Amire őrülten vágyom

 2010.05.10. 08:45

http://www.beautysnob.com/images2009/wonderbar.jpgVan egy szappan. 25 g 40 dollár belőle, egy 100 grammos rendes pedig 100, és mivel 2 hónap után mutat tökéletes eredményt, a kicsi nem valószínű, hogy elég. Mivel szar a forint, egyelőre nem rendelek, pedig csodálatosnak mondják. Alapból algák, moszatok, gyógynövények vannak benne, meg egy osztrák (Heilmoor) lápból származó iszap. A használói szerint a következő bőrproblémákat kezeli: tág pórusok, pattanások, keratosis pilaris, ráncok, ekcéma, pszoriázis, mitesszerek, pigmentek. Úgy kell használni, mint egy szappant, és pár percig fent hagyni. Használói mást nem is tesznek utána, se krém, se arcradír nem kell mellé. Mint mondtam, nincs ilyenem, de azért vágyom rá, mert a jó kis Erno Laszlo szappanom is nagyon jó bőrtisztító, pedig abban nincsen semmi különleges, de tisztább tőle a bőr, mint a sima arclemosótól, és nagyon érdekelne, hogy ilyen hatóanyagokkal milyen eredményeket lehet még elérni. Eredetileg ez a szappan Ausztriából származik, de leginkább Amerikában és Japánban lett divat.

Címkék: szappan

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr801987617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cicómicó 2010.05.10. 12:10:17

A szappanos kiszerelés nekem sosem tetszett. Ha már csodaszappan, akkor Ilcsi fekete szappanja.
Mindenesetre ha az ingyen-repi cuccaid terméktesztelésben kell segítség, szólj. :)

arisztotela 2010.05.10. 12:12:10

@cicómicó: persze:).
Ezt a szappant meg fogom rendelni, úgysem bírom ki, majd beszámolok.

Scala 2010.05.10. 20:44:03

@DuBarry: Megértelek, a szappanok nagyon jók! És amúgy is szeretem az egyszerű, természetes, éppen ezért nagyszerű dolgokat. :-)
Ilcsi zöld szappan vált nekem be, és egy szíriai, amit az oktogon bioboltban lehet kapni. Ott van kínálat ilyen iszapos szappanokból is, nem ennyire drága, de 2000,- Ft / db. ha esetleg körülnéznél... ;-)

cicómicó 2010.05.10. 22:01:43

@Scala: Nem is tudtam, hogy van zöld szappana Ilcsinek? Mire jó? Olyan kiszerelés, mint a fekete?

Scala 2010.05.11. 10:09:07

nAGYOBB, MINT A fekete szappan, nézd meg a honlapon, sztem szuper, tisztításra, férjem azzal borotválkozik (hab helyett).
www.ilcsi.com

cicómicó 2010.05.11. 10:28:25

@Scala: A zöld szappan a leírtak szerint az én bőrömre nem jó, de láttam sok újdonságot is. Köszi.

Scala 2010.05.11. 10:39:29

@cicómicó: Örülök. Én is felmegyek szörfözni, többször előfordult,hogy emiatt ismer meg valamit a kozmetikusom, megrendeli, kipróbáljuk, általában beválik.

arisztotela 2010.05.11. 11:43:05

@Scala: Köszike, de sajnos egy sznob állat vagyok, nem nyugszom, amíg minden drága szart magamra nem kenek, aztán persze sokszor rájövök, hogy csak a hype volt körülötte.

Scala 2010.05.11. 16:52:17

@DuBarry: Hajrá. Megértelek. :-)
Én csak azért nem csinálom, mert a variálás veszélyes az érzékeny bőrömre.

Scala 2010.07.11. 09:28:37

@DuBarry: Szóval most úgy áll a dolog, hogy Te már nem akarod, nem is vágysz rá őrülten... én viszont kipróbálom az osztrákot (a Heilmoore lápról mondjuk nem tudtak.. mindegy), és ha jobb a forint (hahaha) vagy nem kielégítő az osztrák, rendelek a Wonderbarból.
süti beállítások módosítása