Legfrissebb fotóikon Julianne Moore, aki már ötven éves, ragyogó, heidi Klum viszont kifejezetten lepukkant. És nem tudom leszedni a második Klum képet!
  • TWO TO GO photo | Heidi Klum

Címkék: moore klum

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr292120258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cicómicó 2010.06.30. 15:42:58

Moore messziről remekül néz ki, azonban ez a rengeteg szeplő közelről annyira nem vonzó. Tudom, hogy az ilyesmivel nem lehet mit kezdeni.
Klum azzal, hogy levágta a haját a meglévő szépsége is elillant. Vagyis a haja volt idáig a legjobb rajta.

Niurka_törölt 2010.06.30. 16:54:20

nem bírom én ezt a J. Moore-t. Az a nyirkos, meztelencsiga bőr, az a vicsor és még szanaszét is van műtve.

Klumról sosem voltam jó véleménnyel, egy hülyére hypeolt tehén (német nők és a szépség), de ha a kettő közül kellene választani, egyértelműen ő a jobb.

katarocks 2010.06.30. 17:37:08

Julianne Moore-ról láttam már olyan képet, amin kinéz 50-nek. @Niurka: és én is látom rajta a műtéteket, ha azok nélkül lenne ilyen már valami.
Klum haja nagyon béna, a béna ruhát leszámítva viszont szerintem jól néz ki.

cicómicó 2010.06.30. 21:32:35

@katarocks: Milye van műtve? Az orrára tippelek.

Scala 2010.06.30. 22:31:20

@cicómicó: Jaja, sztem is az orra... de a lányok majd biztos írnak mást is.
A szeplők miatt nekem is inkább - a kettő közül - Klum!
de nagyon gázosan néz ki sztem is.

Niurka_törölt 2010.06.30. 22:40:20

majd utánanézek, most épp rohadt lassú a net (kicsit sok volt az "adatforgalom", holnaptól változik), de ezen a képen is látszik a dobként kifeszített arcbőre

cicómicó 2010.06.30. 23:04:18

@Niurka: Niurka! Lesz "fika"blogod???

Niurka_törölt 2010.07.01. 10:41:02

@cicómicó: ááá, minek? az a néhány ember, aki hasonlóan gondolkodik, azok tudják miről van szó, akik meg nem, azoknak úgysem lehet felnyitni a szemüket.

Hová tűnt Rocko, csak nem a Volton szórakozik kulturáltan? Mert magyar fesztiválon csak tisztasát és rend van i203.photobucket.com/albums/aa89/keresztenyakos/Kp049.jpg

cicómicó 2010.07.01. 11:53:37

@Niurka: Értem.
A belinkelt kép és a hozzáfűzött szöveg jó.
Talán valamelyik tréfa nem sült el jól/megbánthattuk Rockot, így most bojkottál minket. :((((

katarocks 2010.07.01. 19:30:30

@cicómicó: szerintem is orr, meg gondolom ráncfelvarrás, botox megy neki néha.

katarocks 2010.07.01. 19:31:42

de jó lenne most a Volton lenni :( tök jó az idő hozzá. de idén nincs pénzem rá, inkább nyaralásra költök. szigetre 1 napra kimegyek, ha lesz ingyen jegyem :)

Niurka_törölt 2010.07.01. 22:32:19

@katarocks: sajnos ma már nincs olyan ember hálivúdban, akin nem motoroztak volna a sebészek. Még a pasik is, sajnos Al Pacino, Robert Redford, teljesen tönkretették magukat :(((

Niurka_törölt 2010.07.01. 22:34:43

@katarocks: néha rámjön, hogy tök jó lenne, de aztán ha elmegyek, akkor izzadt, koszos testek, büdös, szutykos lábak, hányás, por, meleg, óbégatás. Én már egy reggeli 7-es buszozástól is agyvérzést kapok, utána metrózni a sok büdösszájúval, szóval inkább nem. Zenét hallgatni itthon is lehet. Olyan ez, mint a Forma 1. Ott csak kurva nagy zaj van, néha elsuhan valami a szemed előtt, otthon légkondi, jégkrém, megállíthatom, igaz a kretén Palikot kell hallgatni.

cicómicó 2010.07.01. 22:51:54

@Niurka: Liv Tyleren nem tudom magam túltenni. Redford nagyon ronda ráncos öregember lett.
Nekem továbbra sem vonzó a Sziget féle feeling. Épp elég volt ma a Karinthy úton végigsétálni. Valami összejövetel volt, roppant szellemes DRINKTEAM pólóban, szesszel, cigivel a kezükben csoportosultak vagy 15-en és óbégattak. Persze maguknak nagyon tetszettek, egyfolytában röhögtek.

Niurka_törölt 2010.07.02. 12:33:19

@cicómicó: A Karinthy amúgy is egy "remek" hely. Tavasszal kinyit a ZP, akkor a Bertalan sarkán levő boltban tinihordák próbálnak olcsón berúgni. Örök hála Molnár Gyulának, hogy bevezette a 22 óra után szesztilalmat a boltokban. Már csak a hajléktalanokat kellene valahová elfuvarozni.

cicómicó 2010.07.02. 13:07:26

@Niurka: A piáló, cigiző fiatalokkal nem tudok azonosulni. Csak akkor érzik magukat menőnek, jófejnek (tisztelet a kivételnek), ha hordában vannak és isznak. Elképesztő. Egy ideig biztos nagyon vicces (nem nekem) a fiatalok piálása és cigizése, csak mikor harminc évesen mindkettőtől függnek, és kórházi kezelésre szorulnak, az már inkább drámai, mint komikus. (Láttam ilyet.)

A hajléktalan kérdés megoldása nehéz. Nem tudom elképzelni, hogyan lehet társadalmilag elfogadott kiutat találni nekik. (Az külön téma, hogy miért süllyedtek idáig). De az sem állapot, hogy a saját kartonpapír fészkébe mocskol bele a Belváros közepén, és hányingered van, ha elmész mellette.
Szerintem egyfajta körbekerített rezervátumot kellene létrehozni a hajléktalanoknak (de akár egy bizonyos kisebbségnek is), azon belül biztosítani tisztálkodási, étkezési, tanulási lehetőséget. A bemenetel történhet kényszerrel is. Jobb lenne mindenkinek ez a megoldás.

Niurka_törölt 2010.07.02. 16:38:05

@cicómicó: sajnos nem a lehetőség hiánya miatt koszosak. Láttam hajléktalant, aki a Sportuszoda kifolyójánál mosta ki és teregette szét a kövekre a ruháit, vagy olyat, aki mielőtt kiment fedélnélkülit árulni, előtte bement a szállóra fürdeni, átöltözni. Ezeknek a nagy része alkesz, akiket otthonról kivágnak, magyarán, már eleve igénytelen. Az a kevés, aki véletlenül odakerül és ki akar törni, ki is szokott (és most nem csak a hajléktalanokról beszélek).

Fesztiválok: sajnos az általad is említett hordák miatt nem megy el a kulturált emberek nagy része ilyen helyekre.

katarocks 2010.07.02. 16:50:43

@cicómicó: szerintem azért meg lehet találni az arany középutat. ha elmegyek bulizni, én is szoktam inni, igaz cigizni nem. ha sokan vagyunk, nyilván hangosabban is, de szerintem ez természetes. engem nem zavarnak mások sem, ha ilyenek, én meg nem. kívülről tök más nézni egy bulit, mint amikor benne vagy.
az persze igaz, hogy vannak, akik kivetkőznek magukból. akik meg kórház kezelésre szorulnak: ilyen is van persze, de nem hiszem, hogy a sok bulizástól jutottak oda.
hajléktalanok: én személy szerint annyira nem érzékelem testközelből a problémát, mert Fehérváron kevesen vannak, nagyjából beférnek a szállóba, de ettől még létezik... a megoldást nem tudom. jó ötlet ez a lekerített terület, de kényszerítő erővel nem vihetsz be oda senkit. én mindig elrettenek ezektől a drasztikus megoldásoktól, de lehet hogy arra van szüksége az embereknek, csak ott tartunk, hogy mindenki azt csinál már szinte, amit akar.

Niurka_törölt 2010.07.02. 18:19:03

@katarocks: én is utálom az erőszakot, de tudomásul kell venni, hogy ebben az országban néhány ember magától nem hajlandó semmire, kérésre sem, nos, azoknak oda kéne baszni a péklapáttal (persze utána majd jönnek a jogvédők, meg TASZ, de persze egyik sem visz haza egy hajléktalant, hogy ugyan már oda szarjon, de az utcára, csak jajgatnak a libsik)

cicómicó 2010.07.02. 21:21:36

@katarocks: Rásegítő erőszak lenne. Az, hogy jobb lenne neki, mint az utcán egyértelmű. A városlakóknak szintén.Vidéken nem lehet érezni nagyon, de a fővárosban a belső kerületekben nagyon durva a helyzet. A rengeteg kéregető, lejmoló, Fedél Nélküli, stb, és nem hinném, hogy az én 100-200 Ft-omtól lesz neki jobb. Én inkább a természetbeni juttatást preferálom, bár tudom, hogy elsősorban piára és cigire gyűjtenek. Van egy nyugdíjas tata, folyton beáll a bolt elé, hogy éhezik, nincs mit ennie. Gondoltam, hogy úgy segítek rajta, hogy hogy veszek neki egy fél kg. kenyeret. A reakciója? Hát neki nem kell, mert KÁVÉT szeretne inni. A jó édesanyádat, gondoltam. A kenyeret azért otthagytam neki.
@Niurka: Igen a jogvédők olyanok, mint a Jakupcsek és társai. Időnként rém álszent bandának tartom őket.

Niurka_törölt 2010.07.03. 13:29:06

@cicómicó: taxis mesélte, hogy kellett betonozni valamit a telkén és látásból ismert egy hajléktalant, szólt neki, hogy fizet neki menjen, erre az kiröhögte, hogy koldulásból többet összeszed, mint 4 ezer egy nap alatt.

Amikor tőlem koldultak (pár forintot, ajánlom a South Park idevonatkozó részét) és közöltem, hogy nem akarok adni (ezt miért tilos? nem akarok, kész), akkor persze hirtelen büdös kurva lettem.

Scala 2010.07.03. 13:50:56

@Niurka: Visszaszóltak??? azért ez a durva!

Niurka_törölt 2010.07.03. 14:52:31

@Scala: ez az örök férfiaduász, amikor tehetetlenek a lekurvázás, mint a nőknél a bőgés.

Rocko- 2010.07.03. 15:10:01

@Niurka: zsömlét kell neki adni. ha éhes elfogadja ha nem, akkor alkesz vagy koldusmaffia.

cicómicó 2010.07.03. 22:01:17

@Niurka: Na épp ma lerohadékbüdöskurvázott egy részeg, véreslábú homeless.

Niurka_törölt 2010.07.04. 12:00:38

@Rocko-: sosem eszik meg a kaját, pedig már többször is adtam nekik. Cseheknél a féllábú hajléktalan néni (aki magyarul is tudott), az bezzeg megköszönte a meleg vacsorát és meg is ette.

Rocko- 2010.07.04. 13:42:20

@Niurka: ha nem kell neki akkor ne kapjon. egyszerű ez.

Niurka_törölt 2010.07.04. 19:14:52

@Rocko-: tőlem aztán..... idáig egyetlen jóarc hajléktalant hallottam, a BAH csomópontnál, dög meleg volt nyáron, odajött az autóhoz, asszongya:
- Főnököm, jéghideg Ferrarira gyűjtök! - rajta legalább lehetett röhögni.

Rocko- 2010.07.04. 21:51:04

@Niurka: :)
ha az az, akire gondolok, az lejmolt tűlünk is, de akkor legalább előadta hogy cigire kell. haver meg adott cigire. (jó, ez a Budaörsinél volt, a felüljáró előtt, BAH-nál kifejzetten nincsenek csövik, max 1-1 fedél nélkülis, inkább am utatványosok zavarnak.)

Niurka_törölt 2010.07.05. 00:41:40

@Rocko-: nem tegnap volt :)), a csövi és a fedél nélküli nálam ugyanaz
süti beállítások módosítása