Ismeritek a Nu Skint?

 2012.05.30. 17:44

 

A Nu Skin egy sok kozmetikai terméket forgalmazó cég, de a legizgibb közülük a galvanikus arcvasaló. Lásd a képen. Ez egy gépecske, ami galvánáramot vezet az arcba, amit spéci gélekkel kell kenni. Az egyik géllel tisztít, a másikkal hatóanyagokat tuszkol a bőrbe. Pár percig kell tologatni az arcon, és látható a hatás. Mondja a rajongótábor. A szkeptikusok szerint meg az ég adta világon semmi nem történik. Újonnan 95 rongy, ez kilőve, az ebayen, vaterán jóval olcsóbb, sőt van 20 ezres kínai változat is. Ez az a dolog, amiből az eredetit venném, mert olyan bonyolult a sok elektromos fázis, stb. Valaki használta esetleg? Nem tudom, érdemes-e vele foglalkozni. 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr704555605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cicómicó 2012.05.30. 23:21:47

Ez olyan mint az ionforézis a kozmetikusnál?

cicómicó 2012.05.30. 23:24:37

jav, bocs: iontoforézis

Solid214 2012.05.30. 23:29:12

Én kipróbáltam pár éve. Egy ügynök kiscsávó eljött hozzám, meg a barátnőmhöz bemutatót tartani. Közölte, hogy csak a fél arcunkat fogja megcsinálni, hogy lássuk a különbséget. Mivel ezután mondtam neki, hogy akkor tovább is haladhat, mert nem szeretnénk féloldalasak maradni, belement, hogy teljes arcokezelést csináljon :D. Amúgy nekem nem jött be, a zselétől iszonyatosan kipirosodott az arcom (hiperérzékeny bőröm van) és nem is láttam magamon semmilyen hatást. A barátnőmnek viszont az orr-száj közötti ráncot szépen feltöltötte, látható volt a különbség, ámbátor másnapra eltűnt. Azt mondta (a barátnőm), hogy ugyanazt a hatást egy iontoforézissel el lehet érni, és az nem 95 rongyba kerül, plusz a zselék sem voltak olcsóak.

Solid214 2012.05.30. 23:34:21

@cicómicó: olyasmi ez is, csak drágább :) A zselék ára is 10 rongy körül mozgott akkoriban. Ki lehetne számolni, hogy mennyi idő alatt térül meg a beruházás, nem rövid időn belül szvsz.

Scala 2012.05.30. 23:58:54

Az iontoforézist se szeretem, csipked. Ultrahangos arckezelés jön be, azt csinálja a kozmetikusom, bár most ugye nem. Annak látom a hatását is.
Ez a gép csini, de szerintem csak ha nagyon nincs hova rakni a lét.

katarocks 2012.05.31. 08:42:32

Van az a Clarisonic is, ami egy kefével radírozza/masszírozza a fejet. Szerintem az semmit nem ér, és mégis 100 dollárokért veszik a nők.

Timea25 2012.05.31. 09:45:12

itt írnak róla ebben a blogban, elég profi sztem a csaj, rengeteg dolgot kipróbált már:
sminkesmas.blogspot.com/2012/05/no-hat-akkor-mi-is-az-nu-skin.html

pogacem 2012.05.31. 10:32:49

Én voltam egy bemutatón (fél arcos kezelés), és semmi különbséget nem láttam a két arcfelem között. Mondjuk az is igaz, hogy az én bőröm elég szerencsés konstrukció, valszeg ezért nem látszott a hűha eredmény. Szóval engem nem győzött meg, főleg nem annyiért, amennyibe kerül.

arisztotela 2012.05.31. 12:20:54

@Niurka: @pogacem: Csak én venném meg, abból nem élsz meg:).

arisztotela 2012.05.31. 12:21:36

@pogacem: köszi, ilyen véleményre vártam. Eredeti áron szóba sem jönne, max 30 ezret szánnék rá ebayről.

arisztotela 2012.05.31. 12:55:54

@Timea25: igen, ez egy nagyon jó blog, már másról is olvastam nála. Érdekes volt a beszámoló, de nem győzött meg, hogy nem kell venni:). Az essential day span írják a nők, hogy a drága gélek mivel válthatók ki, és ha olcsón megszerzi az ember a kütyüt, szerintem megéri.

bungics (törölt) 2012.05.31. 15:28:01

Úgy tudom azt csinálja ez a gép, hogy a hatóanyagot mélyebbre tudja beletuszkolni a bőrbe. A felszínről ugyanis a nyirokrendszer hamar elszállít mindent. Nekem így magyarázták. Ezért aztán nem mindegy milyen krémmel csináljuk a dolgot. A cég a saját termékeit ajánlja (nyilván), de utánanéztem az is tele van parabenekkel meg mindenféle szintetikus cuccal, úgyhogy ez nem meggyőző igazán.
Egy kedves 50-es ismerősöm megvette, gyönyörű lett az arca, szó szerint "megemelte", mintha arcfelvarrást csináltatott volna. De nyomatja ezerrel a dolgot, naponta.
Én megvenném, kacérkodok vele több, mint egy éve, de a 95 e Ft azért visszatart... Utánzatot, használt gépet meg megint nem mernék megvenni.

arisztotela 2012.05.31. 15:31:10

@bungics: az ebayen nem utánzatok vannak. Azt én sem vennék.

Timea25 2012.05.31. 16:20:40

@DuBarry: kezdettől olvasom, többször őszintén leírja, hogy milyen szépség katasztrófákat okozott saját magának évekkel ezelőtt és azokat, hogyan kellett utólag orvosolni. sokszor jó, ha az ember csóró és nem tud ujdonságokat megfizetni, később nincs mit megbánni:)

arisztotela 2012.05.31. 16:27:45

@bungics: az a lényeg, hogy nem tudom, milyen töltése legyen a krémnek, és azt hozzáadott anyagokkal meg lehet csinálni olcsóbban, de nem jegyeztem meg, majd ha időszerű lesz.
süti beállítások módosítása