Raw Beef Carpaccio with Argula & Shaved Parmesan- te már megint azt az ősembereset eszed - firtatják munkatársaim, pedig bújok az ebéddel - meg ne lássa senki.

Hiába mondom mindenkinek, hogy ezerszer jobb az ember közérzete a nyerskoszttól, a mákos tésztán és rántott húson eltöltött gyerekkor mindenkit sínre tett körülöttem.

Az említett ebédem legfontosabb tényezője, hogy nyers. Amit így meg lehet enni, hajrá, mehet, amit nem, azt nem kérem.

Kiesik így a korábbi étkezésem gyakorlatilag nyolc kilencede, mivel ötödik általános óta alig ettem almát, zöld salátát csak cukros ecettel anyósomnál, szóval amit eddig ettem, azt gyakorlatilag most egyáltalán.

Nincs krumpli, rizs, kenyér naná, hogy nincs, de a bizonyos rendszerek szerint egészséges hüvelyesek is felejtve.

Van minden nyersen ehető zöldség (gyökér, leveles), olajos magvak, gyümölcsök, és minden olyan nyers hús, amit mások is megennének. Úgymint tatár, carpaccio, szashimi, és a bingo: pármai sonkát és serranót szabad, mert azokat csak szárítják.

Egyszer már ettem így, és akkor tudtam, igen ez az, megtaláltam, ez a tökéletes étrend. De mivel mindenki hülyének nézett, egy idő után visszatértem kevésbé freak diétákra, vagy a normál magyar rémálomra.

Most egy hete visszamentem nyersbe, és egyszerűen tökéletes. A legtutibb benne, hogy nem vagy éhes, mégis könnyű vagy, mintha nem is eetél volna. Nem viszi el az egész napot az emésztés.

Nem megyek bele, hogy élettanilag milyen előnyei vannak, úgysem hiszi el senki, mert az embereknek már bebeszélték, hogy alapvetően a vegetariánus és a bio étkezési rendszerek az előnyösek, úgysem lehet senkit meggyőzni a húsevés előnyeiről, már nem is akarom. És igen, már megint úgy eszem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr534333192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

streptopelia 2012.03.22. 22:34:30

Már korábban megbeszéltük, hogy Magyarországon a nők miután lepoppoltak és benne vannak a tutiban férfihajat vágatnak és kanmedve badit növesztenek. Aki nem így néz ki azt gyűlölik, irigyek rá és igyekeznek visszahúzni a maguk szintjére. Ne foglalkozz velük, csak akkor tudnál megfelelni nekik, ha olyan ronda és utálatos lennél, mint ők.

markusbird 2012.03.23. 09:49:46

na ez megint egy jó tipp. a fogfehérítős is egész jól bejött (nem drámai, de látható, szerintem havonta megismétlem). köszönet érte!

arisztotela 2012.03.23. 19:32:14

@super_mark: szerintem három naponta érdemes az elején, fokozatosan világosít.

Scala 2012.04.15. 15:53:53

Nyugodtan edd ezt, az ápolt és szép nők mind így esznek! :-)

pnünü 2012.05.20. 08:09:45

Nagyon szeretem a nyers zöldségeket, gyümölcsöket, de azzal tényleg jól birsz lakni? Asszem egész nap rágcsálnom kellene. Mekkora egy ebédadagod és miből áll?
Tényleg érdekel, nekem a kenyérről kellene leszoknom, de nem megy:-( Minden kenyeret szeretek, vajas kenyér, májkrémes kenyér, sonkás kenyár, piritós, rozs,bajor vekni, öres, töltött, ááááá :-))

arisztotela 2012.05.20. 22:31:04

@pnünü: Most nem nyerset eszem. Egy hónapig tartottam, de nagyon lefogytam,
nem vagy éhes, de sokkal kevesebb kalória megy be.
süti beállítások módosítása