The Rebound - nem is tudom

 2010.08.17. 00:02

 Megnéztem gépen a Reboundot, az új Zeta-Jones filmet. Tetszett, de nem jó film. Nagy korkülönbséges kapcsolatról már volt két film. Az arizonai álmodozók (jó, annak nem ez volt a lényege, de volt benne) zseniális volt, a White Palace (fene se tudja  a magyar címét már) meg nagyon jó Spaderrel és Sarandonnal. Ez nem jó, mert full klisé az egész, a fiúcska olyan, mint egy álom: gyönyörű, folyton dugna, imádja a vénasszony gyerekeit, és rá vár egész életében, mindeközben persze nem válik nővé. Ilyen nincs a valóságban, illetve van, de akkora anyakomplexszel, hogy az a legszexéhesebb cougart is lelohasztja szerintem. És egy szerelmesfilm vagy legyen idealisztikus, a tökéletes nőről és férfiról, vagy realisztikus, amibe befér ekkora korkülönbség, mivel láttunk már ilyet, de ez a film valahogy keveri a klasszikus hollyoodi álmot a sorozatok nyersebb hangjával. Viszont Zeta-Jones egész jó benne. Sebezhető, szimpatikus, kicsit már kopottasabb a pár évvel ezelótti formájánál, de nagyon szép. A fiúcska meg tökéletes, mint már jeleztem. The Rebound - justin-bartha photo

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr682226916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niurka_törölt 2010.08.17. 01:27:13

White Palace: Gyönyör rabjai. Egyébként még volt korkülönbséges film a Diploma előtt, Anyád lehetnék (Michelle Pfeifferrel), Chéri (szintén MP-rel), Harold és Maude, Minden végzet nehéz, The Reader (felolvasó) és ezek csak azok, ahol a nő idősebb. Mivel érdekelt vagyok én mindig megnézem ezeket.

Scala 2010.08.17. 05:19:01

@Niurka: Az anyád lehetnéket láttam. Vegyes. :-D...
A Chérit nem. Jó?
The Reader: eszméletlen szép film.

Zetanál jobban csak Paltrow idegesít, ezt a filmet tehát kihagyom. De sztem mostanában egyre szarabb filmekben játszik.
Douglasnak lesz valami új mozija, Tőzsdecápás... a faszit bírom, a Zeta zéró, nulla hozzá képest.

arisztotela 2010.08.17. 08:53:30

@Niurka: Persze, voltak, csak úgy értettem, hogy ezeket bírtam, Anyád lehetnéket nem láttam, a Diploma előtt alap persze, a Reader nekem nem tetszett, de nem úgy nem, mint egy rossz hollyoodi movie, csak idgesített.

arisztotela 2010.08.17. 08:55:26

@Niurka: Ja, és nekem meg voltak ilyen kapcsolataim, azért nézem. De egyik film sem közelített a valósághoz igazán, szerintem.

Scala 2010.08.17. 09:06:23

@DuBarry: Diploma előtt? Az melyik is? :-)

Niurka_törölt 2010.08.17. 14:04:38

@Scala: Michelle Pfeiffer béna színésznő, a vígjátékokban legalábbis atombéna. Az Anyád lehetnék-et is Paul Rudd viszi el a hátán. Az egész film legjobb jelenete, amikor elmennek a diszkóba és ott táncol Rudd.

A Chéri viszont jó. MP a kosztümös filmekben jó. Nekem ez tetszett.

A Reader nagyon tetszett, bár Winslet idegesítő, de Fiennes egy isten. Már az Angol betegben is szuper jól nyomta a zavartan viselkedő, full szerelmest, itt is nagyon bejött.

A Diploma előtt nekem szar. Dustin Hoffman csak esőemberként zseniális, teljesen nem életszerű, hogy bármilyen nő is lefeküdjön vele.

Niurka_törölt 2010.08.17. 14:06:54

@DuBarry: Hááát, nem is tudom. Azért én sok átfedést láttam már a kapcsolataim és a filmek között. De lesz a Spread is, amiben Ashton Kutcher és Anna Heche játszik. Arra is kíváncsi vagyok.

Nekem csak ilyen kapcsolataim vannak/voltak. Egyszerűen nem vonzom az idősebbeket, de még az egykorúakat sem igazán.

arisztotela 2010.08.17. 14:14:37

@Niurka: Én most a nagy korkülönbségről beszélek, ahhoz te még fiatal vagy:).

Semmi extra a különbség, csak én úgy láttam, hogy a valóságban a társadalmi hiedelemmel szemben az ilyen kapcsolatok nem a szex miatt vannak, hanem mert a nő gyerekes, a pasi meg komplexusos:), de az idősebbnek mindig hatalmas helyzeti előnye van. Volt egy Aniston film a Gylenhaal-lal, na az én egyikem még arra hasonlított leginkább, persze tragédiák nélkül.
Sok kémiát Heche meg Kutcher között nehezen tudok elképzelni.

Rocko- 2010.08.17. 19:49:08

(én a clooneys kecskéset láttam. úgy vagyok vele, mint Niurka az Üvegtigrissel.)

Scala 2010.08.17. 20:10:05

@Rocko-: Hűha, azt meg akartuk nézni... :-D Szeretjük Clooneyt.

Rocko- 2010.08.17. 20:54:02

@Scala: azon gondolkoztam, h George jó színész.
de ez a film gáz. pedig érzem, h lehetett volna jó is.

arisztotela 2010.08.17. 23:11:15

@Niurka: Tényleg nagyon jó a Cheri, a srác még MP-nél is jobb, tök tehetséges.

cicómicó 2010.08.17. 23:15:50

@Scala: Clooney még mindig bájgúnár. Nekem az Égető bizonyítékban tetszett színészként.

Scala 2010.08.18. 05:21:09

@cicómicó: Ott jó nagyon!
Az Up in the Airben nézd meg, ha tudod. ;-)

cicómicó 2010.08.18. 08:47:27

@Scala: Az amikor körberepkedi a világot? Abban is valóban jó volt. (Alapból nincs baj vele, csak nagyon idegesítő mosolya van.)

Scala 2010.08.18. 11:13:50

@cicómicó: Az bizony.
A mosolyban igazat adok, túl sokáig volt sármőr.

Niurka_törölt 2010.08.19. 12:40:48

@DuBarry: először volt 6, aztán 12, most 16

arisztotela 2010.08.19. 13:13:09

@Niurka: And the winner is:).
Itt 2x -13, 1x -8, mert egy . Hosszú távon fárasztanak a fiatalabbak.

cicómicó 2010.08.19. 14:20:38

@Niurka: Nincs logika a számsorban. Talán -20 lesz a következő? Vagy az már megrontás kategória lesz? (Nem tudom hány éves vagy:))

Rocko- 2010.08.19. 18:32:35

@cicómicó: bármi is legyen, nem hagyom magam!

Niurka_törölt 2010.08.19. 22:12:32

@DuBarry: A fiatalok lelkesek, állandóan szerelmesek, figyelmesek, jófejek, lazák és nem parasztok, nem finganak a takaró alá, a szexben lelkesek, odaadók. Ez a korral sajnos nagyot változik. De mint mondtam, ha akarnék se tudnék összeállni egy velem egykorúval, mert azok a huszonéves csajokat hajtják, vagy otthon csicskulnak anyunál, szeretőnek meg nem vagyok lelkileg alkalmas. Legfeljebb "visszavonulok". :))

Niurka_törölt 2010.08.19. 22:14:07

@cicómicó: Én nagyon sokat beszélek magamról, kész adatbankot adtam már itt ki. Nem szégyen, sosem szégyelltem a koromat, sosem akartam több, később pedig kevesebb lenni. De azért szuper lenne, ha más is kiteregetné a magánéletét itt. A Nyilasnak nagyon fejlett az igazságérzete. :))

cicómicó 2010.08.19. 22:58:49

@Niurka: Oké, de hány éves vagy? :))) Azt már közölted, hogy htb-ként vagy a családoddal általában külföldön, tanár diplomával. Melíros a hajad, sötét a szemöldököd, szereted lenyelni, Nyilas a csillagjegyed.
Mivel szeretem a Nyilasokat, csak Neked egy pár adalék rólam is: szingli,34 éves, fekete hajú, sötét szemöldökű, kék szemű, Kos csillagjegyű (kínai szerint Sárkány), köztisztviselő vagyok, és míg volt lehetőségem, akkor sem igazán szerettem lenyelni, de nem hagytam kárba veszni.) :)

Scala 2010.08.22. 12:57:18

@cicómicó: és max. 40-nek néz ki. :-)

cicómicó 2010.08.22. 15:45:32

@Scala: Köszi az infot. @Niurka: Gratulálok, szerencsés vagy :)

arisztotela 2010.08.22. 17:58:05

@Niurka: Ne már! Ez az éved?
Nem 37 igazából?

Niurka_törölt 2010.08.23. 11:20:28

@DuBarry: igen. De Scala csak fényez. Mert ő udvarias és kedves, nem akkora gyökér, mint én. :))) (igaz Rocko?)

Rocko- 2010.08.23. 12:10:15

@Niurka: nem tudom, nem láttalak. :D
képen se. és gyökérnek se tartalak. csak mondjuk őő, nem tom, indulatosabbnak.

Niurka_törölt 2010.08.23. 14:15:17

@Rocko-: Ó, én nem sértődöm meg. Szájkaratéban igen edzett vagyok, és haragtartó sem vagyok, nyomhatod nyugodtan. :))

Scala 2010.08.23. 18:07:28

@Niurka: nem nézel ki annyinak, komolyan! :-) Sőt, sztem még tíz évig nem is klimaxolsz.

Niurka_törölt 2010.08.23. 19:12:47

@Scala: én már kiskorom óta klimaxolok :)))

Rocko- 2010.08.23. 21:23:52

@Niurka: "én már kiskorom óta klimaxolok :)))"
:D
"Szájkaratéban igen edzett vagyok"
hát ha nem csak verbálisan, hanem fizikálisan értendő, akkor az embered örülhet neki. :D

Scala 2010.08.24. 03:30:02

@Niurka: Jaa, akkor már volt időd feldolgozni. :-D

Niurka_törölt 2010.08.24. 12:16:45

@Rocko-: nekem nincs emberem, kedvesem, párom, másik felem modoros.blog.hu/2009/01/12/modoros_notipusok_a_csaladcentrikus

lassú vagyok, még feldolgozás alatt :))

cicómicó 2010.08.24. 14:09:51

@Niurka: :))) Marha jó ez a link, köszi. A "pocaklakótól" kész vagyok, az IWIW-re kitett magzati ultrahang képektől meg hányni tudnék.

Niurka_törölt 2010.08.24. 18:18:28

@cicómicó: és az a legjobb, hogy a nagy része hazugság. "Mi", aztán apu csalja anyut, "Gyerkőcökkel", közben a gyerek iszik, csavarog, szarnak rá, de hát, kifelé mutatni kell. Ezt nagyon tudják a magyarok, a rongyrázás, a kifelé mutatás, ezt már nagyon le kellene vetkőzni.

Rocko- 2010.08.24. 19:39:55

@Niurka: mármint hogy nincs olyan, aki döngessen?
este szex? :D

amúgy sejtettem, hogy nem lesz jó a megfogalmazás. a "páromat" nem szeretem, a galamban van párja. meg annak az embernek, aki kiegészít a másikat. erre ilyen egy hetes járás után mondják, hogy párom.
barátnőm: bizonyos időszak után már nem fedi a valóságot. vagy nem halad az a kapcsolat előre.
pasim, csajom: hááát, az se nagyon kapcsolat, hanem összejárnak dugni, de utána még beszélgetnek is.
emberem: valamennyire elfogadható, de bizonyos szint után ez alárendeltségi szinten jelent. ami szintén nem jó.
élettárs: kiráz tőle a hideg. mint ha bűnügyi hír lenne. N Iurka, 37 éves nő (ez a másik, amikor a 20 éves leeht aszsony is meg nő is) megjelent az étteremben.
szingli: okádhatnékom van tőle.
asszony? az a hímzett ruhában, abroncsos szoknyával, néptáncol.

jegyes, vőlegény, férj, ezekkel nincsen gond.
lehetne ragozni, den em teszem, asszem bőven elég ez. :)

wiw: attól nekem is forog a gyomrom, amikor beírja, hogy életem legszebb, legboldogabb napja az esküvő. hát aranyom, akkor igen sekélyes az életed. a következő lépcső meg igen, akkor így agyhalottá válik amikor vemhes lesz, majd kiszarik egy puruttyát. na, és amikor kint van a kis szaros, akkor csak körüülötte forog a világ, mint ha őt nem szülték volna. kb. ilyenkor kell a 3 évvel azelőt önmagának megmutatni, hogy nézd megm ivé lettél. az majd szépen felpofozza. és muszáj, mert különben elkezd gügyögni meg mindent csinálni a gyereknek és az ilyen hülye lesz.

komment toltam.

cicómicó 2010.08.24. 20:50:11

@Niurka: Teljesen egyetértek. MInden csak látszat, kevés a tartalom.

Niurka_törölt 2010.08.25. 16:12:05

@Rocko-: telibeszarná a korábbi énjét, hiszen pont erre hajtott, hogy végre valaki elvegye, aztán popoljon néhány kölköt és ezzel bebetonozza magát egy életre. Azt is leszarja, hogy apu félrekefél, hiszen "ő okos asszony, ennyit elbír egy házasság". Nem a pénzéhség és a lustaság tartja apu mellett, ááááá!

Én csak szerelemből tudok. Illetve persze technikailag tudok anélkül is, de úgy nem érdekel. Akkor megoldom egyedül, másfél percért nem kínlódom senkivel.

Rocko- 2010.08.25. 22:12:47

@Niurka: hogy is mondjam, sekélyes élet.
de ahogy mondják: boldogok a lelki szegények...

a második részével úgy nagyjából egyetértek. mondom nagyjából. ;)

Scala 2010.08.26. 00:29:51

@Niurka: második bekezdés :-DDD

Niurka_törölt 2010.08.26. 22:02:49

@Rocko-: pedig hidd el, másfél perc, vagy annyi se és nekem nem büdös a szám, nem kell agyonfényeznem magam, hogy milyen jófej vagyok és milyen remek vagyok az ágyban, nem zokniban csinálom, (ja, és mellem is van :))), nem zsíros a hajam, nem lyukas az alsógatyám és nem kondenzcsíkos, nem kell azt hazudnom két óra kínlódás után, hogy isteni, csak azért, hogy hátha akkor hamarabb vége lesz....

Rocko- 2010.08.26. 23:34:58

@Niurka: jó-jó, értem. ;)

válogatok én is, aztán meg szívom a fogamat.

Scala 2010.08.29. 23:34:04

Majdnem megnéztem a filmet moziban, de inkább kosztümöt próbáltam az Artz'modellben, és megállapítottam, hogy jó lesz, ha kinyit a Lite.

Niurka_törölt 2010.08.30. 02:05:58

@Scala: Kár, hogy bezárt az Ostermann. Én anno ott vettem kosztümöt, az egyik még megvan. M&S-ben is lehet jókat venni, ráadásul ott vehetsz külön szoknyát, hozzávaló blézerrel, tehát össze is válogathatod. A Mura is jó volt.

Scala 2010.08.30. 08:09:03

@Niurka: Marks & Sp. öreges lett, bár a cuccaik még mindig tartósak. Kicsit elkezdett a Marks hasonlítani a C&A-ra, ami azért durva.
Ostremannban sosem voltam.
Nem kosztüm, de az a benyomásom, hogy a Mango egyre szarabb.
Leárazások vannak, most érdemes zsizsegni, magamhoz vonzom a lét és a héten - ha rossz az idő és nem megyünk a telekre, veszek ezt-azt.
Majd belefogyok. :-D

(Rám jön, nem vészes, csak két-három kg-val könyebben még jobb a helyzet. Nyaralás, fagyi, cukrászda próba, mangalica kolbász, grillezés, sajtok, nem sorolom... :-))

Niurka_törölt 2010.08.30. 12:44:23

@Scala: én is csak kosztümöt vettem ott, mert szerintem is nyanyás, de azért a kosztüm eleve nyanyás. Én sötétkéket akartam, de feketét vettem, mert az volt. A szoknyát fel kellett hajtatni (70 éves koromban sem vennék lábszárközépig érő szoknyát), és egy blézert, illetve nadrágot. A kosztümnél az anyaga és a varrás fontos, ott tisztességes konfekciót kapsz, a többi csak gagyi butik. Ezért a M&S, nem mert az olyan kurvajó.

cicómicó 2010.08.30. 13:24:20

@Niurka: A válltöméses, aranygombos, padlizsánlila/BKVkék, poliészter kosztümön kívül vannak nem nyanyás kosztümök is. Nekem is van, de nem érzem benne magam nyanyásnak. (Ugyan jól sem, mivel feszélyez a viselete). Sőt van egy kimondott téli kosztüm, abban még jól is érzem magam.

Niurka_törölt 2010.08.30. 21:51:07

@cicómicó: tudom, csak próbáltam Scalanak kedvet csinálni a kosztümvásárláshoz, meg a M&S-hez :))))

Scala 2010.08.31. 07:22:03

@Niurka: Köszi. Díjazom. :-)
Szerda vagy csüt, beszámolok, ha vettem bármit is.
Amilyen hideg lett, ma harisnyát húzok! Durvaaaa!

Niurka_törölt 2010.08.31. 10:50:42

@Scala: úrinő a legnagyobb melegben is húz harisnyát (ebben a hidegben tehát nem meglepő)
süti beállítások módosítása