Halle Berry nemcsak orr volt ott

 2010.05.02. 23:37

Halle Berry in 1991 and 2010Kivételesen jól műthető feje van Halle Berrynek, minden beavatkozás pozitívan sült el. Ha megnézzük a régi képét, kiderül, nemcsak az orrából vettek be, de a felső szemhéját is megcsináltatta már fiatalon, és az alsó ajkából is lecsíptek, hogy ne legyen olyan afrikai a szája. Gyanús még az alsó szemhéj plasztika és arcimplantátum. Mindenesetre ő nem lett öreges a műtétektől.

Címkék: halle berry

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr661970010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mici˙ 2010.05.03. 19:06:57

jó volt az alapanyag, de valóban szebb lett a végeredmény. sokkal kedvesebb és fiatalosabb! a 16 évvel későbbi képen.

szerintem ugyanahhoz a sebészhez jár, mint demi moore, neki van még ennyire jól sikerült feje :))

cicómicó 2010.05.03. 20:35:33

Nekem fiatalon jobban tetszett. Én csak az orrplasztikát látom.

Scala 2010.05.03. 23:11:38

Mestermunka.
Az alsó ajak nagyon kellett! :-)

arisztotela 2010.05.03. 23:43:15

@cicómicó: Láttam a Jungle Feverben 1990 környékén, a Spike Lee első filmjében, akkor fedezték fel. Akkor is gyönyörű volt, de még néger, azóta fehér lett.

cicómicó 2010.05.04. 10:39:22

@DuBarry: Érdekelne, hogy szerinted, hogy fehérítik ki magukat (ha erre céloztál)? Beyonce dettó ugyanez. Gyerekként, fiatalként sokkal sötétebb a színük.

Scala 2010.05.04. 11:38:48

@DuBarry: @cicómicó: Már évek óta feltűnt nekem is, a képeken is látszik, de senki nem hitt nekem!!! Abszolút kifehérítik magukat, vagy nagyon furcsa a genetikájuk.

arisztotela 2010.05.04. 11:41:37

@cicómicó: Hát az indiaiak egyszerűen hidrogén peroxidos krémmel kenik magukat, de biztos vannak kifinomultabb módszerek is, ebben nem mélyedtem el, mert igazán nem érint a hullaszínű bőrömmel:).

cicómicó 2010.05.04. 14:24:28

@DuBarry: @Scala: Lányok! Melyik az a krém, amit a foltos (szeplő, májfolt) arcbőrre ajánlottatok? Bioderma talán?

arisztotela 2010.05.04. 14:32:57

@cicómicó: Scala használ Biodermát. Kérdezd meg, hol tart:).

cicómicó 2010.05.04. 14:39:35

@DuBarry: Neked nem volt tipped?
@Scala: Hol tartasz?

arisztotela 2010.05.04. 14:49:01

@cicómicó: Igazából nekem nem pigmentes a bőröm, van két szemplőm, annyi, de Scala kedvéért megnéztem. Az IPL fényterápiát írják, hogy jó, meg egy Obagi nevű kezelést, amit neten meg lehet rendelni otthonra, nem tudom, mi van benne, de valami hámlasztó cucc, sok C-vitaminnal. Én csináltam otthon sima C vitaminos vizet porból, amit felkentem, szép bőrt csinál, de nekem kiütést okoz. Ezekkel vigyázni kell.
Az essentialdayspa fórumán, a realself.com-on, és a makeupalley-n érdemes beütnöd a pigmentation szót a keresőkbe, és mindent leírnak, hogy s mint. Én hiába ajánlok neked valamit, amit nem próbáltam:(.
Általában hámlasztani, lézerezni vagy fehéríteni szokták, hatékonyak is, csak a kezelés befejeztével visszajön pár hónap múlva a pigmentáció, ezért érdemes végigrágni a hosszú fórumokat, mert több hónapos tapasztalatokat írnak le.
Ha nagyon erős a pigment, el kell menni egy kozmetológushoz, és megnézi, mitől van (hormonális, vagy nap lehet).

cicómicó 2010.05.04. 14:52:01

@DuBarry: Köszi szépen. Először inkább bőrgyógyásszal nézetem meg, szerintem ők jobban értenek hozzá, mint a kozmetikusok. (Ők viszont nem tudnak arcot masszírozni,úgyhogy 1-1.)

arisztotela 2010.05.04. 15:00:38

@cicómicó: kozmetológust írtam, az több, mint kozmetikus. Van ez a Zsengellér Júlia, nagyon jó, lézerezik, hámlaszt, és azt hiszem, bőrgyógyász végzettsége van. Drága, de mivel 20 éve csinálja, tuti nem csapja szét a fejed. Viszont ha a tabletta elhagyáskor lett rosszabb a bőröd, lehet, hogy hormont ad:(.
A sima bőrgyógyász ehhez kevés, amúgyis nagyon borzalmasan szarok általában, fel sem ismerik a betegségeket. Egy jó volt, Török Éva, de pár éve meghalt. A lánya viszi a praxisát, és már nem olyan jó, mint az anyja volt.

cicómicó 2010.05.04. 16:35:48

@DuBarry: Köszi. Pedig a tablettára van írva, hogy kerülendő a napozás, mert pigmentesedést okoz. Míg szedtem és napoztam semmi baj nem volt, makulátlan, ragyátlan volt a bőröm. Abbahagytam: zsíros, gyulladt bőr, fájdalmas ragyák+még elkezdtem foltosodni is. (Ennek már egy éve, azóta a zsírosodás-ragyásodás mérséklődött, a foltosodás erősödött.)

katarocks 2010.05.04. 21:51:39

az alsó ajak plasztikát hogy csinálják?
@Scala: tényleg kifehéredett, már régóta nézem!
tényleg nagyon jó sebésze lehet, de szerintem az is közrejátszik, hogy a fekete nőkön kevésbé látszik a plasztika (mint ahogy az öregedés is).

brokeness 2010.05.04. 22:11:57

@cicómicó: Eveline Whitening .Valóban fehérít.

cicómicó 2010.05.04. 22:38:30

@brokeness: Ez egy krém lenne? Hol lehet kapni? :)

Scala 2010.05.05. 00:10:26

@cicómicó: Igen, Bioderma. Nem rossz. Éjjeli és nappali is, de nem minden nap, mert szét vagyok esve, de még így is hat... persze nem csodaszer, de szerintem a semminél több! + tök jó fényvédőfaktor van a nappali krémben!

Scala 2010.05.05. 00:12:47

@DuBarry: Török Éva nem a Kálvin téren magánrendelt?

arisztotela 2010.05.05. 08:46:08

@Scala: Katona József utcában. Már kb. 5 éve meghalt szegény. Ő volt az utolsó jó bőrgyógyász. Amikor kicsi voltam, még jártunk két nagyon öregnél, akkor voltak nyolcvan körül, szuperek voltak. Mire gyerekeim lettek, már csak a Török élt ebből a jó eresztésből. A gyerekeknek mindig van valami kis hülyeség a bőrén, amiről a rendelői bőrgyógyásznak lövése sincs, micsoda, így sok bőrgyógyászt láttam. Annyit értenek az egészhez, mint én kábé.

Scala 2010.05.05. 12:02:54

@DuBarry: Szószerint ezt gondolom, a férjem is volt még márciusban, magánrendelés, MediMOM, megnézte mikroszkóppal, nem tudja mi ez, gyulladásban van a terület, szerinte nem fagyás, ad egy alacsony tart., de szteroidos krémet.
Kiváltottuk, a mellékhatások elolvasása után (pirosodás, asztma, bőrrák)úgy döntött nem használja.
Egy hét múlva a kozmetikusom hozott két Ilcsit, ez egyik működik, iszapszínű cucc, talán valami új. (Nem keni annyira rendszeresen, mint kellene, de halványult.)

Asszem tízezret fizetett a MediMOMnak... és a nő nagyon nem is volt neki szimpi, van egy típus amit utál, na pont ezt képviselte. :-D

brokeness 2010.05.05. 18:22:44

@cicómicó: Igen.Én a szemkörnyéki karikámra használom, de a termékcsaládnak van nappali és éjszakai krémje is.Nem akarok reklámot csinálni , de saját honlapja is van az Eveline-nak, ott minden infót meg lehet találni.
süti beállítások módosítása