Sandra Lajoskát mutogatja

 2010.04.27. 23:45

 

World Exclusive: Meet Sandra Bullock's Baby Boy! | Sandra Bullock

Az eheti people magazinban mutatta meg először öreökbefogadott kisfiát, Louist Sandra Bullock. Állítólag egy éve kezdték el az örökbefogadás intézését Jesse-vel, de most már egyedül fogja nevelni az újszerzeményt a színésznő. Ügyes húzás, talán így leszáll a szexbotrányról a sajtó.

Címkék: sandra bullock

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr771957891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cicómicó 2010.04.28. 13:31:07

Lajoska... :) Melyik országból adoptálta?
Közvetve tartozik csak ide, de én nagyon nem bírtam, mikor a Jakupcsek meg a Jaksity Kata is elment valamelyik afrikai országba szörnyülködni,sírni, hogy milyen körülmények között élnek a lurkók. Nos, azon a pénzen, amivel kimentek Afrikába "vakációzni", elmehettek volna egy szabolcsi gyermekotthonba simogatni a cigánygyerekek fejét+az utazás, szállás költségeit pedig felajánlhatták volna a gyermekotthonnak. Sokkal szimpatikusabbak lettek volna (nekem).

arisztotela 2010.04.28. 14:26:17

@cicómicó: Nem afrikai a baba,New Orleansban született.

cicómicó 2010.04.28. 14:55:15

@DuBarry: Köszi :) Amit írtam, fenntartom.

mici˙ 2010.04.28. 15:44:52

gondolom neki is jó, hogy nem csak a megaláztatásán pörögnek a gondolatai és a sajtót is manipulálja kicsit, ügyes húzás.

@cicómicó: a két dolognak teljesen más lett volna a visszhangja. az afrikai utazás egy alapvetően beszűkült, elégedetlenkedő társadalomnak megmutatta, hogy van a küszöbön túl is élet, amihez képest a mi valóságunk nem is tűnik már annyira rossznak. ezzel szemben,ha elmennek árva cigánygyerekeket simogatni, továbbra is csak a saját pocsolyánkban dagonyáztak volna.
kell néha egy kis kitekintés, nem beszélve arról, hogy a szabolcsi túra tovább szította volna a haragot, egy eleve rasszista társadalomban.

Rocko- 2010.04.28. 17:34:56

@cicómicó: jogos.

@mici˙: "ha elmennek árva cigánygyerekeket simogatni, továbbra is csak a saját pocsolyánkban dagonyáztak volna."
nem igaz. a segélynyújtás delokalizált.

Scala 2010.04.28. 21:24:31

@cicómicó: Igazad van! És a leírás :-DDD

Scala 2010.04.28. 21:28:47

@mici˙: Értem a kiszakadás, kitekintés dologot! Sőt alapvetően egyet is értek vele, kivétel az árva gyerekek!
Nem véletlenül születsz és élsz egy bizonyos helyen! Ott vannak feladatait! Pláne, ha sokat kaptál (a tehetséget most ne vegyük számba) és van nyilvánosságod.
Jakupcsekre is ráfogják, hogy milyen kurvára intelligens, hát pont ott kezdődött volna annak a szintje, ha megmutatják hogyan kell ITHHON viselkedni emberhez méltóan.
De az szar ugye, meg nem kalandos.
Cicónak teljesen igaza van! Teljesen. ;-)

cicómicó 2010.04.28. 21:46:28

@Scala: A determinizmus részébe nem is gondoltam bele.
@mici˙: A két riporternő megmaradt bennem, hogy könnyes szemmel, afrikai népviseletben ölelgették a négerbabákat, hogy micsoda nyomorban tengődnek. Állítom, hogy egy szabolcsi/viharsarki/borsodi stb. tanyán is megközelítően hasonló szinten élnek. Jó, tényleg van különbség, de akkor mutassuk meg először (vagy utána) a saját házunk táját (tessék ott is romanépviseletbe öltözni és ringatni a cigánybabákat) és utána nézzünk körbe máshol.

Rocko- 2010.04.28. 21:55:42

@cicómicó: szabad hazabeszélnem?
autofilia.blog.hu/2009/06/05/egy_vasarnap_konzekvenciai
autofilia.blog.hu/2009/05/28/ha_masoknak_segitesz

és ha valakit érdekel, és nem késő, akkor tudok adni számlaszámot az 1%-hoz.

cicómicó 2010.04.28. 22:03:53

@Rocko-: A belinkelt sztorik előzményeit sajnos nem ismerem. Ők milyen rászoruló gyerekek voltak? De végülis mindegy, az önzetlen segítség a legszebb dolog (csak ezzel ne saját magunkat reklámozzuk a la Jakupcsek.)
1%-ban két szervezet között hezitálok, mint mindig.

Rocko- 2010.04.29. 00:23:09

@cicómicó: ez egy hányatott sorsú gyermekekkel foglalkozó otthon. roma származásúak, árvák vagy olyanok, akiket otth agytak a szülők, vagy a gyámügy vette el őket.

mici˙ 2010.04.29. 09:27:44

várjatok egy kicsit! egy szóval sem mondtam, hogy ne nyújtsunk segítséget a közelünkben élő rászorulóknak, de időnként akkor is érdemes felemelnünk a fejünket és kicsit messzebbre nézni. más kérdés, hogy praktikus okai is vannak a távoli segítségnyújtásnak, nemzetközi segélyszervezetek sem véletlenül vannak. olyan országokban, ahol élet- és árszínvonal alacsonyabb, mint nálunk ugyanannyi pénzből sokkal többet lehet tenni.

Rocko- 2010.04.29. 09:58:46

@mici˙: kicsit fordítva értelmezed a think globally act locally témát.
igen, vannak külföldön is segítségre szorulók. na de minek elmenni oda, ha itt is van tennivaló?
előbb a saját portánkon kéne rendet tenni, és ha itt minden oké, akkor külföldön csumpiskodni.

arisztotela 2010.04.29. 10:13:17

@Rocko-: Mici nem erről beszélt, hanem, hogy ha kilépsze az életedből, rálátsz, másképpen éled utána (kb. 3 hétig), ezért mennek önkéntesnek Afrokába, loholják végig az El Caminót vagy ülnek Indiában ashramban emberek. A segítségnyújtás különösen jó erre. Abban igazad van, hogy bőven elég Ózdra lefáradni. De Afrikában szebb az ég színe.

Scala 2010.04.29. 10:22:22

@DuBarry: Ne is mond az El Caminot, olyan sznob listapont lett, mint a gleccser síelés: drága, jól hangzik, és fingja nincs senkinek miről szól valójában.
(Tisztelet a kivételnek!)
+ egy rövid szakaszt gyalogolol a többség, csak, hog yelmodnhassa. Tolvaly Ferencben sem dúl az intelligencia, amúgy... Jaaaj.
Az elkamínóra ugrok, kb. mint a Maldív-szigetek vagy a Seychelle 2000. körül.

cicómicó 2010.04.29. 10:48:26

@DuBarry: De elég csak Pestról Ózdra lelépni, az is szemléletváltást okoz. Sőt még csak kimozdulni sem kell igazán. Én a munkám során annyi nyomort látok (papíron), hogy mindig magamba fordulok, hogy milyen szar dolgok miatt tudok nyavalyogni.
Tehát Afrikában tényleg csak max. szebben süt a nap, segíteni, meg reprezentálni Észak-kelet Magyarországon is lehet pl.

Rocko- 2010.04.29. 13:00:55

@DuBarry: a szemléletváltást értem. nem kell feltételnül ehhez nekünk utazni.
szemléletmódot az emberektől kapjuk, nem a helyektől.

@Scala: jajj, most Hagyó Mikire célzol?
TF-re meg majd mondok vmit. :)

@cicómicó: "De elég csak Pestról Ózdra lelépni, az is szemléletváltást okoz"
egyénfüggő, de néha elég csak kicsit másfelé mozogni, pl. felfedezni a szomszédos kerületet.
régi sztori, Budapestről kellett valakit elvinnem Dobogókőre. nem voltam ott sokat, de annyira megnyugtatott, hogy a Bécsi út elején elfelejtettem elindulni zöld lámpánál. elég csak egy kis, de hatékony hatás a változáshoz.

cicómicó 2010.04.29. 13:27:42

@Rocko-: Épp azt írtam, hogy még kimozdulni sem kell. A zöld lámpánál, mikor elbambultál, biztos veszettül nyomták a mögötted állók a dudát.

mici˙ 2010.04.29. 13:42:31

@Rocko-: nem félreértelmezem, csak másképp ;)
és az az érzésem, hogy átsiklasz a mondanivalóm bizonyos részei fölött.

szerintem nem előbbre való az ott az ittnél, de ez fordítva sem igaz. szerintem az is illúzió, hogy csinálhatsz egy szép kis magyarországot, ahol minden rendben van, nem csúfítja el az idilli tájat egy ronda szegénytelep. mi egy fejlődő országban élünk, ami már most idillinek tűnik a harmadik világból nézve. és ezek a műsorok pont arra hivatottak, hogy erre ráébresszenek, hogy ne csak a saját gondjainkat lássuk. hát ezért sem gondolom hogy el kell ítélni jakupcseket vagy a baptista szeretetszolgálatot amiért tesznek valamit az afrikai nyomor ellen. (feltéve, hogy valóban tesznek valamit, nem pedig egy pr húzás az egész. az őszinte segítség soha nem elítélendő, akár a szomszéd pisitke kapja, akár az afrkai nuqunja. itt a fokmérő a segítség őszintesége)

cicómicó 2010.04.29. 13:49:47

@mici˙: De olyat miért nem látunk soha, hogy a magyar hírességek, vagy Jakupcsek elment volna a cigánytelepre jótékonykodni? Menjen Afrikába is, de akkor ne csak az "ott-ra", hanem az "itt-re" is hívja fel szerény személyén keresztül a figyelmet. Szerintem.

cicómicó 2010.04.29. 13:59:35

.. még beugrott egy másik utazgató "Teréz anya". Bódi Szilvia is elment kocsikázni valami afrikai túrára és ott ellátogatott a szalma/vályogházakba simogatni a babákat, színes filctollakat is vitt, sőt még "örökbe is fogadott" egy nagyobbacska fiúcskát.

Rocko- 2010.04.29. 14:02:50

@cicómicó: nem veszettül, de dudáltak, igen.
nagyon jó volt a változás.
nincs kedve hétvégén valakinek felmenni? :D

cicómicó 2010.04.29. 14:11:09

@Rocko-: Elvinnéd a lányokat az erdőbe ibolyát szedni?

mici˙ 2010.04.29. 14:19:18

@cicómicó: igazad van, onnan indult az egész, hogy j.g. kirakatlátogatást tett-e az afrikai árvák között vagy feltételezhetjük, hogy az ismertségével a (szerteágazó tevékenységet folytató) baptista szeretetszolgálatnak igyekezett segíteni. egyáltalán, az elképzelhetetlen, hogy a baptisták kertek meg?

de én sem mondtam egy szóval sem, hogy helyes, ha wannabe sztárocskák leugranak egy kis népszerűségnövelő buksisimizésre és pityergésre afrikába.

mici˙ 2010.04.29. 14:36:50

akkor összefoglalva :) szerintetek jakupcsek álszent volt, és eleve nem helyes máshol segíteni, amíg itt is lehet.
én ezzel nem értek egyet, de ettől még holnap reggel is fel fog kelni a nap, tehát egyezzünk meg abban, hogy nem fogunk megegyezésre jutni a témában :D

Rocko- 2010.04.29. 14:43:49

@mici˙: illiúzió? dehogy. maximum utópia, hogy minden rendben lesz.
azt viszont tartom, hogy a hazai dolgokat illendő előbb rendbetenni, mint a külföldieket.

@cicómicó: jogos.

Rocko- 2010.04.29. 14:45:01

@cicómicó: ki az az Ibolya? és brummog is? :D

amúgy meg benne lennék blgotalálkozós kirándulásban. mert miért ne.

mici˙ 2010.04.29. 14:51:37

@Rocko-: lovagolhatunk szavakon, csak nincs értelme, mert a mondanivaló ugyanaz marad. (illúzió=ábránd)

cicómicó 2010.04.29. 15:14:12

@mici˙: Még egyszer és utoljára: menjenek Afrikába IS, de akkor előtte vagy utána mindenképpen húzzanak el a magyar nyomornegyedbe is jótékonykodni. Arról semmit nem hallottam, hogy ez utóbbi megtörtént-e volna.

cicómicó 2010.04.29. 15:21:31

@Rocko-: Engem visszatartana a blogtalálkozó.Biztos mindenki aranyos, kedves, szép/jóképű meg minden, de az egész kommentelés számomra elveszítené a varázsát. Azért ha csoportkép készülne, azt majd küldjétek el nekem is.

mici˙ 2010.04.29. 15:28:52

@cicómicó: igen, mi majdnem ugyanarról beszélünk. legalább nem vagyok ufó a blogon ezek szerint. :)

arisztotela 2010.04.29. 15:33:03

@cicómicó: nem lesz blogtali, ne aggódj:).
Ez egy szigorúan anonim blog!
Amúgy is ronda vagyok és genya.

cicómicó 2010.04.29. 16:32:47

@DuBarry: Bocs, de én már "láttalak", és elég távolvagy a rondaságtól. Azt nem tudom, hogy genya vagy-e.

arisztotela 2010.04.29. 16:35:46

@cicómicó: kösz, de azok jó képek:).
Mind1, maradjunk virtuálisak.

cicómicó 2010.04.29. 16:41:19

@DuBarry: Azért a genyaságodra is kíváncsi lennék.
Egyetértek az anonymvirtualitással.
Azért sokszor szoktam "fantáziálni" a kommentelőkről. (Rockonak: nem úgy)

katarocks 2010.04.29. 20:39:32

Én azon voltam ledöbbenve, hogy amikor elmentem Pécsre egyetemre, teljesen beleszerelmesedve a városba, milyen világ tárult fel előttem fél év alatt. Nyomornegyedek a város közepén, a külvárosban, olyan putri, mint Szabolcsban. Naponta többször találkoztam kéregetőkkel, bolond emberekkel. Pécsen, amiről azt gondoltam, hogy a legszebb város, és viszonylag jó színvonalon élnek az emberek. Iszonyatosan nagy a munkanélküliség, állandóan tele van emberekkel a város, és sajnos rájöttem, hogy nem azért mert mindenki milyen aktív.. nem dolgoznak. Ezek után felértékeltem az uncsi Fehérvárt.

Rocko- 2010.04.29. 21:08:48

@cicómicó: áhhhám.

"Azért sokszor szoktam "fantáziálni" a kommentelőkről. (Rockonak: nem úgy)"
dettó. bár én alapvetően kíváncsi vagyok.

cicómicó 2010.04.29. 22:23:29

@Rocko-: Én is kiváncsi vagyok, de ez a kommentelgetés egy ilyen játék. Meg ki tudja, lehet, hogy nap mint nap elmegyünk egymás mellett, csak nem vagyunk tudatában. Ettől olyan vicces az egész.

Rocko- 2010.04.29. 23:06:44

@cicómicó: őőő.
most lefekszek. :)
a többit holnap.

Rocko- 2010.04.30. 07:23:31

@cicómicó: no, szóval engem jobban zavarna, hogy a való életben is tudnánk beszélgetni, mint ha csak a gép előtt.
persze van annak izgalma, hogy nem tudjuk ki kicsoda.

Rocko- 2010.04.30. 09:18:36

@DuBarry: csak a magad nevében beszélj! :D

cicómicó 2010.04.30. 09:54:25

@Rocko-: Az miért lenne zavaró, ha a valóvilágban is tudsz valakivel beszélni?

Rocko- 2010.04.30. 12:15:17

@cicómicó: félreérthető voltam. :)
nem az zavaró, ha tudunk. az a zavaró, hogy ha elvileg ismerhetnénk egymást, és még beszélhetnénk is. de nem tudom, hogy Te vagy Te és Te sem tudod, hogy én vagyok én.
érted? :)

Rocko- 2010.04.30. 13:07:31

@Rocko-: na persze nem mint ha lenne valós esélye, elég ritkán járok Lőrinc felé, elméleti szinten pedzegetem a dolgot.

cicómicó 2010.04.30. 14:20:19

@Rocko-: Aha értem. Mondanám, hogy megmutatom Pestlőrinc nevezetességeit, de figyelemmel a fent leírtakra, valamint arra, hogy nem jut eszembe semmilyen látványosság a XVIII. kerületben, így nincs "ajánlat". Cicc Tyler.

cicómicó 2010.04.30. 14:21:15

@Rocko-: Egy van. A repülőtér. A munkahelyem viszont baromi jó helyen van :)

Rocko- 2010.04.30. 16:21:15

@cicómicó: nem szükséges valaminek híres-nevezetesnek lennie ahhoz hogy szép legyen. ;)
a reptér az már Vecsés. :)
munkahely merre?

cicómicó 2010.04.30. 21:50:01

@Rocko-: A Ferihegyi reptér még biztos, hogy Budapesthez (P.lőrinc) tartozik.
Munkahely V.ker, Szabadság tér

Rocko- 2010.04.30. 22:30:48

@cicómicó: hmm, télleg.
Szabadság tér jó. akkor ott tudsz rohangálni az új szökőkút alatt. ;)

Scala 2010.05.01. 00:02:39

Na már megint a csajozás...

Rocko- 2010.05.01. 00:03:15

@Scala: ígérem, ezen túl cölibátust fogadok.

Niurka_törölt 2010.05.05. 20:36:54

Istenem, lemaradtam egy Rocko-féle bozótszexről? Fenébe!
süti beállítások módosítása