Dögös Hayek

 2010.06.23. 22:46

 Érdekes ez a nyitott bőrmellény, de kétségtelen, hogy Hayeken ez is jól áll. 

Salma Hayek
Salma Hayek
Salma Hayek

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr702105219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niurka_törölt 2010.06.24. 00:05:33

hát, elég hamar lógni kezdtek az implantátumai, pedig aput a pénzéért szereti, vehetne neki újakat

Rocko- 2010.06.24. 00:14:17

én nem mondom, mer...

mici˙ 2010.06.24. 08:15:18

nem illik hozzá ez a motorosbige szerelés. amúgy is köldökig kivágott bőr a csupasz testen nagyon olcsó hatású

Scala 2010.06.24. 08:45:09

@mici˙: valóban... Próbált valami újat, deez nem ő.
Nadehát van ilyen... :-)
'motorosbige' :-DDD

cicómicó 2010.06.24. 08:48:19

Szerintem nagyon egyben van. Tetszik.

mosszka 2010.06.24. 09:38:26

Én csípem, szerintem k jó nő, ezt a Lap Dance-e óta mindenki tudhatja :D

Anja R. (törölt) 2010.06.24. 11:34:56

aha dögös, de nem itt.
Olyan Détárenikős utóérzésem van az erőltetett bőrszerkótól

arisztotela 2010.06.24. 12:10:35

@Anja R.: Détár? Nem már:)!
Enci egy túlmozgásos viaszbaba, tele komplexussal, ebben a csajban komplexus épp nincs, laza latina. Ez akkor is kidugná a mellét, ha a los angelesi bandaháborúban ülne szegényen nyolc gyerekkel a hátán egy férjjel, aki veri. Jó kis beleszarós mexikói nő, aki nem is akar másnak látszani (mint a drága J. Lo, a reménytelen eleganciakergetésével).

Niurka_törölt 2010.06.24. 13:02:55

itt olyan olcsó, közönséges és kültelki Hayek

Niurka_törölt 2010.06.24. 13:04:57

@DuBarry: azért annyira nem egy beleszarós. A pletykalapok elég sokat foglalkoztak azzal, hogy Mr. LVMH-t csak a pénzéért szereti. Szegény kislány, inkább a csúnya, gazdag faterra hasonlít, nem anyura.

cicómicó 2010.06.24. 16:45:27

@Niurka: A pénz minden férfit megszépít!! Biztos rendes, derék ember Mr.LVMH, de ha nem lenne pénze, egy Hayek nem állt volna vele szóba.És még azt is lenyelte, hogy félrelépett a pasi. (Ezért szoktam mondani, hogy a nők többsége kurva, mert a pasi pénze, hatalma arra készteti őket, hogy feladják bizonyos elveiket. Én is ilyen voltam, és nem tudom kizárni, hogy nem fog még előfordulni)

mici˙ 2010.06.24. 18:12:35

olyan könnyű kurvának nevezni azokat a nőket, akik pénzes pasival vannak, de szerintem ez nem ilyen egyszerű. egyrészt mindenki szereti a pénzt, másrészt a gazdag fasznak vannak olyan tulajdonságai amik miatt messzire jutott. tehetség, ész, kitartás, bátorság, küzdeni tudás. és ezek mind vonzó tulajdonságok, legalábbis az én szememben.

arisztotela 2010.06.24. 18:31:50

@mici˙: a nagyon szegény férfiak elég szánalmasak. A világot hibáztatják, meg az összeesküvőket, lelkileg és anyagilag leszívják a nőt, és semmivel sem kedvesebbek, mint a gazdagok, ugyanúgy lenyomják, akivel együtt vannak. Nem tudom, miért buknának rájuk a nők. A hájas hetvenes maffiózó és a harminas anyjával egy szobakonyhában lakó örök reménykedő közt azért van néhány fokozat.

brokeness 2010.06.24. 18:34:10

@Niurka: Hayek apja is kőgazdag.Számomra ezért érthetetlen a párválasztása.Apakomplexusa lehet szerintem.

mici˙ 2010.06.24. 18:52:04

@DuBarry: hayek férje 70es maffiózó, vagy nem ezért írtad? azt tudom, hogy idősebb és gazdag, de nem tudom mennyire.
én a sikeres pasikra bukom, lehet, hogy ez gáz vagy kurvás, de nekem kell, hogy egy pasiban legyen ambíció és tehetség. legyenek céljai és azokat érje el.nem hajtom a pénzes faszt, de legyünk őszinték..a siker gyakran jár anyagi elismeréssel

mici˙ 2010.06.24. 18:57:56

@DuBarry: és teljesen igaz, a szegény és/vagy sikertelen férfiak frusztráltak.

Niurka_törölt 2010.06.24. 19:09:20

egészen biztos vagyok benne, hogy Hayek apukának lényegesen kevesebb a pénze, mint Pinault úrnak, aki igen visszataszító www.babble.com/CS/blogs/famecrawler/2008/06/23-End%20of%20Month/selma-hayek-marriage.jpg

de hát Heidi Klum is jól fizetett modell mégis összeállt Briatoreval. Kinek ki a gazdag. Nekünk egy Andy Vajna, nekik azok.

katarocks 2010.06.24. 21:09:58

@Niurka: Briatore még jó pasi ezekhez képest! kicsit kövér meg elfolyós már, de annyira nem gáz (nyilván mihez képest).
gazdag pasi okés, mondjuk sosem volt még olyanom, meg nem is hajtom őket, csak ne legyen bmw-je meg audija, és ne ez legyen neki a legfontosabb. költse a pénzét utazásra, értelmes dolgokra. akarjon előrejutni, de nekem egy középkategória bőven jó, és nem elvárás. addig amíg én nem vagyok gazdag valahogy úgy érzem, hogy mire várjam el, hogy ő az legyen? majd később... esetleg.

cicómicó 2010.06.24. 21:12:14

@mici˙: Aha, de lepukkant, igénytelen és pénztelen pasi kiváló erényeire (pl. ambíció, óriási tervek MLM-építgetésből, stb.) is kíváncsi lennél?
@Niurka: Heidi sem biztos, hogy a pénz miatt Briatorézott. Írtam, hogy a hatalom, befolyás (ami persze a pénz okozata) is baromi vonzó tud lenni. És hát Vajna és Dobó Kata kapcsolatát ki gondolta őszinte szerelmi kapcsolatnak? Ha Andy Vajna mögött nem lenne a hírnév, vagyon, gazdagság, Dobó K. az édesanyjába elküldte volna a pasit, ha az 5 méterre közel merészkedett volna hozzá.

Scala 2010.06.24. 21:27:19

@Niurka: Nem LVMH, csak Primptemps! Nagy különbség.
Cicó: márpedig az elveket nem szabad fealdni, nem mintha nagy elbaszásokba futottam volna bele, de nem tett jót, amikor bármikor ilyet tettem.
Még a legapróbb dolgokban is méltóság!!! És akkor bevonzod a tutit! Rájöttem, a kompromisszum csak viszi az ember idejét, ahelyett hogy a legrövidebb úton teljesítené a feladatát!
Rengeteget agyaltam mostanában, és a legapróbb lazításom is a rendszeren hiba volt, rájöttem. Persze én iszonyat merev vagyok, sokan nem is értik, de sajna így működök, és ez nem baj, csak nem szabad másokkal összehasonlítanom magam...
Szóval: lehet mindenki a kútba ugrik, de te kövesd a magad útját. ;-)

Scala 2010.06.24. 21:28:55

@DuBarry: :-))) ez így igaz! :-)

Scala 2010.06.24. 21:32:28

Niurkanak abban igaza van, hogy Salma Hayek apja nem annyira gazdag, mint a férj, meg már gondolom öreg is.
Azért Hayeknek elég gyorsan kellett dönteni, 40 volt, persze trófe feleség így is...
Edward Norton kellett volna, hog yösszajöjjön, sztem... de nem látszott rajta, hogy bánja.

Pinalut tipikus francia arcszerk. pasi, ők ilyenek, ez nem ronda úgy annyira. Nekem Briatore visszatszítóbb valahogy... mert romlottnak néz ki.

Scala 2010.06.24. 21:33:16

jav. Pinault bocsi, csak nem figyelek

katarocks 2010.06.24. 21:34:57

azt elfelejtettem írni, hogy most valami ilyesmi hajszínre törekszem, mint Salmának. az alapom az hasonló, csak kicsit világosabb satírozás kell majd bele.

Scala 2010.06.24. 21:37:17

@katarocks: festett alapra satírozz csak, egy barátnőm mondta, és azóta mindenkin így vettem érszre, hogy az alap term. hajszínbe nyomott melírtól valahogy 'zöld' lesz a fej... :-D

mici˙ 2010.06.24. 21:54:37

@Scala: pinault nekem sem visszataszító pasi. nem fiatal, de van aki nem vonzódik a korabeli pasikhoz. szerintem norton egyáltalán nem illett hayekhez, valahogy nem az ő kalibere volt az a fiú

mici˙ 2010.06.24. 21:58:10

@cicómicó: nem, bár ezt a kérdést nem is igazán értem. de nem hiszem, hogy felróható nekem, hoyg egy lepukkant lúzer nem érdekel.

katarocks 2010.06.24. 22:08:22

@Scala: igen, én is csak melíroztatni akartam a term. színbe, de mondta a fodrász, hogy azt úgy nem. úgyhogy egyelőre festés, aztán meglátom mi lesz. de nagyon örülök, hogy lebeszélt, mert olyan a hajam, hogy a világosabb az narancsos lesz benne. annál igénytelenebb pedig nem sok van.

cicómicó 2010.06.24. 22:34:50

@mici˙: Szerintem egyértelmú, de nem baj, ha nem érted. Úgyis csak költői kérdés volt.

Rocko- 2010.06.24. 22:53:43

@Niurka: nem vagyok nagy mell párti, de ezen a képe megkívántam Szénát. őőő Szalmát.
(na nem a _hú de most szénné...._, hanem csak szimplán kívánatos, vagyis dögös.)

Niurka_törölt 2010.06.24. 23:47:04

@Scala: elnézést, valahol ezt olvastam, és nem néztem utána

Niurka_törölt 2010.06.24. 23:49:37

@Rocko-: ezt a kommentet vártuk Tőled, nem is értjük mi tartott ennyi ideig :)))

Niurka_törölt 2010.06.24. 23:50:10

ennek a Pinyónak olyan nagy vörös, alkesz, kommunista TSZ elnök feje van

Rocko- 2010.06.25. 00:17:50

@Niurka: úgy érted, hogy mikor írom le a tényt, mi szerint Salma Hayek kívánatos, igényes nő?
leírhattam volna ezt korábban is. csak kérni kell.

cicómicó 2010.06.25. 08:18:35

@Niurka: Niurka, csúcs vagy. Én meg már ezt vártam tőled nagyon!!! :))))) (Ez a válasz a Rockonak szánt válaszodra és a Pinyó jellemzésre vonatkozik.)

Rocko- 2010.06.25. 09:02:00

@cicómicó: ennyire nagy szó, ha leírom hogy valaki jól néz ki?

komolyan kezdem kicsit magam úgy érezni, mint az ókori sámson a viccben. (ugye ismeritek?)
csak most egy általánosítást akartok arra ráhúzni, hogy EGYSZER leírtam valamit.

cicómicó 2010.06.25. 09:26:26

@Rocko-: Nem látsz a karakterek mögé:)). Én értem, mi volt Niurka mondandójának lényege, csak ne kelljen most elmagyarázni. :)))

mici˙ 2010.06.25. 09:55:06

@cicómicó: mégis válaszolok rá, ne maradjon itt egy esetleges félreértés. a gazdag pasi nem ugyanaz, mint a sikeres pasi, bár a szakmai siker tagadhatatlanul jár anyagi elismeréssel. fiatal koromban volt nagyon pénzes fiúm, de egy nímand volt. végigbukdácsolt az egyetemen, aztán várta egy előmelegített szék a családi kapcsolatrendszernek hála. nem a pénz, hanem a siker a szexi, mert jó érzéssel tölt el, önbizalmat, magabiztosságot ad, és számomra az ilyen ember a vonzó.

közben utána néztem hayek férjének. eddig nem tudtam, hogy 36-os születésű. az azért már tényleg vén kecske, képről fiatalabbnak tűnt. így annak a sztorinak már kicsit más a fekvése...

Niurka_törölt 2010.06.25. 11:33:23

@Rocko-: na, azért ez nem egy elegáns méltatás volt, hanem egy igen erőteljes "sunázás"

arisztotela 2010.06.25. 11:52:34

@mici˙: 62-es, könyörgöm, alig öregebb hayeknál, csak kopasz.

mici˙ 2010.06.25. 12:10:31

@DuBarry: 62-es?? na akkor nagyon benéztem, kétszer is...azt hittem rá írtad, hogy 70 éves maffiózó, aztán egy másik pinaultra ugrottam rá, aki 36-ban született. visszavonom a vén kecskét, és így semmi gázosat nem látok abban a kapcsolatban.

Rocko- 2010.06.25. 13:26:12

@Niurka: dehogyis.
a sunázás az az lenne, hogy "de megbasznám", holott én nem ezt írtam.

ne akarj kérlek rám erőszakolni olyat, ami nem igaz.

cicómicó 2010.06.25. 13:52:43

@Rocko-:Ezt írtad: "áá, girltalk. ciki." Biztos vicces akart lenni, de nem értem.

Niurka_törölt 2010.06.25. 16:19:11

@Rocko-: nem vagyok nagy mell párti, de ezen a képe megkívántam Szénát. őőő Szalmát.
(na nem a _hú de most szénné...._, hanem csak szimplán kívánatos, vagyis dögös.)

ezt írtad, mi ez ha nem sunázási szándék? de mindegy, legyél nyelvtannáci

Scala 2010.06.25. 17:05:41

Rocko, Sámson mit csinál a viccben?

Rocko- 2010.06.25. 19:42:05

@cicómicó: én se, hogy Te mire céloztál. uyge mennyire nem jó? :)

Rocko- 2010.06.25. 19:49:16

@Scala: "Történet tehát, h elterjedt Izrael népei közt a pletyka, h Sámson buzi. Ez aztán idővel eljutott Sámson fülébe is, aki égtelen haragra gerjedt. Első felindulásában kishíján előkapta a jól bejáratott szamár állkapcsot, és már készült is volna, h péppé verje a Kánaán földjén élő összes lepcses szájú izraelitát, filiszteust, szamaritánust, moábitát, edomitát és még kitudja kiket. Sajnos az állkapcsot éppen nem találta sehol, meg rájött arra is, h ezzel nem érne célt. Ezért elhatározta, h inkább bizonyosságot tesz heteroszexuális beállítottsága mellett.
Sámsoni voltához híven nem akarta elaprózni a dolgot, ezért kihirdette hát, h egy hatamlas arénában, mindenki szeme láttára magáévá fog tenni 101 szűzlányt.
No össze is szedték a Jordán környékéről a 101 legkívánatosabb szüzet, és beterelték őket az arénában.
Hamarosan megjelent Sámson is teljes harci díszben. Sámson látta a teltházat és gondolá, h ez jó. Neki is látott egyből a bizonyításnak, és szép sorban végigment a hajadonokon. Mikor az 50-ik lánynál járt a tömeg már őrült tombolás közepette bíztatta emígyen: "Sááááámson! Sááááámson! Sááááámson!" Azonban, ahogy közelített a mutatvány végéhez, érezte, h ereje lassan elhagyja - bizony, Sámson már a negyedik X-et taposta, és kicsit túlvállalta most magát. Így történt aztán, h a 99-ik lányhoz érve Sámson szívrohamot kapott és összeesett.
Mirefel a tömeg egy emberként kezdte skandálni: "buuuuuuuuuuuuzi, buuuuuuuuuuuuzi, buuuuuuuuuuuuzi...""

utalva arra, hogy konkzekvensen írom: én vagyok az élő ellenpéldája annak, hogy egy férfiember NEM akar minden közelébe vagy látóterébe kerülő nőszemélyt megdugni, ellenben ha CSAK EGYSZER le merem írni, hogy egy nő igen, kívánatos é jól néz ki, akkor máris rá akarják erőszakolni ezt a sztereotipiát.
nem esik jól.

Rocko- 2010.06.25. 21:00:07

@Niurka: ez egy bók. én a vicceket, Te a bókokat nem érted. ;)
de DIREKT írtam is zárójelben.

sunázási szándék: hú de megbasznám, úgy hogy két napig lábra nem állna, de utána is csak O lába lenne.
bók: hmm, igen kellemes alakja van, mondhatni az embernek nem csak a szeme kívánja.

érzed hogy van különbség?

Niurka_törölt 2010.06.25. 21:45:14

@Rocko-: Te is a negyedik X-et taposod?

mici˙ 2010.06.25. 22:31:33

@Rocko-: az a vicc, hogy ez nem is vicc

mici˙ 2010.06.26. 09:58:57

@Rocko-: a szörnyű valóság. a népek az 1 hibát látják, lehet mellette 1001 tökéletes teljesítmény.

Rocko- 2010.06.26. 10:29:02

@mici˙: igen. erre céloztam én is.
vicces meg attól lesz, hogy ez ilyen tragikomikus dolog.
süti beállítások módosítása