Egyszer-egyszer szeretem a műszempillát. Néhányszor tettek. Jó lenne, ha fel tudnám tenni. Pihen otthon egy adag évek óta. Kétszer futottam neki, de csak elpazaroltam a felét a doboznak, nem lett belőle drámai pillázás estére. Lehet, még egyszer nekiugrom Lisa hatására, jövő héten úgyis valami buli lesz. Neki olyan könnyedén megy, de ez csak a látszat. Lent ugyanez, csak nem tincses, hanem soros műszempillával, az talán könnyebb. A legnagyobb tanítás az: várj, míg kicsit szárad a ragasztó. Nekem ezen szokott elcsúszni a project, hogy nem várok, így lecsúszik a pilla.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr664559510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csacskamacs123 2012.06.01. 20:07:48

De jó, hogy ezt beraktad!
Mindig érdekelt, hogy lehet felrakni. Múltkor kacérkodtam vele a boltban.

katarocks 2012.06.01. 20:28:53

Én is szeretem, a tincsest, de még sosem próbálkoztam vele, mivel néhány sminkblogger sem képes rá, hát akkor én :)
De nyáron megyek esküvőre, és múltkor befürödtem egy sminkessel, úgyhogy magamnak kell megcsinálnom. Addigra veszek urban decay v. too faced szemhéjalapozót, remélem tényleg jók, mert nálam ott van a probléma. Meg akkor műszempilla is kéne már.

Ms. Dolorez Applepie 2012.06.01. 20:56:48

A másik titok, hogy nagyon jó ragasztó kell hozzá, ami nem feltétlenül drágát jelent. Ja és inkább színtelen. Felesleges a tincsessel kínlódni, gyönyörű természetes vagy Bambi pillákat lehet kapni már sorosban is. Száradással együtt 3 perc alatt megvan és lehet este pillázni.:)
süti beállítások módosítása