Sohasem göndörítettem a szempillámat, csak éreztem, hogy kéne, mert azt úgy kell. Erre mit találok ma a Daily Mailen? egy szempillagöndörítő videót kanállal. Sőt, a lány szerint jobb is, mint a göndörítővel.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr164486342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Timea25 2012.05.03. 15:37:39

érdekes. ez a szempilla göndörítés az egyik dolog amit sosem értettem és nálam egyáltalán nem is működött. mondjuk nem így próbáltam:) Lisa Eldridge,akinek én nagyon szeretem a videóit, azt állítja, hogyha csak egy dolgot használhatsz az arcodra reggel, az a szempilla göndörítő legyen

arisztotela 2012.05.03. 15:41:31

@Timea25: Most belenéztem egy videójába, durva:). Tust ken a szemhéjára is.

arisztotela 2012.05.03. 15:47:08

@Timea25: www.youtube.com/watch?v=fl-Ye52XDRA&list=UUFghPtzFcmyDiID1ASMA4Dg&index=31&feature=plcp

ez szuper, Audrey Hepburn, láttad?:)

Tényleg jó a csaj, nem tökéletes fiatal arc, mint a kis keletiek, és nagyon érthetően mutatja.

Timea25 2012.05.03. 16:20:01

@DuBarry: nagyon jól néz ki sztem, 44 éves. egy csomó videóban mutatja, hogy ő miket használ és általában elérhető, semmi extra cuccok. jó hallgatni is ahogy beszél.

ez egy elég jó interjú vele, ha van kedved elolvasni
www.scmp.com/portal/site/SCMP/menuitem.1d923702d0f3d4b2b5326b10cba0a0a0/?vgnextoid=bdd223eb5f186310VgnVCM100000360a0a0aRCRD&vgnextfmt=mag&issue=20120413&ss=Style&s=Magazines

Timea25 2012.05.03. 16:43:57

@DuBarry: ezt a Audrey-sat nem láttam még. általában a no make-up make-up-okat szoktam nézni.
meg a trükkjeit

arisztotela 2012.05.03. 16:53:46

@Timea25: Ja, én persze csak a brutálisakat szeretem:).
Jó a cikk is, majd kiposztolom őt is a sorozatomban, kösz, hogy megmutattad.
Általában nem szoktam makeup, inkább DIY videókat nézni, mert kábé egy szemfestés áll jól, nem kísérletezgetek, de ez a csaj tényleg inspiráló, főleg, mert öreg, és nagyon követhetően csinálja.

Scala 2012.05.03. 17:12:24

@DuBarry: A békafejű, de nagyon fotogén Miranda Kerr büszkélkedett a kanál módszerrel, én azt láttam a DailyMailen.

Meg az NHS kártérítést (750 ezer GBP jogerősen) egy 2004-es ügyben, szülészeti műhiba, miért írnak ilyenekről, jaaaj! :-(

@Timea25: Évekig nem csináltam, pedig volt hozzá göndörítőm, aztán rámparancsolt egy barátnőm, hogy nekem anélkül nem is szabad. Ha hosszú a pillád, és pláne ha még vékony is, nagyon jól kinyitja a tekintetet, tényleg megelőzi a dekorsminkeket.
Ha lesz lányom, nem szeretném ha tiniként durván mázolná magát, de ezt a göndörítést engedélyezem.

Spirál nélkül szoktam, natúrba göndöríteni és utána teszem rá a pillákra színt.

arisztotela 2012.05.03. 17:15:51

@Scala: Jah, meg volt képe azt mondani, hogy a vadrózsaolajtól olyan szép, amilyen. Na jól van, kábé 600 ft, ennyit még megér egy Miranda Kerr makeover.

arisztotela 2012.05.03. 17:17:23

@Timea25: Nem öreg, baromi jól néz ki, de nem 23, mint a legtöbb makeup vlogger, azok a harminc pluszos nőknek nem inspirálók sztem. Kandee Johnsson is ezért jó, mert nem egy szabályos tiniarc, amire nagyon könnyű sminkelni.

Scala 2012.05.03. 17:37:10

@Timea25: Nagyon jó ez a Lisa Eldridge No make-up Make-up! :-)))
Tényleg más, mint a baba távol-keletiek, de ez emészthetőbb.
Rájöttem, hogy Natalie Portmannek csinálnak sokszor ilyen sminket, amit ott bemutat.
Rossz a net, az Audrey Hepburnt egyelőre nem tudtam megnézni...

katarocks 2012.05.03. 20:32:58

Lisa Elridge-t imádom, már csak azt is, ahogy beszél :)
Én régen használtam szempilla göndörítőt, de nekem megtörte a pilláim egy idő után (lehet van persze jobb minőségű is - Shu Uemura a top ebben), úgyhogy abbahagytam. De ha valaki göndörít, kicsit fel kell melegíteni előtte hajszárítóval, és akkor jó tartós marad :)

arisztotela 2012.05.03. 20:52:10

Egyszer vettem valami olcsót, de rá sem tudtam rakni a pilláimra. De mitől marad úgy?

arisztotela 2012.05.03. 20:54:28

@katarocks: Jó a csaj, főleg, mert brit. Azt a mínusz tíz éves műsort sokat néztem, de nem emlékeztem rá.

katarocks 2012.05.03. 21:20:35

@DuBarry: Jé, tényleg ő volt benne, én sem emlékeztem, pedig állandóan ezeket néztem egy időben a zone clubon :)

Ha meleg a göndörítő, akkor úgy marad, az rendben van, de egyébként csak a festék tartja meg, azt én sem értem, hogy begöndöríted, aztán semmit nem teszel rá, akkor miért maradna úgy? Meg az sem tiszta, hogy a Shu Uemura az mivel tud többet, milyen szintek vannak egy ilyen eszközben, aminél ránézésre tök ugyanolyan mind?

Timea25 2012.05.03. 21:36:32

@katarocks: ja, akkor nekem azért nem múködött, mert egy ezer forintos DM vacak volt. vagy mert olyan rövid a pillám, hogy nem volt mit göndöríteni:(

Lisa csinálta Kate Winslet sminkjét a Titanic 3D premierre és az is gyönyörű volt

Scala 2012.05.04. 12:48:43

@katarocks: Ma reggel göndörítettem, és semmit (még balzsamot sem!) tettem rá, úgy maradt.
Ez a hajszárítós trükk jól hangzik, de ég ezt sem használtam.
Maybelline a göndörítőm, 13 éves lehet, a gumit kell benne cserélni, évekig nem használtam, ez a második gumi benne, eredeti csomagolásban volt pót.
Egyszerűen hosszú pilla kell hozzá sztem.
Ha túl gyakran csinálom, nekem is megtöri őket, ebben igazad van Katarocks.
Sztem szempilla balzsamot érdemes venni, az egy nagyon jó cucc, és azzal lehet (?) tartós lesz festék nélkül is a göndörítés. Bár lehet belágyítja, és akkor csak rosszabb...
Már egy ideje nincs balzsamom, de nekem is kéne vennem. Jó minőségűt, mert ha nem olyan, lefolyik a festék.

A BB-kéremet is felkentem, leírom ott. :-)

Lisa Eldridgetől megnéztem az Audrey Hepburn videót is, azt a nőt magamra ereszteném, sztem szépen kisminkelne, van érzéke a bőrtónushoz, nem egy sablont erőltet, mint az átlag magyar sminkesek. Tetszik ahogyan bánik a korrektorokkal, ahogyan a pigmentált- eltérően pigmentált részeket kezeli.
Meg is jött a kedvem a sminkeléshez. :-)

Timea25 2012.05.04. 13:14:31

@Scala: én kipróbáltam ma a kanalat, mondjuk bénáztam, mert elsőre nem ugrott be, hogy melyik felével kell, de végül sikerült. annyit biztosan göndörít, mint a sajátom, de megkockáztatom, jobb egy fokkal.

mindenesetre vettem gyorsan ricinusolajat is, hogy legyen mit göndöríteni a jövőben

arisztotela 2012.05.04. 13:14:53

@Scala: akkor hasonlóan telt a reggelünk, én is göndörítettem, tényleg számít, bár csak kanállal csináltam, és mivel a szemhéjpúder már fent volt, nem tudtam nagyon brutálisan hozzáférni a pillához, hogy ne töröljem le, de akkor is jobb így a pilla, igaza van mindenkinek.
Aztán csináltam egy Eldridge ihlette sminket. Sajnos az megint csalódás, nekem nem szabad variálni, de azért majd kipróbálok még néhányat. nagyon ihlető a csaj könnyedsége, szépsége, menősége, de neki batomi szabályos arca van, ideális a sokféle sminkhez, az én macskamajom fejemen nem sokat lehet variálni. De azért még reménykedem.

katarocks 2012.05.05. 13:01:23

@DuBarry: Nekem is kb. egyfajta smink áll jól :)

Egyébként voltam pár hónapja Estée Lauderes sminkelésen, és nagyon jót csinált a csaj, meg voltam vele elégedve. Állítólag a Mac-nél sokszor bénán sminkelnek, nem tudom, hogy az EL-nél van-e ilyen lehetőség, mert ez kivételes alkalom volt, de én nagyon jól kifogtam.
süti beállítások módosítása