Még egyszer a hialuronsavról

 2010.05.07. 09:30

Swanson Hyaluronsav kollagénnel kapszula


Nem tudni, árt-e, de megköti a vizet a bőrben, ezért az kisimul. Plusz feltölti az ajkakat akkor is, ha tablettában szedik, tiszta Pamela Anderson lettem. Elképesztő hatása van. De nem biztos, hogy biztonságos. sajnos pár napja függő lettem. Alapjáraton ízületi problémákra ajánlják, mert ott is nedvesít, ezért elmulasztja a térd és bokagondokat. Az nekem nincs.

Címkék: hialuronsav

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr761980888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cicómicó 2010.05.07. 14:34:53

Te jó ég! Mennyi mindent szedsz?! Ettől vastagabb lesz az ajkad? Érzed a hatást?

arisztotela 2010.05.07. 14:52:14

@cicómicó: nem olyan sokat, csak vitamint, halolajat, ezt, ligetszépét meg MSM-et:), de semmilyen ásványt, cinket, calciumot, ilyesmit nem.
Ja meg melaszt, de az olyan mint a méz, az csak egy kaja, beteszem a kávéba, és az édes lesz:).
Az a vicc, hogy azóta: tökéletesen alszom, szebb a bőröm sokkal, nő a körmöm, hajam, mint állat, szebbek a fogaim (ja igen, az olajhúzás is van:), egy dolog maradt, a karikák, ami miatt az egészet elkezdtem.

arisztotela 2010.05.07. 14:53:21

@cicómicó: ja igen, döbbenetesen hidratált a bőröm, és teltebb a szám. Viszont mivel megtartja a vizet az arcban (nem puffadt azért, mint a terhesség alatt, csak szebb), de az orrom is nagyobb lett kicsit, ami nagyon bad news, mert eddig sem volt kicsi.

arisztotela 2010.05.07. 15:00:19

@cicómicó: Ha össze akarom foglalni: semmi hatását nem érzem a melasznak (csak nagyon ízlik, annyi), a halolajnak és a vitaminoknak, szerintem a béta karotint, az E vitamint és a D-t el is fogom hagyni, az utóbbit amúgyis csak azért szedem, mert kaptam egy drága Pharmanord adagot, és ne vesszen kárba. A B-t nem tudom, szedjem-e, mert néha étvágyat csinál, a C gondolom kell.
Ami érzésem szerint altat az a ligetszépe, a köröm az MSM óta más, és az olajhúzás meg a hialuronsav hozta a legtöbb változást. Ja, és almaecetet is szopogatok, ha eszembe jut, talán fogyaszt, nem tudom. De az nem olyan rendszeres, mint a bogyók, azokat beveszem, melaszt meg mindig szopogatok, mert kerülöm a cukrot, és ez nagyon jól esik.

MissStrawberry 2010.05.07. 15:48:14

@DuBarry: Ajaj, lemartadtam...mit takar az olajhúzás?

cicómicó 2010.05.07. 16:28:20

@MissStrawberry: Azt hiszem az olajos szájban-öblögetést. (Nem lenyelni!)
@DuBarry: Olyan aranyosan összeírtad :) A SWANSON kapszula mennyibe kerül? Itthon vetted? A bőrfeszesítés, szájnagyobbítás bőven jöhet, orrom, fülem pici, szabályos.

Scala 2010.05.07. 17:13:09

Tegnap vettem ligetszépe kapszulákat, elkezdtem. :-)
Te az olajat szeded?

arisztotela 2010.05.07. 18:43:03

@cicómicó: ezt az egyet találtam képnek, de én csak hialuronsavat eszem, a patikában vettem, a glukozamin mellett keresd, mert rossz térdre szedik. Kollagént nem hiszem, hogy érdemes szedni, nem megy oda, ahova kell, de persze fene tudja, azt még nem szedtem. Glukozamint is csak azért, mert itthon nincs külön msm, a glukozaminben nem hiszek még mozgásszervi bajokra sem, nemhogy bőrre, de szedem, mert összevarrták az msmsmel. A vicces az, hogy tegnap beadtam a kutyámnak az összes cuccot, amit szedek (kivéve melasz meg almaecet, mert az megoldhatatlan kutyának), és az msms glukozamint kiköpte, a betakarotin sem tetszett neki, de megette, a halolaj ugyanígy, a hialuronsavat bepuszilta egyből. Ezentúl mindent megtesztelek rajta:).

arisztotela 2010.05.07. 18:45:28

@Scala: először kapszulát vettem, de szétrágtam, és a héját kiköptem, mert rossz érzésem van ezzel a zselés szarral kapcsolatban (persze a halolajat úgy szedem, az undorító, nem rágom ki), most elfogyott és olajat vettem, hogy ne kelljen kiköpni semmit. De én perverz vagyok, valamiért bejön az íze, pedig büdös, mint a fene, bőrre kenve undorító szaga van, de az íze nekem bejön:).

Scala 2010.05.07. 19:48:02

@DuBarry: Pont ezt akartam kérdezni, hogy a zselatin, meg glicerin nekem sem fekszik, legközelebb csak az olajat veszem. Halolaj nálam is kivétel, ahhot KELL a kapszula. :-D

arisztotela 2010.05.07. 20:02:40

@Scala: előbb rágj szét egyet, nem mindenki szereti a zsírt:).

Niurka_törölt 2010.05.08. 13:00:21

@DuBarry: egy kis szilikonimplantátumot nem kaptál, amit nem akarsz kidobni, mert átvállalom?

arisztotela 2010.05.08. 16:09:16

@Niurka: Nem, de tudok dokit, aki olcsón megcsinálja és jól:). De szerintem felejtsd el, senki nem lett jobb tőle. Sok barátnőm betolatott, és szerintem nevetséges dolog, Egyik sem lett jobb nő, pedig az egyik Katie Holmes eredeti méretekkel büszkélkedett, és most úgy jár-kel a miniimplantjaival, amiket be mert tettetni (anyja nem tudja, így nem lehetett dinnyéket), mint egy királynő. Csak nem az, de ő kivan magától.

arisztotela 2010.05.08. 16:12:03

@Niurka:
Nem Holmes, Hudson, bocs...
Na jó, nagyon ritkán jó egy nő tóle, vannak példák (Halle Berry, Salma Hayek, Monica Bellucci), de a legtöbbről optikailag leesik (Sarah jessica, Angelina, Madonna). És nem tudni előre, milyen lesz az eredmény.

arisztotela 2010.05.08. 16:17:57

@Scala: ma kezdtem az olajat szopogatni, nagyon szar!!! Vedd a kapszulásat.
Egyszer írtál a Lenkeiről, mit gondolsz róla? Meg vagyok kavarodva, van aki isteníti, mások utálják. Mondjuk a scientológia vérgáz, de egyes betegségekre jó lehet a megadózisú vitamin.

Scala 2010.05.08. 20:16:52

@DuBarry: Sztem Salma Hayeké és Monica Bellucié igazi. :-)
Ligetszépe olaj: értettem. :-)
Lenkei: 2007-ben szedtem, a vitamincsomagok jk, kolléganőm agyvérzéses anyukája is tők jól lett tőle. Azóta is vitamincsomagocskákat szedek, de összeállítom, ugyanúgy, ahogy Lenkeitől tanultam, Niacint veszek tőle, a mai napig. A szcientológia miatt fordultam el, és az árak, de sztem tök jó a vitamin, akár kétnaponta is beszedve, nem kell naponta. Férjem is szedte, és bejött neki, csak az ANTSZ vizsgálat után elforult tőle, és Béreseket vesz, úgyhogy én is abból gazdálkodok. Alufóliába csomagolo, és lenyomatom, nem leszek tőle éhesebb, mert ki van egyensúlyozva.

cicómicó 2010.05.09. 13:34:40

@DuBarry: @Scala: Mi volt a szcientológiások és Lenkei között?
Niacin az egy külön vitaminja, Scala?

Scala 2010.05.09. 14:51:56

@cicómicó: Külön vitamin a Niacin, mert vérbőséget okoz, nem akarta belerakni, csak lebutítva a csomagocskákba.

Szcientológia: nyomatja az ideológiát, egyik barátnőm jelentkezett dolgozni, csupa droidból áll a stáb, + akiket felvesznek, tök durva kérdőívet kell kitölteni... lehet kapni a L. Hubbard könyveket vagyis ajánlja... de állítólag az összes vitamin biznisz (Vitaminkirály stb.) a szcientológia van.
Még januárbna olvasgattam ezt a blogot, nevek, módszerek, tök érdekes volt, ha megnézed mára mi lett belőle, kiderül nem is állt távol a valóságtól: :-(
szcientologia.blog.hu/

Lenkei Szlovákiában jegyeztette be a két céget tavaly év végén, és névleg már nincs benne, kivonult a tudománynak élni, mint L. Ron Hubbard a vége felé. :-DDD

Niurka_törölt 2010.05.09. 18:23:00

Természetesen csak vicc volt a szilikon, rakattam volna már be, ha erre vágynék (mint ahogy aki erre vágyik megteszi kerül, amibe kerül). Volt nekem műkörmöm, aztán kesztyűben járkáltam, mert szégyelltem, valahogy ez nem az én világom. Rajtam csak a hajszínem mű.

arisztotela 2010.05.09. 19:02:01

@Niurka: nekem is egyszer volt, egy nap alatt leoperáltam, kurva idegeítő dolog. Még a műszempilla az, azt kitépkedtem.

Scala 2010.05.10. 01:16:18

@DuBarry: Műköröm: az a műanyag tippes tényleg sz*r. :-) Műszempillám még nem volt, de abból is van többfajta, a szálanként berakott állítólag nagyon szép. :-)

arisztotela 2010.05.10. 08:34:15

@Scala: Drága tincses volt a, szép nagyon, de idegesítő. A köröm is azér idegesítő mert idegen testm mint a pilla, nehezebb az igazinűl.
A műmellből indultunk, sztem azt is kivájnám magamból:).

Niurka_törölt 2010.05.10. 14:42:05

@DuBarry: jaja, nekem volt tippestől porcelánig minden, de idegesített, ahogy Te is mondtad, mert idegen anyag

Scala 2010.05.10. 21:33:01

@DuBarry: Értem. :-)
@Niurka: Tény, ami tény, én is a japán maniűrnél kötöttem ki két éve. :-)

Niurka_törölt 2010.05.11. 13:25:41

@Scala: mi az a japán manikűr? sosem hallottam róla

Scala 2010.05.11. 16:50:45

@Niurka: méhviaszt políroznak a körömbe, erősít és fényesít. Nagyon kulturált dolog, sztem tetszene. :-)

Niurka_törölt 2010.05.12. 12:36:36

@Scala: aha, tetszeni a porcelán is tetszett, csak elviselni nem igazán tudtam, ill. szégyelltem. az ilyen dolgokkal az a baj, hogy akkor menni KELL és csináltatni. fodrász, kozmetikus, manikűrös, pedikűrös, szoli, tököm tudja, mikor van szabadidőm?

Scala 2010.05.13. 11:15:01

@Niurka: Sok időt elvisz, és rendszeresen, mert a lenőtt műköröm (már láttam hat heteset, vagy nyolc ügyvéden!), Ááááááááá! :-(

Niurka_törölt 2010.05.13. 12:02:40

nekem túl sok zsé ennyi minden

Scala 2010.05.13. 12:23:42

@Niurka: Megértelek. Zsé és idő. Tény.
süti beállítások módosítása