Queen SilviaA svég királyné egyre simább képű, ahogy öregszik. Vicces a botox és arcfeltöltés egy korona alatt. Kissé Lendvai Ildikós a szentem.

A lánya meg az orrát csíptette le.Princess Victoria of Sweden

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr412097251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cicómicó 2010.06.21. 14:37:28

Anyu hány éves? Valamelyiőtök el tud képzelni magán ilyen beavatkozást? Én mostani fejemmel nem.
Viki az orrcsípéssel sem lett szebb nekem. Meg Scala mondta talán róla, hogy anorexiás volt korábban. A férje is olyan idiótán nézett ki az esküvői képen. (Nem Scala férje, hanem Vikié:))

Niurka_törölt 2010.06.21. 15:27:32

@cicómicó: december 23-án lesz 67. Tényleg nem fiatalabb lesz valaki a plasztikától, hanem műtött (meg olyan egyenfejük lesz).

cicómicó 2010.06.21. 15:34:36

@Niurka: Pl. II. Erzsébet is kibírta, hogy ne plasztikáztasson. Anyukája is milyen édes kis öreg nénike volt még 100 évesen is.

Scala 2010.06.21. 16:26:52

@cicómicó: Igen, a csaj dagi volt onkább sztem, Virgoolvasta, hogy anorex. Nem annyira szép, de nagyon kedves, a férj kicsit béna, és az a szemüveg...

Anyuka szebb nő, mint a lánya.

brokeness 2010.06.21. 18:44:12

@Scala: Anorexiás volt, szinte csont és bőr.Orvossal kezeltették.

katarocks 2010.06.21. 19:27:51

a szája fura a nőnek, de egyébként tetszik. jobb a 3., mint a 2. kép.
@cicómicó: amúgy én semmit nem tudok elképzelni, de arcon meg főleg nem. ha nagy orrom lenne vagy nagyon elálló füleim biztos máshogy gondolnám. az a baj, hogy műtét, és nem bírom a nem természetes dolgokat. ma életemben először befestettem a hajam (az egészet, eddig csak melír volt, 1x, kb. 5 éve) konkrétan ugyanolyan színűre, mint a hajam :D csak azért kellett, hogy legyen fénye. 2 árnyalattal világosabb vagy sötétebb melírt akartam, de rábeszélt a fodrász a festésre. lehet majd ebbe melíroz legközelebb.

cicómicó 2010.06.21. 20:43:31

@katarocks: Az arcomat én sem engedném, az annyira meghatározó minden embernél. (Max. egy zsírleszívást tudnék elképzelni). Én is próbálkoztam mindenféle hajszínnel, de a saját hajszínemtől nem tudok, és már nem is akarok megszabadulni. Az áll a legjobban, nincs mese.

Niurka_törölt 2010.06.21. 21:25:59

@cicómicó: azt is javasolják a nagyokosok, hogy pl. idősebb korbsn érdemes visszatérni a gyerekkori hajszínhez.

cicómicó 2010.06.21. 21:34:10

@Niurka: Hűha, az nekem szőke volt, általános iskolás koromra már sötétbarna, majdnem fekete. Na ha a mostani sötétbarnát kiszőkítenénk, gáz lenne. Meg a festék sem fogja be rendesen a hajam.

Scala 2010.06.21. 22:03:22

@brokeness: Tényleg? Én csak dagin láttam...

Scala 2010.06.21. 22:07:46

@cicómicó: Nem kell zsírleszívás, nagyikám mondása: Keveset enni, sokat aludni! :-)
de tényleg nem jó, nem szépen gyógyul! :-)
Vérvétel megvolt?

cicómicó 2010.06.21. 22:14:42

@Scala: Azért a hasamon lévő
úszógumitól szívesen megszabadulnék. Milyen vérvételre gondolsz?

Scala 2010.06.21. 22:20:21

@cicómicó: Hormon szint: ha nem tudsz lefogyni, annak lehet több hromonális oka is. Endokrinológia vagy háziorvos.

Úszógumi: nem akarok papolni, de ha akarod leírom, hogy nekem mi jött be, hogyan lehet hatékonyan testet formálni... A has persze ülőmunka mellett nem könnyű téma... ;-)

Scala 2010.06.21. 22:21:08

... valamikor írtad is, hogy aktuális neked egy vérvétel... ;-)

cicómicó 2010.06.21. 22:26:27

@Scala: Ja, aktuális lenne. Látod, én már nem is emlékszem rá, hogy írtam volna. Milyen kis figyelmes vagy!! :)
Úszógumi leeresztéses tippnek örülnék. Nekem a hasizomgyakorlatok FÁJnak, nem szeretem csinálni, inkább 50 perc kardió, mint 20 felülés.

mici˙ 2010.06.21. 22:38:23

@cicómicó: egy ismerősöm csináltatott zsírleszívást a hasán, megbánta. azóta nő a segge. de durván, oldalra. szóval a zsír utat keres magának, ha a hasról eltűnnek a zsírsejtek, majd ötszörösen duzzadnak meg a fenéken lévők.

Rocko- 2010.06.21. 23:11:28

@cicómicó: úszógumi kell az úszáshoz, nem? :)

cicómicó 2010.06.22. 08:12:56

@mici˙: Hűű, ez durva. Persze az élet is mindenhol utat talál magának.@Rocko-: Gyerekeknek max. a strandon. Nekem már nem igazán van szükségem rá. :)

Rocko- 2010.06.22. 09:01:11

@cicómicó: akkor add egy gyereknek. :)

mosszka 2010.06.22. 11:34:53

@cicómicó: szia, bocsi, hogy belekontárkodok, de ehhez értek :D Szal a hátad fáj? mert arra megoldás egy ilyen szerkezet www.thefitstop.org/i//AB_TRAINER.jpg
amúgy hasizmot felüléssel lehet legszebben/leggyorsabban csinálni, kardióval nehéz. Az oldalsó úszógumra pedig a "derékforgatás" a jó, simán lehet csinálni egy seprű nyelével otthon is, nagyon hatásos. Apropó kardio én mostanság fedeztem fel a Zumbát, nekem 20 perctől durvább izomlázam van mint 1 óra kardiotol, ha vki szeret táncolni annak pedig vmi fantasztikus :D www.youtube.com/watch?v=Vf0q6qtThF4

cicómicó 2010.06.22. 11:55:00

@mosszka: Köszi szépen, aranyos vagy tényleg. Megnézem, de ahogy írtam nekem nem a hátam fáj, hanem a hasam a hasizmozástól. A kardiózás tudom, hogy nem jó hasizom fejlesztésre, csak példaként írtam, hogy inkább a kardió,mint a hasizom. A seprűnyeles módszerről én is hallottam, azt az egyet szoktam csinálni.

mosszka 2010.06.22. 12:07:08

@cicómicó: hoppá arról lemaradtam :D Nem attól fáj, hogy sok neki ez a mozgás? Csinálj kevesebbet, vagy tedd fel a lábad egy székre :) Amúgy simán megértelek ha kardio párti vagy, én a konditol merevvé válok, ezért jó a zumba :D

Niurka_törölt 2010.06.22. 12:45:50

@cicómicó: értem. Nekem sem a gyerekkori hajszínem áll jól, az túl sötét, öregít, keményít.

Niurka_törölt 2010.06.22. 12:48:14

@Rocko-: egy ismerősöm mellkisebbítésre ment, a barátnője férje pedig kedvesen megjegyezte, hogy amit tőle kivesznek, nem lehetne a feleségének adni? :)))

cicómicó 2010.06.22. 13:15:48

@Niurka: Ezek szerint szöszi vagy?

Scala 2010.06.22. 16:57:11

@cicómicó: Na szóval derékra tényleg a Béres A. féle különprogram jó, és abban is van seprűnyél forgatás! :-)

Tudom, hogy mennyit mozogsz, de sajna be kéne iktatni hasgyakorlatot, de csinálhatod a Tracy Andresont is, Virgo kiírta nekem az össze legújabbat, nagyon rámegy a derékra, de nem haspréssal, hanem az a szexis vonaglós. ;-)
Elküldjem? :-)

És 3 liter- négy liter folyadék, és no cukor, no liszt, no vaj, margarin, csak olívaolaj vagy hasonló, ételeid 55% legyen nyers, ne éhezz, de nem is egyél nagy adagokat. Nekem a barna rizs nagyon bevált, hogy ne éhezzek, de ne hízzak. Egy kistányérnyi természetes kaja, akár napi négyszer. Aludj sokat, ha tudsz, és tényleg rá kell menni a derékedzésre, növelve az adagot, fokozatosan, úgy értem, hogy heti kettőről heti 5-hatra, ha megtaláltad azt, amitől nem készülsz ki.
Nekem a hasam erős, bírja a strapát, de a combommal vannak gondok, szóval tudom, hogy durva amiket ide írok, de nem lehetetlen betartani, ha tényleg akarod. Még nem is kell tökéletesen betartani, úgy is működik.
Két hónap, max. három és bomba vagy. Nekem egy hónap alatt ment le barna rizses, zöldséges nem éhezős kajálás mellett a combom, alsó seggem úgy, hogy döbbenettel vettem észre milyen amorful nagyok rá a gatyáim, ami korábban szűk (! konkrétan) volt.

És heti egy léböjtnap, + DuBarry mond valamit azzal a zöldségturmixxal. :-)

Scala 2010.06.22. 16:59:17

... úgy értem minimum 55%-a legyen nyers

arisztotela 2010.06.22. 17:07:34

@Scala: van egy hasdiéta könyv most amcsiban, ami azt mondja, hogy a szénhidrátot, cukrot, gyümölcsöt nagyon vissza kell venni, sok olaj (oliva, magvak, stb.), plust probiotikum! Mert a hasi zsír a beleken belül is van, onnan csak a bacik szedik ki.
Jelzem nekem elég ha nem eszem lisztet, tejterméket, semmi hasam sincs, pedig abszolút csk hasra hízós vagyok.

Scala 2010.06.23. 21:36:50

@DuBarry: tképpen nem rossz elmélet, igen. :-)

Cicó: kicsit felülírom az edzést, mert tornán csináltatják velünk a legjobb hasi dolgot:
1. alkartámasz, és lábújjhegyen, kinyútva, hosszú másodperceket erőállás
+
8 fekvőtámasz
3 kör mindkettőből

2. Pilates: az egész az erőközpontra és a has behúzására (közelítése a köldök felé) megy ki, nagyon jó!!!!

Szóval ne csinálj hasprést! :-) de járj Pilatesre, és 1. pontban leírt nagyon fasza hasat csinál.

Scala 2010.06.24. 09:21:21

@brokeness: nekem bejön úgy. :-)))
Aztán eléggé meghízott, pl. 20. születésnapja... akkor meg kimondottan kerek volt, gömbi.
Érzelmi evő lehetett 25-30 éves koráig, egyértelmű.

cicómicó 2010.06.24. 09:26:21

@brokeness: Köszi. Nekem soványan sem tetszett. A holdvilág képe megmaradt akkor is, csak félelmetesebben nézett ki.

Scala 2010.06.24. 09:34:23

@cicómicó: pont ez az a holdvilágkép kereken hm...

brokeness 2010.06.24. 18:41:46

@cicómicóJa-ja.A csontozata maradt.
süti beállítások módosítása