Turlington Vogue címlap

 2010.07.05. 08:53

christy_vogueitalia_e.jpgIgaz, hogy csak az olaszoknál, és igaz, hogy nem lehet megismerni, de azért szép teljesítmény negyvenen fölül Vogue címlappá válni.

Címkék: turlington

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr202130108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cicómicó 2010.07.08. 09:43:12

@Scala: Ne már, hogy Vass Virág könyvet olvasol....

Scala 2010.07.08. 15:37:24

@cicómicó: NEM! A barátnőm, feláldozta magát a kritika megírása érdekében...
Nyugi! ;-)

cicómicó 2010.07.08. 16:15:53

@Scala: Oké, annyira agresszív a reklámkampánya. A metrószerelvény ablakából bámul vissza őrült nagy dekoltázzsal,mondjuk igaz szépre retusált arccal, és talán még a magyar hagyományokhoz híven ő is mezítláb van. És kiemelnek a Franciadrazséből egy mondatot, mintha valami híres koponyától származna. Neee!

És tényleg ezt írta a könyvben, hogy aranyérkenőcsöt tegyünk az arcbőrünkre??? DuBarry, mit szólsz az ötlethez?

arisztotela 2010.07.08. 16:49:49

@cicómicó: volt amerikában egy régi aranyérkrém (a mi Sperti nevű krémünk elődje), amiben volt egy hatóanyag, ami a vérkeringést élénkítette, és az állítólag időlegesen enyhítette a szem alatti karikákat. A mai amerikai krém már ne, a magyar meg soha. Nem undortó az ötlet, ha először az arcot, és csak utána az aranyeret kezeled, de haszontalan:).

cicómicó 2010.07.08. 16:59:04

@DuBarry: Még nem gondolkoztál, hogy írhatnál Te is írhatnál könyvet aminek a történetvezetésébe beleszőnéd az ecet, kalmopyrin, szódabikarbóna, dermaroll, hormonos, olajos, vitamonos, stb. tapasztalataidat. :)

arisztotela 2010.07.08. 17:24:39

@cicómicó: nagyon türelmetlen típus vagyok, nem tudnék hetekig a fenekemen ülni. Újságírónak nem voltam szar, de egyáltalán nem hiányzik az írás. A könyv néha eszembe jut látva a sok kolleginát, de egyik sem írt jót sajnos. Szart meg minek.

arisztotela 2010.07.08. 17:26:52

@cicómicó: Amúgy V.V. tényleg szép, nem csak retus, de csináltak rajta ezt-azt szerintem.

Scala 2010.07.08. 17:32:40

@DuBarry: VV olyan, mint egy manga rajz + sztem infantilis személyiségszerkezete, biztos mert az apja hanyagolta, és már így 40 évesen - ettől? - van valami őrült a szemében.

arisztotela 2010.07.08. 17:44:13

@Scala: ismered?:)
Nincs negyven ő sem, asszem 38.

arisztotela 2010.07.08. 17:46:05

@DuBarry: azért ő sem, mert aPatricia sem, együtt kezdtek huszon egy-két évesen a NL-nál. VV sokkal jobban írt, de elszállt magától. Meg nagyon ritka, hogy valaki valós irodalmi kortárs kommunikáció nélkül jó íróvá váljon. VV meg a többiek pedig nincsenek benne az irodalmi véráramban.

Rocko- 2010.07.08. 20:49:02

@cicómicó: "És tényleg ezt írta a könyvben, hogy aranyérkenőcsöt tegyünk az arcbőrünkre??? "
aki ezt megteszi az nyíltan seggfej.

@DuBarry: "Amúgy V.V. tényleg szép"
muha.

Scala 2010.07.08. 23:15:54

@Rocko-: valami olyasmit ír, hogy a modellek ezt kenik, hogy ne legyenek ráncosak.
@DuBarry:
csak képről és bennfentesektől.
38: oké, de sztem tavaly volt annyi...
Nekem nem tetszik, sosem tetszett, és baromira félek a nagy baba tekintetétől, olyan idegösszeroppanás előtti benyomásom lesz tőle...

Anja R. (törölt) 2010.07.09. 09:14:21

@Scala: hát az aranyérkenőcs sztori az úgy volt, hogy,... de hamarosan megtudjátok:-)
Jajj Scala! Annyira várom már azt a kritikát! Szegény barátnéd tényleg képes volt beáldozni magát;-) és végigszenvedni a könyvet??

Anja R. (törölt) 2010.07.09. 09:22:08

@DuBarry: és a brokkoli - heroin diétárol tudsz valamit? ( modellek használják szintúgy) ez is asszem VV-től származik! én rákerestem a neten, de nem találtam.

cicómicó 2010.07.09. 09:33:24

@Scala: @Scala: "Félek a babatekintettől" :))
A metrós óriásplakáton tényleg jól megvan csinálva, nem egy ronda csaj, de nekem van benne valami disszonáns. Nyilván van kereslet az ő írásaira, ezzel sincs baj.Csak ahogy mondtátok valahol, ennél többet érdemelne az olvasó.És az igénytelenséget ne reklámozzák már ennyire a pofámba. Ennyi 'legyünkbarátnők" feelinges írónőre: Fejős Éva, Vass Virág, meg a Terézanyus neve most nem jut eszembe, szükség van?

Niurka_törölt 2010.07.09. 10:51:43

VV az a Bambi tekintetű nőtípus, akiről már írtam. Játssza az ártatlant, közben szívja a véredet. Nyomul ezerrel, de mivel a külső megtéveszt, alig veszed észre. Tuti dolgoztak az arcán, mert régen láttam, aztán most a könyvbemutatója alkalmából és riasztóan más volt a feje, olyan "megcsinált". Szegény, erőlködik ő is keményen.

Scala 2010.07.09. 10:53:02

@cicómicó: az a dekoltázsos, zöld ruhás plakát?
Igen, az nem rossz... de retus ezerrel!
A cavalli butikban a könyv bemutatóján készült képeket nézd meg, na az már más... Velveten volt.

cicómicó 2010.07.09. 12:41:30

@Scala: velvet.hu/celeb/hcdb/napcelebje/2010/06/04/vass_virag_husz_eve_a_papirkosarba_hajitottak_a_nevtelen_leveleket_ma_fenn_vannak_a_neten/.
Erre gondolsz? (Ahhoz képest, hogy 38, eléggé öregecske feje van.) Végig is olvastam az interjút. Csak óvatosan Virág fikázásával, mert olvassa, hogy ki mit ír róla és irgumburgum lesz.

arisztotela 2010.07.09. 13:16:26

@cicómicó: Rácz Zsuzsa. Ő teljesen más kategória, nem lektűrt ült le írni, csak az lett belőle, de szerintem intellektuálisabb a másik kettőnél, főleg Fejősnél, és jobb szerkesztői vannak (Ficsku magának vallja a Terézanyut), azért nekem a Terézanyu is full olvashatatlan volt. lehet színvonalas könnyed irodalmat művelni, pl. gavalda vagy Ulickaja, de ahhoz évekig kell sokat írni, és jó szerkesztők kellenek. Ezeket a magyar szarokat nincs erőm elolvasni, rövid ahhoz az élet.

arisztotela 2010.07.09. 13:17:58

@cicómicó: Nem láttál még magyar 38 évest?:) Szép csaj, csak kicsit elgyötört az arca, de a jó alakú negyven felé közelítő nők így néznek ki. babafeje csak a dagadtaknak van. Vagy a feltöltött hollywoodiaknak.

cicómicó 2010.07.09. 14:09:23

@DuBarry: Ahogy írtam, nem csúnya, de öregecske=elgyötört, nyúzott a feje. 38 évesen nem így kellene kinézni ennyi lóvé és életvitel mellett. Mert nem négykor kel, hogy dagassza a kenyeret a pékségben, vagy menjen a futószalag mellé a gyárba,pl. Nyúzott arcra meg tehet akármennyi sminket, nem fogja eltakarni. Ott van pl. Csisztu Zsuzsa (tudom, más alkat) 40 éves, de sokkal élettelibb, jobban néz ki, alakra és arcra, mint Virág.

Niurka_törölt 2010.07.09. 14:44:19

@cicómicó: egyetértek. Céges kocsi, bunkerből ki, bunkerbe be. Egyébként elég sokat mond valakiről, hogy azzal tölti a napját, hogy ki mit ír róla. szanalmas.hu-ra való. És pont egy újságíró. Engem fel is hívhat. Majd elmondom neki, hogy ezt a finnyás, kielégületlen szipirtyó fejet nem csipázzák a királyfik fehér lovon (de gondolom a Jaguár is megteszi neki), lényeg, hogy szalvétával kelljen megfogni.

cicómicó 2010.07.09. 14:59:19

@Niurka: Csúcs vagy:) Ez a szalvétás farokfogás nálad visszatérő motívum. De tetszik, mint jelző.:))

Niurka_törölt 2010.07.09. 16:37:36

@cicómicó: mert van egy típus (az ilyen affektálós, megjátszós, királylány), akik egységesen ilyenek (ja, és le sem nyelik)

Scala 2010.07.09. 21:52:57

@cicómicó: ez az a cikk, igen! ;-)

Scala 2010.07.09. 21:54:31

@cicómicó: Csisztu kövér!!! :-)
de én egyetértek, VV feje sztem is többet mutat a koránál... de ez alkati dolog is...

Scala 2010.07.09. 21:57:09

@Niurka: "kielégületlen szipirtyó fej" :-DDD

Niurka_törölt 2010.07.10. 00:41:12

@Scala: Csisztu élőben nem kövér, csak a hatalmas, torkában levő mellei miatt látszik annak. Gyönyörű teste van.

Scala 2010.07.10. 08:20:19

@Niurka: Hm. Lehet, élőben nem láttam, de nekem akkor is nyomi.

Niurka_törölt 2010.07.10. 12:15:59

@Scala: nagyon alacsony, hatalmas mellek, nagyon vékony derék és nagyon szép formás lábak, de a "tacskó a csilláron" mentalitás engem is nagyon kiakaszt

Scala 2010.07.10. 20:02:10

@Niurka: én a húsos arcot utálom, és szte neki az van.
:-)
+ annyira buta nő, csak próbál intelligensnek tűnni.

Niurka_törölt 2010.07.11. 00:08:58

@Scala: az van, igazad van. Nem simán intelligensnek próbál látszani, hanem úrinőnek, miközben van benne valami tenyeres-talpas.

cicómicó 2010.07.11. 00:17:10

@Scala: És nyomatja a jogi egyetemet - természetesen szigorúan ingyenesen a kismamás kedvezménnyel - az ő anyagi hátterével. (Az öreg exét szerintem rendesen megkopasztotta.) Én az ilyen "mert nekem jár" mentalitástól vagyok kiakadva. Mint a dubajozó ribi, akinek van pofája munkanélküli segélyt igényelni azok után, hogy kitartják. Meg a sok minimálnyugdíjon kesergő "sztárunk", akik arcátlanul zokognak a kamerába, hogy hosszú évek munkájával milyen alamizsnát ad nyugdíj címén az állam. Mert ők persze minden járulékot, adót befizettek annak idején az államkasszába. És minimálnyugdíjból él pazar körülmények közt.

Scala 2010.07.11. 08:07:20

@Niurka: Igen, úrinőnek... Na hagyjuk is... :-D
@cicómicó:
Tudom. De ebben a közegben ez a szint. Welcome to Hungary.

Niurka_törölt 2010.07.11. 11:44:28

@cicómicó: emlékszem, amikor egyszer Eszenyi Enikő sír, hogy milyen szarul megy a színészeknek, mikor épp egy többszintes házban élt a Kaszással kint a II/A-ban.

Scala 2010.07.11. 14:31:51

@Niurka: Jaja. Mondjuk ha valaki, az Eszenyi nagyon sokat gürizett mindig is. Az egy jobb generáció, mint az én korosztályom... azokat már nem csípem.

cicómicó 2010.07.11. 15:39:42

@Niurka: Na hát ő legalább megérdemelten van futtatva. @Scala: igazad van.

Scala 2010.07.11. 16:06:14

@Niurka: de én is emlékszem ezekre a nyilatkozatokra, olyankor csak a színházi, közalkalmazotti fizetésüket emlegetik.
Mindig is ki kellett egészíteniük, szinkron, filmek, sorozatok, rendezés, nyári játékok, és '97-től a kertévék (na ott indultunk meg nagy ívben a lejtőn!).

Ha tisztán nézem egy színésznek is meg kellene tudnia élni a fizetéséből, hogy odatehesse magát 100%-ban, na de melyik közalkalmazott él meg a fizetéséből?

Niurka_törölt 2010.07.11. 18:17:26

@cicómicó: nem azt mondtam, hogy nem megérdemelten volt futtatva, idézem magamat:
Eszenyi Enikő sír, hogy milyen szarul megy a színészeknek, mikor épp egy többszintes házban élt a Kaszással kint a II/A-ban.

csak anyagiakról és sírásról volt szó. Lehet, hogy sok mindent csinálnak, de nem fix 8 órában, és ha a reklám, szinkron egyebeket lebontjuk máris többet keresnek, mint a 8 órás átlagember.

Scala 2010.07.11. 21:04:43

@Niurka: értettelek, nem is akartam félremagyarázni! ;-)

cicómicó 2010.07.11. 22:22:34

@Niurka: Nem is ellenkezőleg mondtam, csak kiegészítve. Vannak szerintem érdemtelenül futtatott színészek, szinitanodások, és a nagy öreg színészek pl. hanyagolva vannak.

Anja R. (törölt) 2010.07.12. 10:18:52

@cicómicó: Te is olvastad?'Mint a dubajozó ribi, akinek van pofája munkanélküli segélyt igényelni azok után, hogy kitartják.'- én ezen a híren először szétröhögtem az agyam, aztán hasonló megállapításra jutottam, mint@Scala: és tényleg szégyen.

Niurka_törölt 2010.07.12. 10:47:46

@Anja R.: szerintem nem az a baj, hogy felveszi a segélyt, mert joga van hozzá, mint ahogy a Ferraris is rendelkezhet rokikártyával (ez a jog, szarul van kitalálva), hanem az, hogy tagadta, aztán meg beismeri. Eleve elismerhette volna, mondván, van hozzá joga, ha pedig tagadja, akkor tagadja mindig.

Anja R. (törölt) 2010.07.12. 15:03:26

@Niurka: Egyetértve, de a legszánalmasabb, hogy a 'nagyon drága ügyvédjével' fenyegetőzik. ( biztos komolyan is veszi bki)
És ő akar ügyvéd lenni. Am vajon hanyadszorra is járja az 1. évfolyamot az ÁJK-n?:-D

Niurka_törölt 2010.07.12. 15:07:38

@Anja R.: "csak" a Károlira jár(t). Az joglight. És utolsó évben ott is átment levelezőre, mert nem ért rá bejárni. Azért a Károlin előadáson bejött az előadó, felnézett és közölte, hogy "a kurva és a strici menjenek ki". Ebből a talpig rózsaszín volt ZL, a strici meg egy igen színesen öltözködő meleg srác. Az a nagyon drága ügyvéd pedig Retteghy István. Vannak nála lényegesen jobb és drágább ügyvédek.

katarocks 2010.07.12. 18:22:38

@Niurka: @Anja R.: jár még szerencsétlen oda, de szerintem 24-25 éves lehet (igaz kinéz 30-nak) és még mindig nem végzett, meg a diploma közelében sem jár. én azon röhögtem, ahogy fogalmazott: "ezt nyugodtan vehetik fenyegetésnek" :D
amúgy én nem hiszem el, hogy csak a száját tölteti, nagyon fura feje lett, és mindig 10 kg smink van rajta plusz póthaj, borzalmas.

cicómicó 2010.07.12. 21:21:56

@Niurka: @katarocks: Ja, jól felhigult a felsőoktatás. Ez a töménytelen sok szar egyetem... És bárki bármit mond, érezhető a minőségbeli különbség. Az én kolléganőm a Pázmányon végzett, és valami elképesztő gyenge jogásznak. És több ilyet tudok mondani.

Anja R. (törölt) 2010.07.13. 10:47:20

@Niurka: @katarocks: upsz, nagyon vágod, bennfentes vagy?:-)az én időmben még a jogban nem volt light:-)
@cicómicó: Pázmány: LOL

ja ha már ZL: am nem lett volna jogosult a járadékra, mert volt jövedelme ( Playboy), uh most szarban van, mert csalás, v adócsalás.
De majd a nagyon drága ügyvédje...

katarocks 2010.07.14. 17:17:48

@Anja R.: dehogy vagyok, egyszer beleolvastam a twitterébe :)
egyébként én nem bírnám a jogot végigcsinálni, mert egyáltalán nem érdekel, szóval nekem mindenhol nehéz lenne, annyira untatna :)
azt nem tudom, hogy minek perel be mindenkit. szarna bele, aztán kész. nem kéne mindenhol mutogatnia magát, és nem találnának ki róla dolgokat. de nyilván ebből él...

Niurka_törölt 2010.07.15. 00:38:55

@katarocks: én is csak azt tudom tanulni, ami érdekel. Filozófiából mindig meg is vágtak. :)))

cicómicó 2010.07.16. 11:13:21

@Niurka: Én imádtam a filozófiát, bár jó volt a tanár is. Logikát is ő tanította. Imádtam. (Alapkérdés: mi a fekete ellentéte? Fehér. Nem. A nem-fekete.)

katarocks 2010.07.16. 21:15:17

@cicómicó: én is imádtam, dea csak gimiben. olyan jó pasi volt a tanár :)) és nagyon jó példákon keresztül vezetett le mindent. mindenki szerette, a csajok olvadoztak, a fiúk röhögtek.

Niurka_törölt 2010.07.16. 22:00:24

hát a filózófusok, szociológusok mindig lyukas kézzel kötött pulcsiban (igen, ők nem pulóverben, hanem pulcsiban), meg szandálban járnak, zsíros a hajuk vörösbort isznak, igazi Gödör lakók. Nekem a mérnökök jönnek be, meg én nekik.

cicómicó 2010.07.16. 22:16:15

@Niurka: Biztos oka van. A bankárok, jogászok mindegyike márkás öltönyben jár. Az MNB elnök (akit kiakarnak csinálni Vikiék) ma mögöttem állt a menzán makulátlan kinézettel. Élőben jobb, mint a tévében. Magas.

katarocks 2010.07.16. 22:29:05

@Niurka: a szociológusok nem is ilyenek :D nálunk legalábbis senki, de Pesten nem tudom mi a helyzet, el tudok képzelni azért dolgokat. mondjuk egy magyar szak tuti rosszabb, vagy a töri, nálam az a mélypont. nekem egyébként a közgázosok jönnek be, nem a BTK-sok.

katarocks 2010.07.16. 22:30:06

@Niurka: ja-ja, a filozófia tanárom mérnök is, és mindig tök elegánsan jár. van egy cége, és hobbiból tanít :)

Scala 2010.07.17. 15:49:51

@cicómicó: Nem mondod, hogy a Simor jól néz ki? :-D

Scala 2010.07.17. 15:54:18

@katarocks: közgázosok: igen, ők nem rosszak, de sajna buták, legalábbis nekem.

Töri szak: sztem a magyar rosszabb megjelenésileg... meg sztem a töri szak nem ad rossz alapot, ha valaki tényleg odafigyel. Legjobb írók vagy (elvetélt) jogászok vagy történészek... ezért gondolom. :-)
Na jó, mostanában a pszichiáterek is rohadt jó szépirodalmi, krimi, vagy más könyveket írnak. Van is egy félmérés, a vezető HR és társadalomtud-i kutatók zöme (NEM ITTHON? hanem Harvard, US, és UK) pszichológusi, gyakrabban pszichiáteri végzettséggel bír. 2000 óta ők a top.
Most olvastam férjem angol könyvének a mellékletét, irtó érdekes trend. De egyet kell vele értenem.

Am. a jogászok kora lejárt, csak mi le vagyunk maradva... na nem folytatom... értitek... ;-)

katarocks 2010.07.17. 20:59:26

@Scala: tényleg butuskák néha, nem is igaz, hogy ők tetszenek a legjobban, a bölcsészek tetszenek, egy kis életrevalósággal ;) de a közgázosok is jók, csak nekem meg diszkósok, nem olvasnak, stb. középút kell.
tényleg pszichiáteri végzettséggel rendelkeznek? pont ebben a 2 témában mozgok egyébként :) itthon a HR-nél a pszicho megy, a szociológiás csop. társaim közül meg mindenki pszichóra akart menni, csak nem vették fel... de nem értem, hogy minek jelentkeztek szoc-ra? a magyar tanítási gyakorlatban szinte semmi köze a 2-nek egymáshoz, sőt utálják egymást.

Scala 2010.07.17. 21:44:05

@katarocks: A könyv címe - Carol Kennedy: Guide to The Management Gurus. Random House Business Books; Completely revised and fully updated 5th edition

'Diszkósok' :-))) Igen!
Életrevalósággal egyetértek, de sajnos a nők sokkal életrevalóbbak, mint a férfiak. A férfiak akkor válnak azzá, ha család van és keresni kell a pénzt! Azt a jóérzésűek komolyan veszik. Meg a férfiaknak az a kiteljesedési tér, a pénz, a munka, és egymásnak osztják inkább, amúgy is hímsovonizmus van. A többség szereti azt gondolni, hogy a nők valami hülye csatolt alkatrész bogyónyi aggyal... de azért a szexre jó lesz...
De az ilyen pasikról eleve leveszi az ember, hogy nagy ívben kerülendő.

A pszichológia szakra magas a ponthatár? Valami rémlik... de te nem akartál oda? Vagy igen?
Szociológia oktatás: igen, tudom, hogy nem hasonlít, teljesen igazad van!!!

Mindjárt írok egy példát...

Scala 2010.07.17. 21:58:30

Ilyenek vannak, ő a legérdekesebb, de szinte az összes pszi, DANA ZOHAR:
US-born physicist and psychologist who works in collaboration with her British psychiatrist husband Ian Marshall in Oxford. Together they have evolved a theory of 'spiritual intelligence' or SQ, which they claim to be the cognitive function in the human brain that deals with big philosophical or intellectual problems such as the meaning of life. Zohar, a graduate from both MIT and Harvard, argues that 20th century quantum physics should revise our understanding of how the brain works (...). Only by doing this in the corporate context she argues, can managements come to terms with the kind of change demanded in chaotic 21st century conditions.

Her studies in neurology have let her to conclude that, while different parts of the brain fulfill different functions of reasoning, some holistic effect is at work beyond the processing of information and images, which results in SQ ability. The word 'spiritual' in this context has nothing to do with religion, but is the part of our intelligence that asks 'why' and which governs the vision and values that makes us who we are.

Key book: SQ - The Ultimate Intelligence, London, Bloomsbury, 2000

Niurka_törölt 2010.07.17. 22:44:38

A Simor csúnya és balfék. Hamár politika, akkor Deutsch Tomi (na a felesége full gáz, együtt repültünk legutóbb, hogy nyaltak a sztyuvik a D-éknak), a Gusztus még, a Bajnai is embernek néz ki, csak olyan kis töketlen gyerek feje van.

cicómicó 2010.07.17. 23:15:22

@Scala: A tévében látottakhoz Simor mindenképp pozitív csalódás volt. Magas (bocs, de nálam ezzel eleve nyerőnek lehet lenni), szép öltönyben, és "leereszkedett" a menzások közé egyedül főzeléket enni. Ezzel szerzett jópontot nálam.
De inkább ne politizáljunk :)

Scala 2010.07.17. 23:19:44

@Niurka: Melyik felesége? A eredeti, aki neurotikus közgazdász?
Bajnait ismerem, mert itt laknak és vasárnap az étteremben esznek, aholnéha mi is: iszonyat hülyén öltözködik, törpe, és annyira hülyén öltözködik civilben, hogy röhejes. Pici az egész hapsi nagyon.

Simor: a főzelékes sztori tetszik. :-)

Scala 2010.07.17. 23:20:17

Megjegyz: szándékosan írtam kétszer amit! ;-)

Niurka_törölt 2010.07.18. 12:10:14

@Scala: attól, hogy valaki magas még lehet ronda. Főzeléket meg azért eszik, mert spúr genya.

A mostani feleségével láttam. Nagyfekenű, olyan dirigálós fejű, asszonykülsejű, bokalengő gatyában, valami ásatag cipőben, teljesen sikktelen volt a nő, rövid "praktikus" haj. Tomit azért levarrtam volna, ő még mindig nagyon rendben van. És business-en utaztak.

Scala 2010.07.18. 13:36:51

@Niurka: Mostani felesége is van? Mi a fene...már nem tudom követni. :-D

Scala 2010.07.18. 23:38:09

@Niurka: Könnyesre röhögtem magam ezen a cikken basszus... :-DDD
Több sebből vérzik, a megszeretném tartani a magánéletem intimitását, meg a miért válik Deutsch-Für rész :-DDD, és az egész....

Rocko- 2010.07.19. 07:12:43

Deutsch-Für-Juhász Tamás.

az a vicc jut eszembe, amikor

A cigányasszony beszél a tanácsadónővel.
- Hány gyereke van? - kérdezi a nő.
- 9.
- És hogy hívják őket?
- Lali, Lali, Lali, Lali, Lali, Lali, Lali, Lali, Lali.
- És hogy hívja őket enni?
- Gyere Lali!!
- És akkor melyik megy oda magához?
- Az összes.
- Na jó. Akkor mit mond akkor ha csak az egyiket akarja odahívni?
- Ja, hát akkor a vezetéknevén szólítom!!!

Scala 2010.07.19. 09:42:06

@Rocko-: Azért két másodperc kellett, amíg leesett! :-D

Niurka_törölt 2010.07.19. 14:08:44

Ez tuti nem nyeli a füstöt. Azért ennél sokkal jobb pasi D. Tamás.

Scala 2010.07.19. 14:43:33

@Niurka: Mindig is szarabb női voltak, ő nem az aki odavan egy nőrét, őt imádni kell! Egyértelmű tétel az ennyire szép pasikra.

Scala 2010.07.19. 14:45:05

jaaa, és tendenciájában egyre megy lejebb + el is veszi őket (bár a titkárnőt nem...) lehet ezt is kihagyja házasságilag... :-D
Hülye barom, és nekem már kiélt feje van, meg hízott.
De ez a parasztlány tényleg kemény. :-D

Niurka_törölt 2010.07.19. 16:30:35

@Scala: utánanéztem, Oroszlán, igazad van, azt imádni kell és állandóan pinát hajkurászik. Egyébként valóban meghízott.

katarocks 2010.07.19. 17:34:01

@Scala: teljesen egyetértek az életrevalóság témában...
pszichóra elég magas, majdnem a max. volt, amikor én felvételiztem, most is nagyon sok pont kell. 90% feletti érettségik, min. 2 nyelvvizsga. én egyébként sose akartam oda menni, de a csop. társaim fele simán.
Deutsch egy kényelmes pasi, tényleg ajnározni kell. az első felesége jó nő volt? nem emlékszem :)

Scala 2010.07.19. 19:46:27

@katarocks: D. első felesége egy szürke közgazdász, bankban dolgozó (nem a pultnál), copfos majd neurotikus volt. Állandóan csalta, kezdetektől kurvázott is. Egy véletlen folytán azt is tudom hova járt... Vannak pletykák egy rendőrségi rajtaütésről egy luxuskupiban, amikor is a képviselő / miniszter DT-t előbb ki kellett menekíteni a rend őreinek a helyszínről, asszem miniszter volt. Ciki.

Pszicho szak: értem.

Niurka_törölt 2010.07.20. 13:02:02

@Scala: nem a Nádor utcában? Vagy Október 6. utca?

Scala 2010.07.20. 15:33:20

@Niurka: Ez mire von. a kupira? Vagy az első feleség munkahelyére? Arra a váélasz CIB Bank; az elsőre pedig Hegyalja út, egy sötét rózsaszín különálló villa, ha felefelé mész jobb oldalt. A rendőrségi razzia asszem a belvárosban volt viszont... V. ker. Úgyh. lehet stimmt amit írtál.

Niurka_törölt 2010.07.20. 16:02:03

@Scala: ja, a razziára gondoltam. A BAH-csomópont után, a nagy kanyar előtt?

Scala 2010.07.20. 17:02:12

@Niurka: Gáz, őrá emlékeztem.
Jó a cikk. :-) Tényszerű. :-DDD

Niurka_törölt 2010.07.21. 01:08:47

@Rocko-: Nem Bach-ot írtam, hanem BAH-ot. Dislexia?

Rocko- 2010.07.21. 01:38:47

@Niurka: már megint ezzel vádolnak. :(
nem én ettem meg!

Scala 2010.07.21. 07:55:19

@Niurka: Teljesen jól írtad!
@Rocko-: fárasztó énjét nyomja... vagy én totál nem értem! ;-)

Rocko- 2010.07.21. 19:16:21

@Niurka: tudta-tudtam!

szóval Scala tudja, hogy arra járok dolgozni, tehát a BAH-ot kb. csak naponta kétszer éerintem, így ismerem a környéket.
csak próbáltam álértetlenkedni, ahogy látom sikeresen. :D

Scala 2010.07.21. 22:55:32

@Rocko-: Üvegtigris szint! De nagyon meleg van...úgyhogy én elnézem.
Most utoljára! :-)

Niurka_törölt 2010.07.22. 00:15:55

@Rocko-: elég világos volt, hogy csak egy komolytalan műszakis humor :))
süti beállítások módosítása