Én egy kicsit táskás is, meg egy kicsit karikás is vagyok szemileg, azt hiszem, este már rendelem is :)

arisztotela 2010.03.25. 14:44:50

@Solid214: Ma is mondták, milyen jól nézek ki, pedig csak a szemkrém a más:).
Akinek karikás a szeme, az érti, hogy elbassza az az egész fejet:(.

arisztotela 2010.03.25. 14:46:57

@DuBarry: @Solid214:
www.youtube.com/watch?v=bxOQ9061WvA

ez egy jó video róla,
kicsit félek, hogy neked nem jön be, aztán utálni fogsz, ezt nézd meg előtte.

Solid214 2010.03.25. 15:23:08

Aranyos vagy, dehogy utálnálak!:)
Én már annyi mindent kipróbáltam, de sajnos semmi sem működött igazán, legalábbis karika+szempuffadás ügyben. Arra, hogy rettenetesen száraz a szemem körül a bőr, megoldás a Shiseido ultra-brutál zsíros szemránckréme. Viszont az sok nappalra, és gyanítom, mivel erősen hidratál, ezért puffaszt is :))) sehogy sem jó.
A videót megnézem, köszönöm szépen!

arisztotela 2010.03.25. 15:32:54

@Solid214: nekem bármilyen krémtől sötétebb, mert áttetszőbbé teszi a bőrt, csak éjjelre jó.
Ehhez van egy krém, még csak egy éjszaka volt fent, de lehet, hogy nem hidratál eléggé. Mondjuk az ócsó volt, csak 30 dolcsi, a zselé a húzós 70 körül.

Solid214 2010.03.25. 15:37:27

@DuBarry: arra gondoltam, csak nappalra használnám ezt a zselé+krém kombót, éjszakára megmaradna a jó öreg Shiseido.
Csak meg ne vámolják a rendelést, mert akkor már tényleg drága lesz. Illetve, ha jobban belegondolok, még mindig csak egy LaPrairie áránál tartok majd, ami nekem sem használt.

arisztotela 2010.03.25. 15:48:05

@Solid214: nem tudom, pontosan mennyi volt szállítással, valamivel több, mint 100 dollár, aminek az árfolyamát sem tudom éppen, de a vámosok nem jelentkeztek:). Nekem rendben megjött ez is, meg a két amazonos rendelésem is, kérdés, milyen a postásod.
A La Prairie 22-24 ezres sima krémjét használtad (cellular vagy mi)? Nekem az sem jött be, meg a kaviár extractos sem, és az Erno Lazlo Phelytone Eye Treatment sem (igaz, az olcsóbb, mint ez a cucc).
Szerintem egyébként ráncok ellen ezek jók, de kit érdekelnek a ráncok:).

arisztotela 2010.03.25. 16:59:30

@Solid214: Még egy! Ha korrektort akarsz rátenni, meg kell várni, amíg megszárad, és akkor sem lehet olyan simán rákenni, mint a zselé nélküli bőrre, de ha csak rá pacsmagolod, nem kened, rajta marad.

Solid214 2010.03.25. 17:12:13

@DuBarry: Igen, a cellular-t használtam, eredmények nélkül. Az Ernő Lászlón is gondolkodtam, mert sok jót olvastam róla a www.makeupalley.com oldalon, de most előre vettem az easy eye-t a listán :)

arisztotela 2010.03.25. 19:53:22

@Solid214: egész más. Az Erno annyiból jó, hogy hidratál, és nem erősíti a karikákat. A legtöbb krém, zselé vagy erősíti, vagy nem is hidratál, úgyhogy az alapprogramot megoldja László, de november óta picit sem javított az általános állapotán a szemem alatti résznek. Ez a cucc viszont vagy hosszú távon is számít, vagy nem, de rövid távon, nappalra javít.

Niurka_törölt 2010.03.25. 19:55:38

Mindkettőt megvetted és használod? Vagy csak az Instant Eye-t?

arisztotela 2010.03.25. 19:58:51

@Niurka: Meg. De a krémet nem értem: a videó szerint együtt kell használni, mert a zselé összeránt, a krémben optikai világosító van, viszont a csávó, aki árulja, azt emailezte, hogy nem együtt kell használni, úgyhogy nem értem. Van egy k hosszú fórum a cuccról, és mindenki kedve szerint keni.
Van aki éjjelre is zseléz, hogy már reggel ne legyenek táskák. Én ezt hosszú távon nem csinálnám, mert nem baj, ha pihen a bőr.
Éjszakára a krémet tettem, nappalra meg a kettőt, de szerintem az igazi truváj csak a zselé, lehet mellé bármilyen krémet használni, hogy hidratáljon.

brokeness 2010.03.25. 20:58:43

@DuBarry: Tudod, ahhoz képest, hogy már mennyi mindent kipróbáltam....A nagyon drága cuccok meg abszolút hatástalanok voltak. 3 éve a Nivea Q 10-esét használom, azt találtam a leghatásosabbnak:jó a ráncokra,valamint az állaga miatt nem kell korrektort sem használni utána.
De ez ütősnek látszik.

Niurka_törölt 2010.03.26. 01:41:39

@DuBarry: Értem. Ha esküszöl rá, akkor majd én is beszerzek. Vagy legközelebb rendelhetsz többet (itt tuti találsz embert hozzá) és kérhetsz discountot.

arisztotela 2010.03.26. 08:34:45

@Niurka: A második rendelésnél úgyis már discount van, nem erre hajtok. Viszont van akinek egyáltalán nem jön be. A makeupalley.com-on olvasd el a review-kat, van vagy tíz, 75 százalék imádja, 25 utálja. Miattam ne rendeld meg, solidnak is ezt mondom. Az van, hogy szerintem inkább akkor segít, ha van egy kicsi táska is, ami nem az a nagy, kiugró, ami az öregeknek van, hanem pici, ami árnyékot vet, és azzal, hogy kisimul, világosodik a szem alatti rész. Nem tudom jól elmagyarázni.
Akik rossznak találják két dolog miatt szidják: 1. nehéz rá sminkelni (de lehet, legalábbis én tudok), 2. kis fehér porrá áll össze, ha bénán rakják fel (csak nagyon kevés kell) 3. akinek csak sötét rész van, semmi minitáska, annál nem meggyőző a különbség.
Szóval nem esküszöm rá, de nekem kb. 40 százalékkal szebb a szemem alja, ha fent van smink alatt, és két napja dicsérnek rajtam ezt-azt (pont azt nem mondta senki, hogy, ej, de szép a szemed alja).
Ha rászánom magam, felteszek képet, addig ne rendelj.

Solid214 2010.03.26. 10:23:23

@DuBarry: :) nekem van kis mini szatyor a szemem alatt, és nagyon nem bánnám, ha eltűnne. Szerintem olyan kozmetikai terméket lehetetlen találni, ami mindenkinek jó, a 75% a MUA-n jónak számít (persze kérdés, hányan tesztelték)
Második rendelésnél már diszkont is van? Szuper!
Különben tényleg sokat számít a szem alatti rész az "összkép" megítélésében, egyszer kerültem profi sminkes kezébe, karikák el, táskák nem, de azok sem látszódtak annyira, mindenki kész volt, milyen jól nézek ki. Csak az a vastag korrektor réteg... csak azt tudnám feledni.

Niurka_törölt 2010.03.26. 10:33:21

@DuBarry: Ok, kösz. Ahogy elnéztem a Rapidlash-os képeidet Neked nem is karikás a szemed.

arisztotela 2010.03.26. 11:05:26

@Solid214: a profi sminkes ég és föld, nemcsak a karikák miatt. Engem sokszor sminkeltek, és ha még a fotós is profi, akkor bombázót tudnak az emberből csinálni egy jó világítással (telibe előre, nulla karika), még photoshop sem kell, és magadra sem ismersz.

Scala 2010.03.26. 11:15:15

@DuBarry: A világosítóval kell jóban lenni, ezt minden színsznő tudja! +- 20 év van a kezükben, gigahatalom! :-)

Niurka_törölt 2010.03.26. 16:03:50

@DuBarry: akkor az nem karika. szem alatti karika a szem alatt van, Neked ott semmi sincs. Lehet, hogy csak a tükör maszatos.

Niurka_törölt 2010.03.26. 16:04:41

@Scala: a producer után a világosítónak van meg minden színésznő?

arisztotela 2010.03.27. 18:20:59

@Niurka: De karika:).
Viszont mára (kb. negyedik nap) nagyon elkezdett működni a cucc. Azt hiszem, már merem ajánlani.

Niurka_törölt 2010.03.27. 22:13:15

@DuBarry: Azt is olvastam, hogy az egész arcra lehet használni, mert feszesít.

Niurka_törölt 2010.03.28. 14:58:26

@Rocko-: kis küzdelem árán azt is fel lehet erősíteni az arcra :)

Scala 2010.03.28. 20:50:21

@Niurka: Ők szerintem befelé forduló, jóindulatú senkik, nem használják ki a helyzetet.
De ma már minden lehetséges... ;-)

Niurka_törölt 2010.03.28. 21:12:08

@Rocko-: egyik kedvencem ez a "sorozat"

Niurka_törölt 2010.03.28. 21:12:55

@Scala: csak Dubarry írta, hogy a világosítóval kell jóban lenni :)))

Niurka_törölt 2010.03.28. 21:13:57

Jesszusom, rosszul írtam a nevét!!! DuBarry, ok? DuBarry

cicómicó 2010.03.28. 21:16:06

@Rocko-: Ez a xenomorphos link nagyon tetszett. :)))

Rocko- 2010.03.28. 22:12:02

@Niurka: mostanában akarom újranézni. őőő, megnézni. amikor kicsi voltam, akkor féltem tőle, azóta se mertem megnézni. tán majd most.

@cicómicó: thinkgeeken sok ilyen marhaság van. csak nem szabad nézgetni, mert akit érdekel, azzal elszalad a ló. (mint amikor csajokat beengednek egy ruhákkal teli boltba egy degeszre tömött pénztárcával ;p )

cicómicó 2010.03.28. 22:19:42

@Rocko-: Nálam az alap az Alien quadrológia. Ruhavásár teli pénztárcával? Már a gondolata is felspanol.

Rocko- 2010.03.29. 00:33:48

@cicómicó: nekem kimaradt. majd pótlom.

Niurka_törölt 2010.03.29. 01:35:55

@Rocko-: szerintem Te még most is kicsi vagy (Mr. PHD) :))

Niurka_törölt 2010.03.29. 01:36:44

Utálok shoppingolni. Ha ruhát kell vennem, szenvedek.

Rocko- 2010.03.29. 07:28:58

@Niurka: akkor sminkes bolt. nekem mindegy, ami szimpatikus.

"szerintem Te még most is kicsi vagy (Mr. PHD) :))"
ejj, ha látnál...

Scala 2010.03.29. 11:34:25

@Rocko-: Igaza van! Van amiben még kicsi vagy. :-)

Niurka_törölt 2010.03.29. 12:50:54

@Rocko-: ennek a dumának csak a buta tinik dőlnek be (olvasgasd az érettnők blogot is időnként)

Niurka_törölt 2010.03.29. 12:51:28

én a barkács boltokat szeretem (bár nem szoktam barkácsolni), illetve kajavásárláskor elegem is lesz a boltokból, emberekből

Rocko- 2010.03.29. 13:44:12

@Scala: érezzem magam elnyomva?

@Niurka: nem a bélyeggyűjteményemet akartam megmutatni, hanem a 195+ centis magasságomra céloztam.

(kezedem kicsit úgy érezni h ki lette pécézve.)

Scala 2010.03.29. 14:37:34

@Niurka: Azt is szokta olvasni. :-DDD Vagyis úgy csinál,mert küld róla linket.

cicómicó 2010.03.29. 15:28:43

@Rocko-: 195 cm? A gyengém, ha hozzám mérten magas egy férfiember....

Rocko- 2010.03.29. 19:15:58

@Scala: csak ha indexen kint van. amúgy nem kifejeztten keresem.

@cicómicó: Te mennyi vagy?

Niurka_törölt 2010.03.29. 20:49:26

@Rocko-: nem lettél kipécézve, a figyelemért megdolgoztál :))

Niurka_törölt 2010.03.29. 20:50:17

@Scala: de a magasságára gondolt, ühüm :)))

Rocko- 2010.03.29. 21:21:34

@cicómicó: az jó!

@Niurka: "doktorbácsi segítség!!!"
hm?
"nem lettél kipécézve, a figyelemért megdolgoztál :))"
nem nyugodtam meg teljesen.
"de a magasságára gondolt, ühüm :)))"
miért, gondolod egy nyilvános blogon ismeretlenek előtt fogok hencegni a farkam méretével?
asszem félreismertél. :)
bár egyszer már mondtad hogy csajozni járok ide, ez már így a második célzás erre. harmadiknál majd kezdem azt hinni h fordított pszcihológiát alkalmazol. ;)

Niurka_törölt 2010.03.30. 12:52:45

@Rocko-: szerintem ezt az egészet valami franppáns dumával le lehetett volna zárni, de így már félreértések és sértődések sora van, ami elég furcsa az előzmények ismeretében, mert ha nem bírom a kemény csapásokat, nem megyek bele (és visszaolvasva, nem csak ideálltál és fogadtad az ütéseket), lényeg: most nem igazán értem mi a baj, de talán zárjuk le ezt az egész témát, mert úgy látom sértődés lett a vége.

velvet.hu/trend/2010/03/10/a_minden_aron_magyarorszag_nagy_ellensege/

Rocko- 2010.03.30. 21:45:14

@Niurka: nem-nem, nincs sértődés. inkább egyfajta kommunikációs zavar. szerintem.

Niurka_törölt 2010.03.31. 14:12:42

@Rocko-: :) (szerintem én több szmájlit nem ismerek, egyébként, ha nagy szmájli és karakterhiányod van, akkor msn-ezz, vagy iwiw-et nézz, ott rengeteg szívecske, puszika és egyéb van). én ilyen vagyok, cinikus és szarkasztikus és ne kelljen már mindig mögéraknom valamit, hogy ne legyen sértődés. ne legyen sértődés és kész. ha bántani akarok, arról fogsz tudni, mert direktben el foglak küldeni a náthás nuniba. ha pedig phd-zol, akkor annak aztán lehetnek ilyen végeredményei, szóval, ha belemész ilyenekbe, akkor ne akadj ki pont te a végén. és ne kelljen már a háború és béke harmadik kötetét megírnom magyarázatként, hogy te miért ne is sértődj meg (hú, de elfáradtam magamtól) :))))

Rocko- 2010.03.31. 19:48:22

@Niurka: írtam eggyel odébb hogy mi a véleményem a szmájlihasználatról.

mondom, nem volt sértődés.

Scala 2010.03.31. 21:29:16

@Niurka: @Rocko-: Summázva: (és nem sunázva hahahaha): R. sztem per pillanat túlérzékeny egy szarkasztikus és cinikus alapfelálláshoz, ezért felvesz olyat, AMIT TÉNYLEG RÖVIDEN ELKELLETT VOLNA intézni valami félmondatos humorral, s nem kerekíteni belőle ezt a beszédtanárhoz jártam, tehát szlpen artikulálva kimondok mindent végtelen szappanoperát. :-)
Szvsz.

ÉS tudjuk, hogy a magasságodat írtad, Niurka csak húzni akart! Na! :-)

Niurka_törölt 2010.03.31. 21:47:10

@Scala: na, most már kellőképpen hülyét csinált magából szerencsétlen R, mert mindketten tanítónénisen leoltottuk

Rocko- 2010.03.31. 22:03:17

@Scala: oké, legközelebb próbálom poénosabban venni amiket ír.

Rocko- 2010.03.31. 22:04:02

@Niurka: vegyetek fel szemüveget is pls. :D
süti beállítások módosítása