Angelina Jacko-style a Saltban

 2010.08.07. 23:37

 

Megnéztem a neten a Saltot, ami úgy fest, hogy rémesen szar film, és Jolie külseje is csalódás volt. A csaj olyan már, mint egy viaszbábú, mindene késsel rajzolt, és Jacksonra hasonlít. Persze egyes jelenetekben szép, de akkor sem trendi. Na jó, orosz nőt alakít, amit nehéz trendi külsővel. Iszonyúan áll neki a szőke haj és a fekete paróka, és irtózatosan sovány. Gondolkoztam, miért áll jól eyes nőknek a soványság, mások miért lesznek rondák tőle, és arra jutottam, hogy az alkatilag kerek nők, mint Jolie vagy Zeta-jones valahogy nem elég madárcsontúak ehhez a testsúlyhoz, mint Michelle Pfeiffer vagy Audrey Hepburn volt, így rettenetesen horpadtak és nem légiesek. A film szörnyű, majmolja a Nikitát meg a Die Hardot, meg a fene tudja, mit. Ehhez képest még a Mr. és Mrs. Smith is egy remekmű volt, pedig azt is alig bírtam végignézni. Csak Daniel Olbrychski  jó benne, de őt még Vajda tanította játszani. J. német férjét állítólag Brad ajánlotta (benne volt a Basterdsban), és mintha direkt azért tette volna ezt Brad, nehogy valakivel valami szikra legyen a vásznon Angelinának. Teljesen érthetetlen választás. Bukik is, úgy nézem, 3 hét alatt 71 millió 110 milliós költségvetés mellett. 

Angelina Jolie in Salt

Címkék: jolie

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr752206483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2010.08.07. 23:54:53

Mi most jöttünk a Nagyfiúkról, azt hittem fárasztóbb lesz, de szórakoztam.
Salma Hayek nagyon tetszett benne, le van fogyva, gyönyörű a haja, kva jól volt öltöztetve. :-)

Salt: a pasim meg akarja nézni.
Mr. és Mrs. Smith nekem a párterápiás részek miatt bejött. :-))) Sztem abban szép Jolie.

Soványság: nem tudom, csontos,inas, egészen más stílus, mint Audrey Hepburn.
Amit szabályként írtál annyiban módosított az én elképzelésem, hogy:
- a hízásra (gömbölyűségre) hajlamos szép nők, mint J. Lo. vagy Salma Hayek, vagy Monica Bellucci, Halle Berry ha éheznek picit isteniek lesznek.
Formája Jenifer Anistonnak is szép, és tudjuk, ő is hajlamos a husira, csak szigorúan tartja magát. Őt is ide sorolom, bár nem egy kategória Hayekkal arcban.
- a kva ronda, nem dögös nők, mint Gwyneth Paltrow egyenesen nevetségesek telten, nekik kell az állandó karbantartás, nincs alternatívája
Nem tartom rondának, de Winona Ryder, és Courtney Cox Arquette is itt.
- 3. kategória: Angelina Jolie, Catherine-Zeta Jones: ők profik, vagyis Jolie jobban: egyszerűen sokat romlik a fejüktől kezdve mindenük, ha nem gebesztik magukat le. És itt a kül. az első csoporttól, azoknak a nőknek a feje szép kereken is.
Ide tart. még Lucy Liu, Sophie Marceau (ő határeset), Rachel Weiss.

Nekem bejött az előzetesben Jolie, de elhiszem, higy szar film. Erőlködősnek gondolom, ahogy pl. eldobja a bombát... már a mozdulat is szar. A forgatókönyvet rengetegen írták, izzadtságszag ezerrel.

cicómicó 2010.08.08. 08:01:56

Nem kaptam kedvet, hogy megnézzem moziban, esetleg majd dvd-n. A Wanted c. filmjét nem bírtam végignézni. Nekem a Mr.Mrs Smith viszont tetszett, ha másért nem is a köztük lévő szenvedély miatt. Ott még szép volt Jolie. Így soványan nagyon nem, a képen, mintha végstádiumban lenne. Nem mindenki szép gebén.

@Scala:Hűű, ez a sok csoportosítás. :) Zeta-Jonea s Zorroban nagyon szép volt, utána már nem tetszett. Hayek telten és soványan is szép mint J.Lo is. Aniston tényleg fegyelmezett és látszik, és tetszik, hogy mozog.

Scala 2010.08.08. 08:26:03

@cicómicó: Első Zorro: egyetértek, ott jó Zeta. Aztán valahogy már nem.

Rocko- 2010.08.08. 16:01:09

@Scala: idéznélek, amit mondtál a Nagyfiúkra: "Nem szeretem az ilyan primkó filmeket."
én néztem az új Szupercsapatot, poénokban jobb, mint a Nagyfiúk. persze attól el kell tekinteni, hogy mire hajaz, attól külön kell kezelni.

Rocko- 2010.08.08. 16:05:38

ja, voltam fodrászánál, épp arról beszélgettek, h kinek volt már szerencséje takaró alatt farokverő vendéghez.

Rocko- 2010.08.08. 19:31:15

@Scala: nem is értem hogyan jut eszébe valakinek.

Niurka_törölt 2010.08.10. 10:45:56

Hát én a lövős-baszós, illetve a kaka-pisi-seggreesős filmeket nem szeretem, nem is nézem. Talán a Hitmant láttam utoljára, azt sem önszántamból. Vígjátékot is keveset nézek, mert utálom, amikor én szégyellem magam a nézőtéren. Bár mostanában van fejlődés, igyekeznek ezeket a Stan és Pan jellegű részeket rövidre venni a filmekben.

Nekem Angie már túl sovány, pedig soványságmániás vagyok. A Sorstalanság castingján tuti nyerő lenne. Hayeket valamiért nem bírom, bár a Szakíts, ha bírsz! c. filmje, meg a Bolond szél fúj tetszett. Aniston zéró, üres, semmilyen bár dekoratív. CZJ-t az Amerika kedvenceiben nagyon bírtam külsőre is játékra is.

cicómicó 2010.08.10. 11:59:21

@Niurka: A Szakíts, ha bírszban szerintem J.Anniston játszott Vince Vaughn-nal.

Scala 2010.08.10. 14:20:19

@Niurka: az Amerika kedvencei jó film, de Zeta kövér benne (számomra); A Szakíts, ha bírsz Jen Aniston film.

Niurka_törölt 2010.08.10. 16:45:23

elnézést, de én már a II. pun háború idején is néztem filmeket
http://port.hu/szakits,_ha_birsz!_breaking_up/pls/fi/films.film_page?i_where=2&i_film_id=8868&i_city_id=-1&i_county_id=-1&i_topic_id=2

cicómicó 2010.08.10. 16:48:07

@Niurka: Megkövetlek. De ez tényleg az özönvíz előtti film.... :)

Scala 2010.08.10. 21:42:10

@Niurka: A film: Hm. :-)))
Bocsánat!

skye 2010.08.13. 11:55:24

Lehet, hogy csak nekem tűnt Angie itt nagyon olyannak, mintha Hillary Swanket látnám?! És ez nem (annyira) dicséret... :D

Scala 2010.08.14. 01:51:18

@skye: Ezen a fenti képen olyan, igen.
A filmet abszolváltuk,tetszik benne Angie, jó gebe, szép a szeme, és a feje nem ponty, hanem kifinomultabb. A smink is el van találva. Kb. ilyen lesz a Touristban is, ezzel mutat a legjobban.
Van egy kis gyanúm, hogy utólag retusáltak a képsorokon, mert forgatási képeken vastagabb volt a combja, annak ellenére, hogy elájult a diétától, hogy tökélyre vigye magát.

Ja egyébként simán meg lehet számolni három arcplasztikai beavatkozást rajta, remélem végleg lezárul a Jolie nem plasztikáztat mítosz...
Ügyesen, és ízlésesen, feljavítva az adottságait, de átszbatta magát még arccsontilag is.

cicómicó 2010.08.14. 08:44:18

@Scala: Ő is plasztikáztat? Miket? És milyen volt a film? Érdemes megnézni?

Niurka_törölt 2010.08.14. 11:12:40

@cicómicó: orr, felsőajak, mell, plusz a szokásos bőrfeszesítések, fiatalítások

Scala 2010.08.14. 11:32:14

@Niurka: sztem alsó ajkán is van egy gyanús vágás... telt ajka volt, de mára van benne szilikon... a Tolvajtempóban is volt.
Arccsont is gyanús... mert eltűnt a ponty fej.
süti beállítások módosítása