Suiskin őssejt-stimuláló, revitalizáló BB krém

 

Ebből is egy mintányi volt, nekem az két napra elég. Ezért tegnap és ma nem a Missha volt rajtam, hanem ez.

Nagyon bejött. Egyik kis kollegina is írt róla, hogy neki nem fedett eléggé, nekem ez tökéletesen fed, ugyanúgy mint a Missha Wrinkle filler. Gyönyörű a bőröm tőle, bár mostmár elbizonytalanodtam, lehet, hogy a primer miatt is. Nagyon kialvatlan vagyok 3 napja (korán kellett kelnem, ami nem jellemző), és még mindig nem esett szét az egész rendszer, amit ennek a combónak tulajdonítok.

Egy probléma van vele, hogy ez már tényleg baromi fehér. Úgy nézek ki vele, mint egy sápadt porcelánbaba. Nem gésás, inkább porcelánbabás a pirosítóval. Bronzosítóra gondolni sem mernék ezen a krémen. De amúgy megkockáztatom, ha normális színskálában lenne, ez lenne a nyerőbb, nem a Missha.

 

Címkék: teszt bb krém suiskin

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr224500691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2012.05.10. 19:17:41

Fúha!

Ezek szerint BB továbbra is első ligás, és lehet a primert kenni arcra, mert megéri!

Missha Signature neked volt? Majd rákeresek.

Nem jó, hogy még rajtad is fehér, az nekem lárva fejet csinál(na). Szóval örülj a porcelánbabádnak! :-D

arisztotela 2012.05.10. 21:30:43

@Scala: ez csak minta volt, elfogyott. Igen, Missha Signature Wrinkle Filler van normál adag (nem minta), és az sötétebb (23-mas), erről azért írtam, mert ez is jó:).
süti beállítások módosítása