Garnier BB krém teszt

 2012.04.23. 13:39

Olyan vagyok, mint egy hülye csecsemő, akinek minden vicc új, hogy csak most, vagy egy évvel az őrület kitörése után írok a BB krémről, de ennek is megvan az oka.

Az alapozó az egyik legkényesebb téma a sminkelésben nálam. Olyan, mint a farmervásárlás. Súlyos tízezreket spórolhatnék, ha egyszer egy sminkes eljönne velem alapozót venni.

Még mindig az alapozónál tartva, most van 3 otthon: Diorskin, Guerlain Parure és egy Clinique Perfectly Real. Egyik sem tökéletes! A Dior és a Clinique túl maszkszerű, a Guerlain viszont nem fed eléggé. Szokásos gondok. Namost, mivel a két márkásabb á 12 ezer forint volt, úgy döntöttem, hogy kétezret rászánok a Garnier BB krémjére, mert ha bejön, hosszú távon jól járok.

Elmondom, nekem milyen. Először is jobb, mint az alapozók. Mindnél. Nem is maszkos, fed is.

Annyi érdekesség lehet a leírásomban, hogy azok a bloggerek, akik erről írtak eddig jóval fiatalabbak nálam, tehát hasznos egy öregebb tesztelő is.

Alapvetően nekem egyenletes a bőröm, nincs pattanásom, pigmentációm, ránc se sok, de nyilván több, mint egy huszonévesnek, akinek inkább a bőrpírt kell eltüntetni. Azért fontos ez, mert most, hogy ezt felkentem, azt gondolom, hogy a BB krém jobban való az öregebb bőrre, mint az alapozó. Sokkal természetesebben fed. Kicsit fényesít, és tényleg felszívódik jobban egy idő után, viszont jobb, mint egy színezett krém, mert mégiscsak fed. Tényleg negatívan álltam hozzá, mert a Garnier krémjei engem kicsapnak, mind, de ez nem. Jól bírja a hallatlanul hisztériás arcbőröm. Biztos, hogy nem fogok ennél megállni, holnap kapok egy Artistry-t és egy Missha BB krémet is beszerzek hamarosan. Szóval érzem, hogy ez a Garnier nem a végállomás, de úgy tűnik, ez a BB krém dolog érdekes, érdemes vele tovább kísérletezni. Jó lenne, ha az alapozókín végre megoldódna.

 

2 színben kapható, természetesen félrenyúltam, és a sötétebbet vettem, ami hiba volt, de jobb, mint egy sötétebb alapozó! Tehát, ha valaki szereti sötétíteni az arcát alapozóval, akkor a BB krém lehet a megfelelő megoldás, természetesebben hat.

Címkék: teszt bb krém garnier

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr594468362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

katarocks 2012.04.23. 19:01:59

melyik misshát veszed meg? Én a Garnier-ből tesztert használtam, 2 csomaggal is, szóval 6x legalább felkentem, de utáltam. Csillogott tőle a fejem, és azt nem bírom (anyukám szereti, szóval tényleg igazad lehet abban, hogy nem huszonéveseknek való, később már jól jön egy kis fény), de a leginkább az nem tetszett, hogy nem fedett. pedig nekem nincsenek pattanásaim, csak egy kis pirosság az orcáimon meg kisebb foltok, de felkentem, és ugyanolyannak láttam a bőröm, mint előtte. A Missha Signature pont jó fedést nyújt számomra.

arisztotela 2012.04.23. 19:54:23

@katarocks: hát az lesz, hogy csináltatok egy BB krém tesztet az egyik lapba, és több mintát is küld a fickó, aki nálunk forgalmazza, és kipróbálom őket, aztán veszek:).
Én nem szeretem, ha csillogok, de nem úgy látom, hogy a Garnier-től nagyon csillognék. Furcsa látvány, nem alapozó, de nem is színezett hidratáló. Nekem fed valamelyest. Ha jó kedvem lesz, talán teszek fel fotót:).

arisztotela 2012.04.23. 19:59:26

@katarocks: A Misha Perfect Covert ajánlotta egyébként.

Scala 2012.04.24. 10:24:35

Fú, pont egy ilyen leírás kell a dologról. Tetszett ahogy lépésenként végigmentél a témán!

Nekem asszem a Misha Signature-t ajánlotta anno a Révész Andi, de belinkeltem ide is, amit írt. :-)
Felkeltettétek az érdeklődésemet a Garnier iránt, most kéne Vichyt venni, de azt hidratálóba keverném... Nekem szem alatti fáradtság karikáim vannak, és jó tónusú, de önmagában fád bőröm, mint a mérsékelten latin nőknek általában (Monica Cruz) vagy itthoni példával élve Debreczeni Zita talán...

Scala 2012.04.24. 10:27:04

Ja, recycling ötletem támadt. Ha valóban egy kicsit sötétebb a kelleténél neked, és már nem használod, mert megjöttek a minták, de még maradt belőle, jöhet a Gernier-d. :-P

arisztotela 2012.04.24. 12:12:12

@Scala: Küldd el a címedet, aztán ha kapokl jobb BB-t, odaadom ezt a nyitottat:).

arisztotela 2012.04.24. 12:20:49

@Scala: Szerintem a BB szem alá éppúgy kevés, mint az alapozó, ahhoz már korrektor is kell, viszont a Misshás ürgének BB korrektorja is van

bbkrem.hu/missha-the-style-korrektor-szemkornyekre.html

Na ha ilyet nem küld próbára, azt rendelek.

Scala 2012.04.24. 21:22:14

@DuBarry: Köszi, ment! :-)

A korrektort áttanulmányozom!

Scala 2012.04.24. 21:24:41

@DuBarry: Ez olcsó is! Tök jó! :-)

Timea25 2012.04.25. 19:42:16

szia, tök jó, hogy folytattad a blogot, mire észrevettem tavaly, meg is szűntek az új bejegyzések és most látom, hogy újra vannak:)

szerintem, ha Misshát próbálsz, csakis Signature. nekem 23-as van és gyönyörű, messze nem olyan sötét, mint a Garnier amit én kidobtam, bár azóta a világosabbat próbáltam magazinmintában és az nem olyan vészes. de a Signature a tuti:)
(és a 25 sajnos nem a korom)

arisztotela 2012.04.25. 20:06:02

@Timea25: Köszi! Talán holnap megkapom a Missha mintákat, ma jött már Vichy, azt reggel felkenem, aztám megírom:).

Scala 2012.04.25. 20:41:45

@Timea25: És fehér bőrű vagy?

arisztotela 2012.04.25. 20:47:39

@Scala: Megkapod az enyémet, ha beválik a Vichy:).

Scala 2012.04.25. 20:49:00

@DuBarry: Szup-szup! :-) Hajrá!

Timea25 2012.04.26. 08:06:26

@Scala: nem kimondottan. de messze nem kreol. olyan közepesnek mondanám:)

Scala 2012.05.03. 12:28:02

@Timea25: kezemre kentem most, de tényleg sötét a Garnier, bár én szeretem az arcomat kicsit barnítani alapozóval. Ebben, ahogy DuBarry írja az a jobb, hogy felszívódik/oxidálódik, és így idomul idővel a bőrhöz... Ettől függetlenül tuti, hogy sötétnek fogom érezni amikor az arcomra kenem. :-)

arisztotela 2012.05.03. 12:57:43

@Scala: Még valamit küldtem, nézd meg a ládát, megkaptad-e.

Scala 2012.05.03. 13:02:04

@DuBarry: Megvan! Most voltam lent, Isadora szemhéjtus, WOW! :-)

arisztotela 2012.05.03. 13:15:12

@Scala: Oké, remélem a többiek is megkapták, a BB volt a legneccesebb, mert ebben a szar borítékban el is tűnhetett volna, örülök, hogy nem.

Scala 2012.05.04. 13:16:22

Tehát ma reggel felkentem nevezett Garnier BB krémet, és az alábbiakat tudom megosztani:
1.) szín: tegnap a kezemre kentem, és nagyon sötétnek tűnt
2.) szárítás: már a kézfej bőrömön éreztem, hogy - engem legalábbis - szárít
3.) kettő kivédésére egy adagot készítettem hidratálóval keverve, ahogyan a színezett hidratálóimat szoktam, ez aztán túl világos lett, tettem bele még BB-t

Ma reggel felkentem a fejemre a hígítottat, és úgy éreztem nem fed eléggé. Ezért elővettem a tubust és rákentem full face egy réteggel. Ez sem volt jó fedésben, de indulni kellett, bronzosító, pillapödör, kis testszínű szemcerka kinyitni a tekintet sminkkel nekiindultam.Ja, csillogtam tőle, azt is túlzásnak éreztem.
Amikor másfél óra múlva tükörbe néztem sokkal jobban fedett a cucc, mint amikor elindultam! Ez tényleg beoxidálódik vagy mi, hozzáidomul az arcbőrhöz, nagyon érdekes! :-)
Ezek szerint korábban kell kezdeni a sminkelést, vagy annyira begyakorolni, hogy már vakon menjenek a mennyiségek, és a rétegek természete.

Szerintem kell alá hidratáló, mert később a csillogás is felszívódik, és akkor meg úgy érezném, hogy szárít, és ezért utáltam sok alapozót is, és utálom látni más fején is az olyan alapozót, ami alá nem/vagy nem megfelelően hidratált.
Ez a görcsben álló-száríz-hulló szempillafesték után a második helyezett, az "inkább moss arcot és ne nyúlj sminkhez" listámon. :-D

Tehát BB-t összefoglalva: ki kell tanulmányozni a természetét. Tetszik hogy idomul, ezáltal természetes, komoly, nagy újítás ez a tulajdonság a piacon. Ki kell tapasztalnom hogyan kenjem, és az arányokat, mert most kissé túl narancssárga a fejem.
Két dolgot fogok megnézni az elkövetkező napokban:
- színtelen hidratálóm + BB eredeti tubusból viszonylag vékony rétegben
- kizárólag a hidr. krémmel kevert cucc felkenése és várakozás

Misshat ki fogom próbálni, veszek, amint elfogyott ez a Garnier.

arisztotela 2012.05.04. 13:34:54

@Scala: Én azt tapasztaltam, hogy a kétszeres kenés (ezt "építésnek" nevezi a BB krém kommandó) már túlzás. Az ember hajlamos rá, mint túlalapozni is, de az már viaszkülsőt ad, legalábbis nekem. Néztem egy anti ageing videót az Eldridge-től, és ő azt mondja, hogy az alapozás a legfontosabb a fiatalos külső szempontjából.

Scala 2012.05.04. 14:24:24

@DuBarry: Építés :-). Értem!
Igen, nem jó ötlet, csak így alakult.

Az alapozás és a korrektor, minden ott dől el, igaza van Eldridgenek.
Kell vennem korrektort.
Van tapasztalat a BB-korrektorról?
Ha csak azt kérem is kihozzák, vagy nagyobb tételben kell rendelni?

arisztotela 2012.05.04. 14:29:55

@Scala: postán küldik azt hiszem, nem hiszem, hogy sokat kéne venni. Ma megnézem a Bartók Béla úton mik vannak, majd leírom.
Itt egy korrektor teszt, én nem használtam.
www.makeupuniverse.net/2012/03/missha-under-eye-brightener-21.html

Scala 2012.05.04. 15:27:40

@DuBarry: Fú, jó ez a teszt. Én kipróbálom, sztem ez is idomul majd, nem kell a brutál fedés. A szín kiválasztása nagy dilemma, úgyhogy lehet a Bartók Bála úton, ha találsz ilyet, ellátogatok!
Címert majd kérek még egyszer, mert nem tuti, hogy vissza tudom keresni. Talán a csigakrémnél?

katarocks 2012.05.05. 12:53:44

@DuBarry: én holnap este megnézem a postát, csak egyelőre nem tudom, hogy hol a szekrénykulcs :-) (új hely)

arisztotela 2012.05.05. 12:57:06

@katarocks: várj, neked még bent van a szeriben a cuccod, nem adtam fel! Majd hétfőn!

katarocks 2012.05.05. 13:04:53

@Scala: baromi sűrűnek meg erős színűnek tűnik a korrektor, de a lányon nekem nem tetszik a fedés, azaz nekem nem lenne elég, ennél jobb korrektorom van, csak az túl hamar fogy, mindig keresek valami alternatívát, de nem jön. Ami most bevált, hogy felkenem a misshát a szemem alá, és rá még egy kis korrektort, de igazából nem akarok ennyi mindent odakenni, pont egy érzékeny részre.

katarocks 2012.05.05. 13:05:28

@DuBarry: ok, akkor addig tuti kiderítem :)

Scala 2012.05.05. 13:50:15

@katarocks: nem a jó színt választotta a csaj magának, és maga a csaj sem szép, úgyhogy nem tudom megítélni. :-)

Sűrű korrektorom már volt, nagyon utáltam fel kellett krémmel hígítani, valami menő bio márka, nem jut eszembe a neve, csak hogy anno Brad Pitt és Julia Roberts is használta, amikor az Ocean's 11, 12 filmek mentek harangozták be. Egy nagy lufi volt az egész.

Milyen korrektorod van most?
Ilyen ecsetes kiszerelés?
Ki kéne próbálni azt a BB korrektort azért, annyira nem drága.

Én még egy korrektorra se tudtam azt mondani, hogy na ez életem élménye, és senki többet harmadszor. Pedig oly sok volt már.
Most világosabb alapozóval nyomulok oda. Nem fed jól, de elégnek ítélem, lement az igényszintem a hiábavaló keresések miatt. :-)

katarocks 2012.05.05. 14:36:08

@Scala: Most Max Factorom van, Under-eye concealer néven fut. Világos a bőröm, de nem a legvilágosabb színt használom, mert ez sárgásabb. Egy szivacs a vége, amin középen jön ki a cucc, ha tekerem :) Úgyhogy kézzel kenem fel, de az jó is, mert kicsit felmelegíti, és az állaga ennek különösen tetszik, egyáltalán nem gyűlik össze a ráncokban (jó, nekem csak az az egy van a szemem alatt, ami mindenkinek, de akkor is :) Viszont 4000 Ft, és nagyon kevés, bár féláras kuponnal szoktam venni 2000-ért, de legközelebb Mac-et akarok venni, azt remélem, hogy ott ki tudom próbálni és adnak tanácsot. Még egy nagyon jó korrektorom van, H&M, de az szem alá nem olyan jó, inkább pattanásokra, csak sajnos itt nem lehet kapni, talán még Ausztriában sem, annál is nyugatabbra. A H&M-es sminktermékek, körömlakokk, ecsetek kifejezetten jó minőségűek, vegyetek bátran.

Scala 2012.05.05. 19:10:11

@DuBarry: Igen! 2002-ben. Nem jó, túl híg! Nem szerettem. :-)

@katarocks: Ilyen kiszerelésű volt az említett bio-cucc is, és én is kézzel kentem fel. Naná, merthogy hígítani kellett krémmel...

Most adok kreditet ennek a BB-nek, aztán ha nem jó veszek Chanelt, abból az a alapozó nagyon jó. Hátha.
A Dior korrektorom nsem vált be. :-(
süti beállítások módosítása