A nagy lereccsentség probléma

 2012.05.27. 21:25

Nemrégiben láttam magamról egy videót 29 éves koromból. Igen jó kis nő voltam, de emlékszem, akkoriban (pontosabban 28 évesen, emlékszem a pillanatra) kezdtem azt gondolni, hogy roggyant a fejem. Azért használok ilyen szerencsétlen szavakat, mert az angol azt mondja: saggy face. Magyarul nincs jó szó rá. A roggyant arc jórészt abból áll össze, hogy az arc csontjai elmozdulnak, plusz az arc zsírja elindul dél felé.

Milyen módszerekkel lehet küzdeni ezellen? Meglátásom szerint minden felszíni ránccal sokkal könnyebb felvenni a harcot, mint az általános lepukkantsággal. de lehet, hogy ez egyéni. Mivel nem vagyok napozós fajta, ellenben dohányzom, nekem nyilván nagyobb probléma az arckontúr, mint a felszíni ráncok. De térjünk vissza a saggy face-re.

Ezt lehet operálni. Az nagyon jó, eltünteti pillanatok alatt. A gond, hogy viaszbaba fejet csinál. Kivéve, ha valakinek jól áll a plasztika (Esztergályos Cili, Ungár Anikó, Bánsági), de ez pont csak műtét után derül ki, és arccal játszani veszélyes, mivel van, akinek végképp nem áll jól (Détár). Szóval én egyelőre nem plaszikáztatnék.

Arctorna: ezt ajánlják plasztika helyett, de nagyon hasonló a plasztikázoz, olyan értelemben, hogy szerintem csak ötven fölött fiatalít, alatta öregít. Nem tudom, miért, talán mert lefogyasztja a zsírt. Igazából új ráncokat nem csinál, ez rágalom, de a kontúrokat sem javítja (szerintem).

Masszázs: ez már jóval jobb. A Tanaka masszázs tényleg sokat lágyít az arcon, de meg vannak a határai. Főleg az alsó arcon jelentős az eredmény, amit tud.

Gua sha: nekem a tanaka plusz ez hozza a legjobb eredményeket. De mindig csinálni kell.

Krémek: a hámlasztók és a nagyon erős hidratálás is javít a kontúron is. És nevetni fogtok, de a pár naponta felkent ricinusozásnál érzem azt, hogy a nagy kontúrokon is javít. Persze, akár képzelődhetek is.
ba2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr24549720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2012.05.29. 20:51:08

@belzebubó: Köszi. Akkor már értem! Te kint élsz! :-) Melyik ország, Taiföld?
Gratulálok a fogyáshoz!

Scala 2012.05.29. 20:51:46

@cicómicó: És ő mérlegre mer állni. ;-)

arisztotela 2012.05.29. 20:54:24

@Scala: Most írta, h Szingapúr:)

Scala 2012.05.29. 20:59:18

@DuBarry: Elnézést, úgy tűnik elsiklottam felette! Köszi!

Thor vagyok 2012.05.29. 21:07:12

@belzebubó: Hát gebedjek meg ha nem pont ezt a Palmers kakaóvajas izét linkeltem be a fórumba, oké nem a mellrevalót, hanem a testápolót, amikor mindenki lehurrogta a kakaóvajat. De én MOST is látványosabbnak tartom azt ahogy ápol, mint a kókuszvajat.

belzebubó 2012.05.29. 21:14:30

@Scala: Másik poszt alá irtam, azért.
A retinolos, elvileg mindenhol a világon recepköteles krémre rá van irva, terhesen ill. ha szándékában van teherbe esni, tilos kenni!
Mondjuk +1o-nél kellett volna inkább észbe kapni...

cicómicó 2012.05.29. 21:51:29

Hölgyeim! @belzebubó: fogyása tényleg elképesztő!!! Nagyszerűen nézel ki! (28 vagy 35 éves vagy?)

cicómicó 2012.05.29. 22:20:20

@belzebubó: Akkor az elméletem Rád nem vonatkozik, de nem is ez a lényeg. Tényleg elismerésre méltó az átalakulás. Mindig nagy darab voltál előtte?

Nash vs. Keynes 2012.05.29. 22:28:59

A fenti összehasonlító képpár iskolapéldája a fotós manipulációnak. Szerintem kb 5 perc különbséggel készültek két különböző objektívvel és eltérő fényekkel.
Nézzük.
Bal oldali, "csúnya nő".
nagylátószögű obival fotózták közelről, hogy torzítsák a perspektívát és a fej arányait. Közel állították a háttérhez amit nem világítottak meg külön. A nő direkt felemeli az állát, ezáltal az jó nagy lesz. Nagyobb lesz a szája az orra is. Belátni az orrlukaiba. Az alsó perspektíva és fények eleve rémisztővé teszik (lást Lugosi Béla megvilágítását és képeit alulról a Drakula filmekben). Magasabb lesz ettől a homloka is, ami szintén öregíti. Jobbról egy direkt fényforrással "diszkréten" kiemelik az árnyékok a ráncait és anyajegyeit. A szája nem fénylik és kicsit össze is szorítja, hogy az is ráncosabb legyen körül. Se a szeme se a szája nem mosolyog. Az éles árnyékok jól látszanak a bal arcán, a gallérján és a haja mögött. A haját oldalt előrehúzták, így nem látszik se a füle se a fülbevalója. Az "ügyes" kompozíció miatt a nyaka is olyan mintha golyvás lenne és a medálja sem "díszíti".

Jobb oldali "szép nő".

A portré obival fotózták messzebbről, emiatt a arca arányos, nem torz. Nem emeli fel a fejét. A szeme mosolyog a szája laza. A háttér messzebb van és meg van világítva, átszűrődik a fény a haján. A szája csillog. A ráncait bőrhibáit szinte kivasalja, hogy nincs direkt fény egyik oldalról se, csak szemből kicsit fentről. Hangsúlyos árnyék emiatt csak az álla alatt van. A haját kicsit hátrahúzta oldalt, látszanak az ékszerei.

Én ilyenkor arra szoktam gondolni, hogy aki így manipulálja a fotókat az más huncutságra is képes. Amúgy gondolom a kép valahonnan a netről van és semmi köze a blog írásaihoz, vagy az itt tárgyal "praktikákhoz".

Kézcsókom
(egy csapot vállú, kopaszodó puha állakkal megáldott pocakos bangladesi öreg állatkereskedő)

cicómicó 2012.05.29. 22:35:13

@Nash vs. Keynes: A búcsú őszintére, önkritikusra, ugyanakkor udvariasra sikeredett:):):) Köszönjük.

Nash vs. Keynes 2012.05.29. 22:44:43

ráadásul teletűzdelve férfias hejesírási hibákal. :)

arisztotela 2012.05.29. 22:46:28

@Nash vs. Keynes: ok szakértő:).
de télleg csak illusztráció.
Én tudod, védem az álladat Bill miatt:).

Nash vs. Keynes 2012.05.29. 22:52:10

@DuBarry: Köszönöm, rá is fér mert én vagyok, és nem lenne jó ha felkopna.

Thor vagyok 2012.05.29. 22:52:37

@katarocks: hogy válaszoltál egyszerre két kommentezőnek?

cicómicó 2012.05.29. 22:56:14

@Nash vs. Keynes: Amíg helyes kontextusban használod és különbséget tudsz tenni pl. az "egyelőre/egyenlőre" szavak jelentése közt, nagyvonalú tudok lenni a "férfias" helyesírási bakik terén is. :)

mici˙ 2012.05.29. 22:56:32

@Nash vs. Keynes: Jogos felvetések. Végignéztem amiket írsz és valóban van benne ilyen manipuláció

(jó a neved)

veriocs 2012.05.29. 22:57:11

@DuBarry: 42! De a hirtelen öregedés 2 éve lelki okok miatt, most mászok a gödörből, próbálom hátha visszafordíthatom ezt még. 40 évesen meghízni, istenem mekkora egy vétek, most hozhatom helyre a caffogó bőrt! :-) És a plasztika anyagi okok miatt egyenlőre nem aktuális.

belzebubó 2012.05.29. 22:57:47

@cicómicó: Nem. Itt kinai kaja van, indiai meg maláj. Ázsiában hiztam meg, bármennyire hihetetlen is :D a kinai kaja pontosabban a hokkien tök egészségtelen, a szószokban sok cukor van és zsir, izfokozó meg szója (nem a japán szója, az jobb sokkal). A maláj szintén az, Ázsiában meg nem főznek otthon, a legtöbben az utcán esznek vagy étteremben. Én is ezt tettem. Meg is lett az eredménye.

cicómicó 2012.05.29. 23:01:37

@Thor vagyok: Az egyik mellé ugyanúgy ráklikkelsz tetszőlegesen egy másik névre is. Így pl, nézd: @belzebubó: blablala @mici˙: blalabla

cicómicó 2012.05.29. 23:05:58

@belzebubó: és mellette semmi mozgás nem volt? Dolgozol kint? Csak azért kérdem, mert engem a megnövekedett munka közvetve hozzásegített a fogyáshoz.

belzebubó 2012.05.29. 23:20:33

@cicómicó: Folyton esznek a szingapúriak, 32 fok mindig, 95%-os párával, Egyenlitőn, igy a futás, kinti sportok kiestek. Páran tollasoznak, meg pingpongoznak, öregek taicsiznak, de nem divat a sport, úgy mint otthon.Malájoknál egyáltalán nem. Jött a kaja, minden újat kipróbálni, meg a nem mozgás. Azért képesek egy másik országba menni, pl. Taiwanra, mert ott valami kinai specialitás finom.
Központi kérdés a kaja. Maláj köszönés pl.: vacsoráztál már? Have you makan yet? Makan-enni. Mert ha ettél az automatikusan azt jelenti jól vagy. Egyébként finom az itteni kaja, csak engem hizlal borzasztóan ez a sok szénhidrát, zsir, izfokozó. A kinaiakat nem annyira, bár a malájok általában elhizottak.

belzebubó 2012.05.29. 23:24:20

@Niurka: Szingapúr túl tiszta. Mondom ezt pár év Svájc után. Túl steril és túl rendezett. Egyébként meg a világ legtisztább városa.
www.cbn.com/CBNnews/367205.aspx

belzebubó 2012.05.29. 23:28:32

@Niurka: Kemény hely az élni, ha nem tudsz japánul. Ők meg nem beszélnek angolul. Szinte senki, Tokióban is nagyon kevesen, azon kivül pedig egyáltalán nem.

arisztotela 2012.05.29. 23:29:30

@belzebubó: Én csak Kínában voltam, de nem voltak kövérek, csak a fiatalok, akik a mallba jártak hamburgerezni.

Scala 2012.05.29. 23:29:48

@belzebubó: és nem volt rossz a gyomrod a kajától? Én kiborulok az ázsiai ízek nagy részétől... de mindegy is, mert nem megyek arra. :-D
@cicómicó:
Képek vannak, hol?

cicómicó 2012.05.29. 23:44:07

@belzebubó: Az ázsiai koszttól szerintem pont nem tudnék elhízni, szerintem egy olasz kiküldetés viszont betenne nekem. Régóta vagy Ázsiában? @Scala: privátban volt olyan kedves megosztani velem bb a before/after képét.

Scala 2012.05.29. 23:48:03

@cicómicó: Ja, értem! Köszi! :-)))
Olasz kaja: :-D Én ott a meleg és a sok séta miatt fogytam, pedig ettünk rendesen. Én is veszélyesebbnek érzem azt a helyet egyébként! :-)

Utálom az embereket, olyan helyen akarok élni, ahol a Miért éppen Alaszka játszódik, csak ne legyen olyan hideg. :-D

arisztotela 2012.05.29. 23:57:49

@Scala: :).
Én nagyon városi nő vagyok. New York City, Park Avenue, kis olasz sütiző, így képzelem magam nyolcvan évesen.

Thor vagyok 2012.05.30. 00:16:35

@DuBarry: Cukormentes süti? :) Vagy nyolcvan évesen úgy képződjenek mikrogyulladások a bőröd alatt, ahogy csak akarnak? :)

Nash vs. Keynes 2012.05.30. 00:27:16

@Scala: Azért a grizzlyket sem csípnéd ha az embereket sem szereted. :)

katarocks 2012.05.30. 07:55:55

@cicómicó: na igen, Ázsiában lehet nem sok mindent ennék, de Olaszországban, uhh, nagyon nagy bajok lennének. bár ők nem kövérek, nem tudom, ha ugyanazt enném mi lenne, de úgy érzem, náluk genetika is bejátszik.

katarocks 2012.05.30. 07:56:26

@katarocks: ja, meg a sok sport, sokat vannak a palestrában :)

cicómicó 2012.05.30. 08:27:35

@DuBarry: @Scala: Én városban laknék, de mindenképp kellene egy elvonulós hely, ha lehetne tengerparti, tömegektől elkerített részen. Igazán nem kérek sokat.

Scala 2012.05.30. 10:07:45

@Nash vs. Keynes: Nagy távcsöves puskával nyomulnék és terepjáróval! :-D Amúgy teljesen igazad van, képben vagyok. ;-)

Scala 2012.05.30. 10:14:06

@katarocks: mai olaszok nagyon figyelnek, hiúk, és zöldségen élnek hallal. Korábban jó kövérek voltak, mint mi magyarok. Én Rómában jártamban mindig elámulok, hogy mindenki szőke, hosszú combú, az ötvenes nők is 27-es farmerben feszítenek (utoljára 2005-ben voltam... lehet azóta más a helyzet). Állatira megy a fitnesz, és a diétázás. Nutellás sütit és lasagnet csak a turisták esznek. Amúgy a durumtészta zöldséggel nem olyan vészes, attól nem lehet nagyon elhízni. A sajt, na az már tényező.
Velencében viszont (2007) voltak kövér nők, ott nem mind voltak olyan szépek a nők. Pasik vegyes, volt sok jó alakú, de köpcösek is.
Rómában komolyan elámultam, és el is szégyelltem magam - akkoriban csak itthon Rubint Rékáztam, azt is csak ciklusosan, hogy jóval öregebb nyanyák milyen fenékkel nyomulnak.

katarocks 2012.05.30. 10:41:22

@Scala: én tavaly voltam Rómában, és megerősíthetem, mindenki nagyon jól nézett ki, és tényleg nem csak a ruhák, hanem az alakjuk is. Annyi, hogy ráncosabbak, vékonyság + barnaság miatt, de még úgy is fiatalabbnak tűnnek.

Scala 2012.05.30. 10:45:38

@katarocks: Köszi! Megnyugodtam! :-)))

És igen, akartam írni, hogy napoznak keményen, de nekem az bejön. :-)

Niurka (törölt) 2012.05.30. 11:18:02

@Scala: Megnézted már az Út a vadonba c. filmet?

Scala 2012.05.30. 11:22:06

@Niurka: Több, mint egy fél éve, igen, köszi! :-)

arisztotela 2012.05.30. 15:33:26

Tudja fene, nekem a francia, olasz nők mind csúnyák, csak nagyon jól tálalják magukat, egyben vannak, jó rájuk nézni, de igazán szép nőket egyet sem láttam ott. Londonban, Usában sokkal inkább. Meg az oroszok, ukránok.

arisztotela 2012.05.30. 17:42:32

@Niurka: a csehekre nem emlékszem, de nekem az arab nők nem tetszenek. Mind túl szőrös szerintem, rövid lábbal. A légiutas kísérők közt volt egy-két szép. Viszont egyszer egy ukrán modelliskolával voltam együtt valami terminálban valahol, hát olyan szép nők nincsenek is.
Az izraeli csajokról mondták ezt nekem már pasik. Elég elképzelhetetlen:).

arisztotela 2012.05.30. 17:55:53

@Niurka: :). Tavasziasnak teccik lenni.

katarocks 2012.05.30. 18:18:04

@DuBarry: egyébként tényleg nem olyan szépek arcra, főleg az olaszok, de összességében jók.
Nekem a hollandok csajok nagyon nem, jaj de rondák!
A csehek igen, ők nagyon szépek, a pasik is.

cicómicó 2012.05.30. 21:07:15

@Niurka: A legnagyobb kamu, hogy szépek a magyar nők. Jön a túrista szezon és érzékelem, hogy a szép, magára adó nő bizony nem magyarul szólal meg. Oroszok, csehek, arabok, zsidók tényleg szépek, és tetszik, hogy adnak magukra.

m.anna 2012.05.30. 21:13:56

a magyar nők szépek duma virágnyelven való megfogalmazása annak ,h a legtöbb magyar nő k*rva, már elnézést. és a "külföldiek" felé, komolyan, meghall valaki egy angol szót, és teszi is szét a lábát, ez vmi posztkommunista beidegződés.

arisztotela 2012.05.30. 21:24:59

@m.anna: a huszonévesek már csak nem.

katarocks 2012.05.30. 21:56:43

@m.anna: @DuBarry: de, no comment. És magyarázhatom én az egyébként nagyon szeretett barátnőimnek, hogy a külföldi is ugyanolyan, mint a magyar, értsd már meg. Jobban néz ki, oké, de ennyi, és az sem mindig magyarázat, mert ugye a rondáknak is sokan szétteszik.

Mujza 2012.05.30. 22:39:49

@DuBarry: Egyetértek. Rosszabb alapokból indulnak, de jó rájuk nézni, mert igényesen ápoltak. És ezt nem csak egy bizonyos réteg felett lehet látni, hanem az átlagemberek szintjén. Bezzeg itthon, hát nem nagyon mernék pontozni a buszon.

Mujza 2012.05.30. 22:44:30

@cicómicó: inkább úgy mondanám, hogy akár szépek is lehetnének a magyarok. "Csak" ápoltabbnak és igényesebbnek kéne lenni. Ezek teljes hiánya miatt néz ki az átlagos magyar nő lehangolóan. És olyan szomorú, hogy ezt a szintet kell átlagnak nevezni...

cicómicó 2012.05.30. 22:57:43

@Mujza: Hát ez az, hogy "akár". De inkább a kifogás keresés megy: "Kövér vagyok, nincs pénzem, hogy jól nézzek, nincs időm magamr", stb. Ehelyett inkább fornetti pogácsát és chipset reggelizik, megveszi a kínai strasszal kivert, feszülős, ribanc pólót, a halásznadrágot farmerből. (ruhát, ha nincs sok pénze, vegyen olcsóbban és egyedibb darabokat a használtruha boltból), sárkányos/delfines vádli/dekoltász tetoválás helyett tetesse rendbe a fogazatát, plusz nehogy már ne legyen valakinek egy nap egy szabad órája magára. Ha meg tényleg nincs, akkor meg fogadja el magát olyannak, amilyen, de akkor ne legyen rinya.

Mujza 2012.05.30. 23:59:05

@cicómicó: "nehogy már ne legyen valakinek egy nap egy szabad órája magára" -óh, ha tudnád... (tippelhetek, hogy nincs pici gyereked?) De egyébként teljesen egyetértek! Mondjuk én inkább attól vagyok elképedve, hogy igénytelenek, ápolatlanok, ízléstelenek, és szerintük ez így elfogadható, sőt, meg kell érteni, hogy ez a max, amit elvárhatunk tőlük.

Scala 2012.05.31. 00:11:30

@m.anna: Teljesen így van. Asszem az első komment amit olvastam a blog.hu-n, még regelés előtt így szólt, és ebben a témában született, fiú írta. "A magyar nők a legszebbek a világon mondás annyit takar, hogy bármelyik szórakozóhelyen talál a külföldi olyat, aki 100 EURért még az anált is." És akkor 240-en volt az EUR. :-D

Scala 2012.05.31. 00:14:00

@Scala: Jaj, kimaradt "bármelyik szórakozóhelyen fél óra alatt talál a külföldi olyat ..."

Utána nem sokkal rászoktam a blog.hu-ra... :-)

Mujza 2012.05.31. 07:17:29

Igen, ez is gáz. De engem a 35 fölötti teljes külső leépülés nagyon zavar. Jó, ha nem is 35, de menopauza környékén kötelező nagy feneket ereszteni, lógó pólóval takarni? És ami még feltűnt, hogy normális frizurája is keveseknek van. Ápoltságra és fazonra is gondolok ez alatt. Na és a smink totál felejtős. Erre a jelenségre írtam, hogy az alapok meglennének a szépséghez, de ekkor már foglalkozni is kéne vele.

Scala 2012.05.31. 08:51:23

@Mujza: Elég elit környéken tengődünk, és az általad hiányoltak 2/3-a még itt sincs meg. Vékonyak a feleségek, de se smink, se haj, se ruhák. Tegnap is láttam egy nőt, a pénztárcáját kereste, a gyereket a bolt előtt hagyta, hogy berohan, aztán tőle is meg mindenkitől elnézést kért hatvanszor, nem is nagyon néztem meg, semmi vonzó nem volt benne. Németes lógó ruhák, fád sminktelen arc, lógó haj, szar táska. Aztán míg várok a buszra, látom kanyarognak a körforgalomban, újdonatúj Audi terepjáró, arany színben. A gyereket ismertem hátul, le volt húzva az ablak... :-)

Nem, nem ápoltak a magyar nők, azok sem öltözködnek, akinek bőven van zséje.
Egy elenyésző, erre érzékeny réteg ad magára, ki azért mert ki akar törni, "többnek" akar látszani, ki azért mert ez az értékrendje.

És félreértés ne essék, ennek a nőnek nagy volt az egyszem gyereke, és nem kell mindenkinek szépségkirálynőnek lennie, sőt latinosan sem kinéznie. Ő csak egy példája egy jelenségnek, amit tömegesen a MOM Parkban látsz 11h és 16h között, pláne akkor érdekes, ha a mélygarázsban is viszontlátod.
Niurkának egyszer már mondtam, a magyar sikeres, és nem hülye vállalkozóknak nincs szép felesége, azok a saját lényükbe (jelen esetben farkukba) szerelmesek, attól megy el, hogy belerakta valakibe, és az micsoda megtiszteltetés + így garantált, hogy őt rajongják körül 24/24ben. Udvarolnia úgyse nagyon kell, elmond két félmondatot a jövedelméről, aztán kész. Bár nősülni ezek nem csóró lányokkal szoktak, sokan felfelé pl. a kezdetek ugye...

Scala 2012.05.31. 08:53:04

jav. a gyereket ismertem meg hátul

cicómicó 2012.05.31. 08:59:41

@Mujza: Tipped helyes.Mondhatni persze, hogy könnyen beszélek. Ha egy órával korábban kel vagy később fekszik, abba pont beleférne egy óra bármi, amit csak magára fordít. Az anyaság ne legyen már ok arra, hogy elhagyja magát. Az kinek jó? Neki biztos nem, mert elégedetlen lesz magával, ingerült lesz, ami aztán kihat a környezetére is.

m.anna 2012.05.31. 09:08:30

soha életemben nem tudtam annyit foglalkozni magammal, mint amikor kicsi volt a gyerekem, és a fél napot végigaludta. :D

katarocks 2012.05.31. 09:52:15

no, hát a nővérem 3 hónapja szült, és jelentem, azóta már 2x volt fodrásznál és 1x kozmetikusnál, szóval nem lehetetlen, pedig nem alszik a gyerek egész nap :)

katarocks 2012.05.31. 10:01:56

@Scala: Arról meg még nem is esett szó, hogy Pesten még jó a helyzet! És akkor nem faluval hasonlítom össze, hanem dunántúli nagyvárossal, Bp-től 60 km-re. Nem szoktam látni olyan embert, akinek a ruháját magamra venném. Anyám ott klasszisokkal néz ki jobban a nagy átlagnál, csak mert vékony és követi a divatot, semmi extrát nem csinál, és minimálisat költ ruhára.

Mujza 2012.05.31. 13:58:58

@cicómicó: @m.anna: @katarocks: természetesen nem mentség a gyerek. És a lereccsent kismama is borzasztó jelenség, sajnálom ilyenkor a férjeket. De azért nem minden nap van erőm 1 órát a szépségemmel tölteni, ezt be kell vallanom. És ki kell egészítenem, hogy MÉG, mert a helyzet egyre javul :-) Már a torna is belefér, és ettől nagyon boldog lettem.

arisztotela 2012.05.31. 14:06:36

Én a Gyes alatt nem foglalkoztam magammal annyit, mint utána, mert úgysem mentem messzebb a játszótérnél. A munkába járás azért inspirálóbb. Mondjuk nagyon fiatal voltam, tehát arcápolás még nem játszott, de öltözködésben értem.
Viszont annak ellenére, hogy beauty junkie vagyok, sosem foglalkozom magammal egy órát most sem. Az egész rutinom max 15 perc este-reggel összeadva. Jó, én fodrászhoz, meg manikűröshöz járok hetente (kivéve, ha otthon mikuláscsomag körmöt gyártok), ami idő kétségtelenül, de nem olyan iszonyú sok, szóval ez inkább fifika, mint idő kérdése szerintem. Még pénz sem kell hozzá, mert a leghatékonyabb ápolóim filléresek.
Amikor összeszedem magam, és mozgok, akkor az 8 minutes in the morning programot csinálom, ami ugye nyolc perc, és tökéletesen edzetté tesz pár hét alatt.
Tehát se pénz, se idő nem kell ahhoz, hogy ápolja az ember magát, inkább tájékozottság. Szerintem.
A ruházkodás az más, ahhoz nem árt, ha van lóvé, meg kijut az ember olyan helyekre, ahol lehet ruhákat kapni.

cicómicó 2012.05.31. 14:14:39

@Mujza: Értelek. Az egy órát NEM kimondottan szépségápolásra gondoltam, hanem elsősorban a mozgásra, az EGÉSZSÉG megőrzése érdekében. És az egy óra is csak képletes. Legyen fél óra. A legnagyobb tisztelem meg azoké, akik bálnává elhízottként és/vagy 60-on felül lemennek úszni/futni vasárnap du.Miért? Mert benne van a változtatni akarás.Mert vasárnap du. bizony rohadt nagy akaraterő kellhet, hogy a tv-nézős chips-zabálás helyett mozgásra adja a fejét.

Mujza 2012.05.31. 14:36:25

@cicómicó: Igen. És megint oda jutottunk, hogy az ápoltság csak hozzáállás kérdése, mert mindenki meg tudná oldani. Ahogy a fentebb emlegetett külföldi országokban meg is teszik. Csak olyan lehangoló, amit körülöttem látok. Szoktam a buszon egy-egy érdekesebb arcba belefeledkezni (tiszta ciki, hogy szembebámulom), és elképzelem, hogy Hollywoodban milyen jól is nézne ki. Mert az alapok jók, csak hát, azt a bizonyos kort, amikortól törődnie kéne magával, azt nem sikerült anno észrevennie, hogy eljött. (és már rég el is ment)

cicómicó 2012.05.31. 15:52:41

@Niurka: Imádlak. :) Elnyerted a nap kommentje címet. :))

Azon a reggelen, mikor 2012.05.31. 16:02:14

áááá imádok idejárni! Állat jók a kommentek - pl Niurka - DuBarry-nak meglátjátok márvány mellszobrot - vagy olyan falitáblát,tudjátok, szokott lenni épületeken. Nos az övén az lenne h "Ebben a házban írta blogját DuBarry sokezer nő jótevője,a Beauty Titkok Jóboszorkája, aki praktikáit maradéktalanul és önzetlenül megosztotta sorstárnőivel, áldassék neve!"

Azon a reggelen, mikor 2012.05.31. 16:07:41

41 évesen hirtelen és váratlan szerelmes lettem, viszont is szerettek. Unalmas, szexmentes házasságomból egy perc alatt egy szextől és nevetéstől duzzadó, izzó, titkos kapcsolatban találtam magam. hagyományis zépségápolás alig-alig volt. Aki akkor meglátott barátnő, ismerős, kivétel nélkül azon áradozott - tikos viszonyomról mit sem sejtettek - hogy mennyire fantasztikusan nézek ki, ragyogok, mi azúristentől?! Azóta tudom: egy nő akkor szép igazán ha van egy pasi aki mérhetetlenül szereti ÉS szexszelnek is, ámde jó szexet. (A viszony aztán végetért. Meg is látszik rajtam.)

Scala 2012.05.31. 16:28:45

@Niurka: ezek a kommentek, csak most olvasom, fetregek! :-DDD

Mondjuk szerintem az intelligens pasik jók az ágyban, és jó, ha van benne egy pici szorongás, hogy elveszíthet. De a lényeg az intelligencia. Aki nagyon elégedett önmagával, adja a nyerőt, abban biztos lehetsz, hogy rossz szerető. Aki reklámozza magát, hogy mindenki mennyire elégedett volt vele, meg azt sugallja, hogy ő valami professzor a témában elmélet és gyakorlat terén, az pedig szánalmasan rossz.

arisztotela 2012.05.31. 16:29:40

@Azon a reggelen, mikor: Persze, a szex nagyon megszépít:). A japán szépségguru (a lotion maskos Saeki néni is mondja, hogy szép fiatal férfiakra kell gondolni:).
Elváltál?:)

arisztotela 2012.05.31. 16:30:56

@Scala: Nekem 5 pasival volt jó a szex, azok közül négy egyetemet végzett:).

arisztotela 2012.05.31. 16:32:44

@Niurka: szerintem te tapasztaltabb vagy nálam, van egy kérdésem:). Mi a helyzet az öreg gazdagokkal?

Thor vagyok 2012.05.31. 20:01:37

@Niurka: Áááá :) thorkomszakadtából röhögök :):):)

arisztotela 2012.05.31. 20:26:31

@Niurka: Félreértesz, próbáltam:). Férjnél vagyok, de összeveszünk, elköltözik, és olyankor remekül elvagyok. Csak azt mondtam, hogy diplomás, nem azt, hogy negyvenes:).
Viszont a két legszebb férfi, aki valaha rámmozdult pont rosszkor, hűséges szakaszban jött. Egy Vízilabdás, meg egy kajakos. Utóbbi két éve, tehát negyven fölött. Szóval tisztában vagyok vele, miről beszélsz:).

Ms. Dolorez Applepie 2012.05.31. 21:48:28

Nagyon röhögtem.
Érik a közönségtalálkozó.:)

cicómicó 2012.05.31. 22:12:48

@Ms. Dolorez Applepie: Blogtali? Részemről negatív. :)

arisztotela 2012.05.31. 22:27:08

@Ms. Dolorez Applepie: hát nem szoktunk, de azt hiszem, van, aki már találkozott.

arisztotela 2012.05.31. 23:28:09

@Niurka: harmincas:) jórészt, vagy nálam 2-3-mal kevesebb

Thor vagyok 2012.05.31. 23:59:46

@DuBarry: leírtad valahova hogy hány éves vagy? :) hogy így hivatkoztok?

arisztotela 2012.06.01. 00:02:30

@Thor vagyok: Nem:). De kábé sejthető ennyi idő után Niurka számára. Nálad picit több, de nem sokkal:).

arisztotela 2012.06.01. 13:50:59

@Niurka: Hát igen, veled például végtelenül türelmes vagyok:).
Vízöntú-Bak határnap, nagyon sok bennem a vízöntő, bár az sem egy veszekedős jegy éppen- Talán az lehet az ok, hogy a kínaiban tüzes ló vagyok. Tudod, akiket vízbe fojtottak Kínában.

Niurka (törölt) 2012.06.01. 20:00:53

@DuBarry: Én Nyilas vagyok, az nagyon harcias. De haragtartó nem vagyok.

csacskamacs123 2012.06.01. 20:01:56

Hú nem tudok olvasni pár napig és milyen jó témák vannak.
Én is próbálok magamra adni mint kismama, reggel pici smink, Dubarry féle arcápolás és járok fodrászhoz, kozmetikushoz és körmöshöz (most a zselés köröm a kedvencem). Ja és próbálok csinosan öltözni. Játszótérre külön ruháim vannak.

csacskamacs123 2012.06.01. 20:05:00

Ja és tök csinos melegítőnacikat lehet kapni.

katarocks 2012.06.01. 20:26:12

@csacskamacs123: és külföldön olyan jó "szabadidőruhákat" lehet kapni. Nem melegítő, hanem ezek a jógaszerű cuccok, én azokat tökre hiányolom.

csacskamacs123 2012.06.01. 20:37:42

@katarocks: Tényleg, ilyeneket én se láttam mostanában.
Külföldön jól be tudnék vásárolni azt hiszem.

Scala 2012.06.02. 15:10:23

@Niurka: Ilyen pl:
store.nike.com/us/en_us/?l=shop,pdp,ctr-inline/cid-1/pid-400008/pgid-400010

Nekem fehérben van kis lila pipával, és még magasabb a deréknál, vissza kell hajtani, de most a hasamat melegíti. Nagyon jó cucc, 2005-ben kaptam, imádom, az anyaga is puha. :-)
Vagy ez, picit olcsóbb:
store.nike.com/us/en_us/?l=shop,pdp,ctr-inline/cid-1/pid-398976

katarocks 2012.06.02. 18:08:00

@Scala: @Niurka: igen, ilyesmikre gondoltam, és jó kis felsők is szoktak hozzájuk lenni.
Mintha a szül. feleségekből Susan hordott volna ilyeneket, de lehet rosszul emlékszem, mert ritkán láttam. Mindenesetre ahogy ő öltözött otthonra, az bejött nekem. Dolgozott az a nő egyáltalán? :)

Scala 2012.06.03. 23:05:12

@katarocks: Igen, Susan hordott ilyeneket! :-) Nekem is bejött ahogyan öltöztették.
Egy-két évad volt, amikor dolgozott, 5. és félig a 6. Nagyon jól nézett ki akkor is. :-)

Kiskece Lányom 2014.04.01. 15:28:29

DuBarry kérlek szépen írd meg milyen hidratálókrémet használsz! Megőrülök már a kudarcos próbálkozásoktól, és most nincs pénzem Estee Lauder-re és társaira. Tudom, hogy mindenkinek más válik be, tudom, de nagyon érdekel a véleményed, az eddigi dolgokat, amikről írtál és kipróbáltam csak dícsérni tudom, mind bevált. (Nagyon száraz bőr, 40+-os az évek száma) Nagyon köszi!

Holle anyó 2014.04.02. 16:41:35

@Nash vs. Keynes: Nekem is ez a véleményem.
Exfotósként, bár 30 éve elhagtam a szakmát, azért még "látok".
A szebbik képen a száj nem laza, hanem izommal megemeli a szája sarkát, ettől a száj mosolygós, a szem külső sarka megemelkedik, az arc derűsebb lesz.

Mindenkinek javasolom szembenézős "komoly" igazolványkép készítéséhez ezt a trükköt. Retus/fotóbolt nélkül is mínusz 5-7 évet jelent.

Jut eszembe, a népitánc tanárnőm szerint a hasat mindig behúzva, a szájzugot pedig mindig kicsit megfeszítve kell tartani és egyenes háttal kell ülni, akkor nem öregszünk meg.

Nash vs. Keynes 2014.04.02. 17:08:54

@Holle anyó: én félig fekve ülök, becsúszva az asztal alá. Általában közderültségnek örvend a látványom, hiába magyarázom, hogy ez az űrhajósoknak kitalált "zero gravity position" :)
A lényeg, hogy nem fáj semmim már évek óta.

Holle anyó 2014.04.02. 23:16:09

@Azon a reggelen, mikor: ... DuBarry sokezer nő jótevője,a Beauty Titkok Jóboszorkája, aki praktikáit maradéktalanul és önzetlenül megosztotta sorstárnőivel ...

Megjegyzem, nőben ez a típus olyan ritka, mint a fehér holló.

Holle anyó 2014.04.02. 23:17:14

@Nash vs. Keynes: Pusztán ettől a póztól? Azelőtt fájt valamid?

Nash vs. Keynes 2014.04.02. 23:21:12

@Holle anyó: a hátam. Igazából néha felülök azért, főleg ha a nagyobbik monitort kell valamiért értelmes képpel nézni, de az idő nagy részét félig fekve töltöm. Ja és leszereltem a karfákat is a székről.
süti beállítások módosítása