Biztos tudjátok, hogy ez a Life.hu videoblogja. Takács Nóra szerepel minden videóban, és különböző praktikákat tálal főzéstől szépségápolásig. Szerintem szép lány, és nem is tehetségtelen, elég természetesen adja elő magát, de nekem úgy tűnik, mintha egy űzött vad lenne, akinek mindenhez kell értenie, közben gyönyörűnek és elegánsnak, de mégis irtó lazának lenni. Rémálom lehet. Persze dögig van termékelhelyezéssel minden video, ami némileg irritáló. Ráadásul bár van pénz beletéve ebbe a sorozatba, de látszik, hogy nem elég. Tehát a profizmus és amatőrizmus határán lebeg. Igazi lelkesültség nincs a lányban, hiszen nem mondanivalója van, hanem eladnivalója (a saját márka, plusz a hirdetők), mégis olyan műfajba kapott bele (blog), ami érdeklődésen, mondanivalón alapszik.Megnéztem egy sminkvideót, az botrányosan összehányt volt, de az igaz, hogy sok Eldridge-t nézek mostanság, azt meg nehéz lenne megközelíteni.

Nem a blogom miatt érdekel, hanem egyéb érdekeltségeim miatt, hogy nektek hogy tetszik ez az egész dolog?
Forrás: www.noratakacs.com

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr284522615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Timea25 2012.05.17. 19:41:40

Nem láttam sok videóját kb 3-4-et. Az alapötlet szerintem jó, hogy vki otthon mutogatja a praktikáit, amiket ellesett a nagyvilágban. Jól is néz ki és kedves a hangja.
Először azért néztem mert volt szemöldökszedés cérnával, az tök jó volt, igaz, hogy nekem nem sikerült.
Viszont láttam a bőrápolásról is egyet, az kicsit ilyen szájbarágósan sulykolós volt 30 fölött ezt kell tenni, azt kell használni, ott valszeg az elvárásoknak kellett megfelelni.

Nyilván ha csak ilyen cérnás témákat nyomna, nem lenne elég szponzor folytatni.

katarocks 2012.05.17. 22:32:53

én őt nem ismerem egyáltalán. magyar sminkvideósoknál nálam Dorka (dorkasminkel) a legjobb, kár, hogy már abbahagyta, de mindig elő lehet venni. ha lesz idő, ránézek, hogy milyen (képen nem rossz, tetszik a sminkje).

arisztotela 2012.05.17. 22:42:19

@katarocks: azt én is néztem (Dorka), de most rámentem, és már letiltotta a videóit. Tényleg jó a lány, emlékszem. Ez meg egy modell csaj, nem csoda, hogy jó a sminkje, de ezt nem ő csinálhatta.

m.anna 2012.05.17. 22:44:46

pont az ő napi bőrápolási rutinja miatt kértelek meg téged, hogy írd le a tiédet, mert ott irritálóan buta volt és szvsz semmit nem lehetett megtudni a bőrápolásról, csak h a Q10 az jó.

arisztotela 2012.05.17. 22:52:07

@m.anna: engem is ez az egyértelmű termékelhelyezés irritál

jana-ina 2012.05.18. 18:02:48

na én még nem láttam egyet sem, de a kérdés felvetés már gáz...most vagy jó nő vagy és nem kell kérdezned, vagy erőlködsz és bár lehet, hogy jó nőnek látszold de belülről nem vagy az. ezt felvethetetlen kérdés...na megyek "lescekkolni" : D

jana-ina 2012.05.18. 18:06:08

de gáááz... a húdevidámantekergetjükasálunkat sztoriból nem derül ki a jónőség...ez ilyen kis vidéki leánykáknak való, akik a britnspírszen nőttek fel (nem mintha bajom lenne szegény britneyvel. sőt!)

jana-ina 2012.05.18. 18:08:11

jaj de nagyon megyőző akar lenni amikor ran-di-ra megy...jajaj...rögtön besz..runk az izgalomtól!

jana-ina 2012.05.18. 18:13:40

ja meg kellene szólni neki, hogy a nagy tökéletességben vigyázzon, hogy a tokáját ne nyomja le, mert nagyon kijön, ha nem figyel oda...ésszefoglalva szerintem tök érdektelen az egész...szeritem!

arisztotela 2012.05.18. 19:17:05

@jana-ina: Köszi a helyszíni tudósítást. Az a randis tényleg különösen kellemetlen darab.

Scala 2012.05.18. 20:06:54

Inkább meg se nézem... mindent megtudtam ennyiből is. :-D

jana-ina 2012.05.18. 22:16:37

@DuBarry: na védelmére talán az hozható fel, hogy ő nem magától csinálja ezt a blogot, nem azért mert van mondanivalója, hanem őt alkalmazták, hogy kellemkedjen (inkább kellemetlenkedjen). most szegénynek meg kell valamiből élni, ha nem nagyon megy a modellkedés...ő a bulvár blog-os.

Pöttyös Betszy 2012.05.19. 00:07:07

Üdv!
Ha már Nóráról van szó...én egészen az elejétől láttam az összes videóját és úgy 90 % ki is próbáltam, és úgy 50 %-nak rendszeresen hasznát veszem.
Tény , hogy a videóiban van néha kikötni való , de senki sem tökéletes.Őt a jó szándék vezérli, aztán mindenki azt csinál amit akar.Én elég messze lakok tőle, de emailoztam is vele, és fiú ügyekben is meghallgatott,tök hülyeségeket elmeséltem és mégis jó tanácsokat adott.Nem tudom mi áll, mi nem a háta mögött, mindent ki lehet magyarázni, akár a címet is...ez hogy hogyan legyek jó nő dolog több 1000 nőt érdekel, de ez nem azt jelenti hogy valaki ettől jó nő vagy nem , csak ez a neve mert a nőkhöz szól, akik jók akarnak lenni,akik szívesen fordítanak időt magukra...A lényeg hogy ismerni kell a videóit , tapasztalni, és pozitivan tekinti rá, mert nincs vele semmi gond.Jah és lehet ha az a sálbogozgatós videó nem tűnik fontosnak, de épp ez a lényeg hogy vannak ötletek amit ő használ, és ő megosztja majd aki amit akar azt kezd vele... ráadásul kértem tanácsot modellkedésben és családi ügyekben is, szóval szerintem ő egy jószándékú, sokoladlú és talparaesett nő.Én értékelem,mert mindenképpen őszinte!

mangeszka 2012.05.19. 12:04:40

Ezt a műsort ő találta ki, még csak a szájába sem adják...ki-ki döntse el, h ettől gázabb-e vagy sem. Ezt ő azért csinálja, mert szent meggyőződése, h nála nincs jobb nő a földön. Olyan mintha tovább akarná a "tudást", pedig csak lenéz mindenki mást.

Mewo 2012.05.19. 12:25:42

Nóra kedves,és természetes,nem mesterkélt. A videói változatosak,néha sminkel,néha hajat fon,néha dekorál,néha életmód tanácsokat ad. Én sok mindent "tanultam" tőle,igaz hogy életkoromat tekintve Britney-n nőttem fel,és még vidéki is vagyok.HAHA! Elég ügyesen összehozott egy közel 23.000 fős rajongó tábort. Ez nem kis teljesítmény,ugye? Míg ezt a kritikát velem együtt gondolom 12en olvasták el...

arisztotela 2012.05.19. 12:39:58

@shadiyah: Nagyon örülök, hogy ezt elmondtad, mert válaszoltál a poszt kérdésére, hogy igen, van, akinek hasznos a sorozat. Ezt fontos tudnom szakmailag, köszi.

arisztotela 2012.05.19. 12:41:16

@mangeszka: szerintem nem lenéző, csak az a típusú szépség (Grace Kelly), aki hűvösnek tűnik, de ez csak a külseje miatt van.

arisztotela 2012.05.19. 12:46:03

@Mewo: azt pont én is írtam, hogy természetes. és nem kritizáltam, csak megkérdeztem, hogy tetszik. És persze nem egy olyan bloggal állítanám szembe, mint ez, de nagyon sok ügyes fiatal lány blogol divatról és makeupról, és kíváncsi voltam, hogy azokkal összehasonlítava milyennek látjátok ezt a megrendezett blogot.

arisztotela 2012.05.19. 12:47:33

@Mewo: és lehet, hogy ezt is rosszíindulatnak fogod érteni, de egy egymilliós szájton a 24 ezer nem ugyanolyan teljesítmény, mint egy blogspotos 24 ezer. Azért az origo nagy háttér!

jana-ina 2012.05.20. 13:15:26

@Mewo: a "vidéki lány" fogalma nem pejoratív és mivel már a nyelvünkbe is beépült így ezt a szó párosítást nem én találtam ki (sőt erről volt régen egy szám is). mindenesetre nem sértésnek szántam.

de gustibus non est disputandum. de mivel itt egy kérdés volt "felvetve", miszerint kinek hogy tetszik mindenki azt ír le amit gondol.

igen, talán az a gond, hogy van akinek az alapok is fontosak (tehát ezek szerint jól saccoltam be a célközösséget). egy érettebb személyiségnek ő nagyon keveset ad. továbbra is úgy gondolom, hogy nem túl kreatív és hiányzik az igazi egyéniség.

és igen egy kicsit igazságtalan és talán dühítő is, hogy mesterkélt lazasággal és elcsent sémákkal is lehet sikeresnek lenni. pedig én még nem is vezetek blogot.

Pöttyös Betszy 2012.05.20. 19:22:19

Hát így olvasva minenkinek megadom az igazat, mert na tényleges dolgokkal érveltek, de ettől még szeretem a videóit :) A kedvenc szépségblogom a chezdubarry és hogyan legyek jó nő videók :)

cicómicó 2012.05.20. 20:15:18

Jó lenne tudni, miről megy a vita. A nőről sosem hallottam. Egy link jó lett volna.

arisztotela 2012.05.20. 23:58:50

@shadiyah: aranyos vagy, köszi, de szuper kiscsajok vannak sminkblogokkal, nem tudom, ismered-e őket.

cicómicó 2012.07.23. 14:11:36

@m.anna: @Niurka: Én inkább azon lepődöm meg, hogy van, aki ilyen szarokra pénzt ad ki. Egy noteszre. Meg mint a Gombos Edina üres babanaplója. Meg Fejős Éva!!.

Mujza 2012.07.23. 14:23:49

@Niurka: béna, béna, mégis betegre keresi magát :-(

arisztotela 2012.07.23. 14:24:48

@Mujza: A francokat, nem hiszem.

Mujza 2012.07.23. 14:31:28

@DuBarry: oké, nem tudhatom, de gondolom akkor is megél a jónőségéből, ami pl. nekem nem menne.

arisztotela 2012.07.23. 14:37:09

@Mujza: mondom, ez valószínűleg havi két kiló lehet bevételben, azt bármivel megkereshetné (modell talán).

cicómicó 2012.07.23. 15:58:14

@Niurka: Magára rakta a "jó nő" cimkét. Rám is mondták (nem én neveztem magam annak) mégsem adok ki noteszeket. A havi 2kilót meg köztisztviselőként megkapom(ha épp nincs illetményelőleg levonásom.) :)))

Mujza 2012.07.23. 16:17:03

@Niurka: igen, pont erre akartam kilyukadni, hogy nagy nulla, amit csinál (nem is jó nő), mégis megél belőle. És persze jó sokan meggazdagodnak a nulla teljesítményükkel, csak én nem :-(. Biztos ott rontom el, hogy én mindig "valamit" szeretnék csinálni, ők meg semmit...

arisztotela 2012.07.23. 16:36:15

@Mujza: nem tudom, mennyit keres, de egy veszteséges weboldal nem túl jól menő alvállalkozásának az arca (azt hiszem, napi pár tízezer kattintása lehet a videóinak kábé), abból még nincs hirdetésbevétel, ergo a bérezés sem lehet sok.
Igazából maga a lány nem annyira gáz, csak kellene mellé egy profi csapat, amelyik tényleg kitalálja a forgatókönyveit, de arra már sajnálják a lóvét. Szokásos magyar médiás baszunk is meg nem is. Mint arc, ő elvinné, nem baj, ha nem úgy néz ki, mint Gisele Bundchen, a magyar átlaghoz képest kulturált, finom jelenség. Csak nincs, aki megmondja, milyen praktikákat toljon. És ez félprofizmus. Egy magánblogon, mint ez, lehet odakenni a dolgokat (bár én mindig komoly kutatómunkát végzek:). de egy origo videoblogon profizmus kell.

Scala 2012.07.23. 17:46:18

@cicómicó: Téged a Nemzeti Együttműködés óta kormánytisztviselőnek hívnak, csillagbogaram! :-)

Scala 2012.07.23. 17:49:28

@Mujza: Ezeket mind eltartja valaki, aztán valamit kitalálnak, hogy ne unatkozzanak, amiben kikúrt bénák. Palotás Petra is nagy példája ennek a szériának. Lehetnének nem bénák, de valahogy az sose jön össze Magyarland ilyen jellegű celebritásainak.
Egyébként a pénzkeresés és az értékteremtő munka egyáltalán nem jár kézenfogva, sőt két külön dolog. Elsőnek azt döntsd el melyiket akarod inkább. :-)

Scala 2012.07.23. 19:25:51

@Niurka: Első mondat :-DDD. Igen! ;-)

Mujza 2012.07.23. 19:44:59

@Scala: Palotás Petra most ír. Jajj, ettől mindig félek. És okkal...

katarocks 2012.07.23. 19:54:51

Én csak most néztem meg a díványos cikket, megdöbbentő! Mármint a cikk jó, de ez a nő meg a notesza még viccnek is rossz.

Scala 2012.07.23. 19:57:04

@Mujza: Díványon volt egy cikk a Mammutbeli könyvbemutatóról. Ha nem volt meg linket rakok, érdemes! :-)

Scala 2012.07.23. 20:38:04

@Mujza: Aki ezt írta, a mi kutyánk kölyke. :-)

Mujza 2012.07.23. 22:33:31

@Scala: OMG Idéznék egy filmből, szerintem illik ide: "Nem tudom eldönteni, hogy virágokat hányjak, vagy csak simán hányjak".

arisztotela 2012.07.23. 22:36:30

@Niurka: nem, ennek ötkerbeli nagypolgári feje van, attól még persze tolhatja valamilyen faszi.

Scala 2012.07.24. 07:37:34

@Mujza: Az idézet tökéletes! :-)))

Scala 2012.07.24. 07:38:09

@Niurka: Vass Virág asszem 41.
süti beállítások módosítása