Mi az a Frownies?

 2010.04.22. 09:30

 

Botox helyett használják a gyáva ráncosok. Éjszakára tolnak egy tapaszt arra a ráncra, ami idegesíti őket, ami reggelre kisimul. Pár óra múlva persze újra a helyén van a homlookránc, szarkaláb és társai, de bizonyos ideig botox-effektust produkál. Vannak akik esküsznek rá, mások nem tudnak aludni ezzel a fejükön, de ők magukra vessenek, mert ráncosak lesznek reggel 8 és dél között.

Címkék: frownies

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr481941910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cicómicó 2010.04.22. 22:40:14

Szellemes bejegyzés lett:)
De maga a termék szerintem kamu.

Scala 2010.04.23. 13:43:57

OFF: DuBarry Drága,
Megkaptam a BIODERMA White Obj. Night változatot, THx. Már amúgy lemondtam róla, meggyanusítva a postát... ma ért ide.
C-vitamint por formában bele kell önteni az első használat előtt, a dobozban volt egy ampullában, és felrázni: pont mint egy hajfesték. :-)
Kipróbáltam a felkaromon, enyhén kipirosodott a bőr... de valamennyi idő múlva elmúlt. Remélem azért bírni fogja, jónak tűnik az elgondolás, érzem, hogy működik, működhet.
@cicómicó: A nappali változatot három hét után méltányolni tudom, ami fekete az barna lesz, türelmesnek kell lenni. Én már keresztet vetettem a dologra, de akkor vettem észre, hogy igazságtalanul.
Hat hetet írnak a dobozon, hogy addig kell használni, vagy tovább. Szóval nem kamu, de nem is egy napos csodaszérum.
Árát nem tudom, mind2-t ajándékba kaptam. :-)))

arisztotela 2010.04.23. 13:56:20

@Scala: az essential day spa forumon minden pigment problémára egy obagi nevű dolgot csinálnak, nem olvastam el, mert nem érint, csak miattad néztem meg:). De ahogy kivettem, az is C-vitamin minden mennyiségben. Viszont azt írják, hogy utána visszatér a dolog, ha nem vigyáznak (ezt a részt már tényleg nem olvastam, mit jelent a vigyázás), esetleg érdemes lenne átolvasnod. Imádom azt a fórumot, mert minden bőrproblémát érintenek.
Ami nekem lejött, hogy az ilyen lámpázásos, dermarolleres eszközökön kívül csak két dolog hat igazán bármilyen bőrproblémára: a C vit és a Retin A, ami ugye A vitamin.
Egyiket sem próbáltam, mert nekem nagyon érzékeny bőröm van, és ez mindkettő hámlasztó szer, de nagyon érdekelne, mit csinálnak.

Scala 2010.04.23. 14:05:31

@DuBarry: Teljesen hihetően hangzik, a felső hámrétegről beszélünk, ami azért nem annyira könnyen hozzáférhető, hámlasztani, durvulni muszáj.
Megnézem majd, sejtem mi a vigyázás: no nap, no zsíros kaja. Állítólag a máj zsírbontó munkája némileg gyenge azoknál, akik hajlamosak erre az elváltozásra. Vizuáldiagnosztikában, arcdiagnosztikában legalábbis úgy vélik. Meg kell néznem azt a fórumot! :-)
A lámpa kéne! De először megkeresem Niurka Kriztáját, ha van rá lé.
Niurka: Mennyi lesz szerinted?

arisztotela 2010.04.23. 14:10:39

@Scala: Nézegettem a lámpákat, mert nagyon áradoztak, de 300 dollárnál kezdődnek az ebayen, ennyit nem adok semmiért, ami nem tudom, beválik-e:(. De ha valaki Csipkerózsikává változik tőle, szóljon.
A dermarollerrel meg az van, hogy ha csinálom, utána napokig látok kis hegeket itt-ott (csak én látom, de akkor is), úgyhogy nagyon ritkásan merem csinálni, így meg sosem fogok rájönni, jó-e valamire. Kivéve a Keratosist, azt gyakorlatilag törölte, ami persze magában is döbbenet számomra. Pár éve küszködök vele hiába.

Niurka_törölt 2010.04.23. 15:27:38

@Scala: good question, sajnos fogalmam sincs, mert nem emlékszem (számmemóriám zéró, viszont mindenkit felismerek, akivel beszéltem, nevekre is emlékszem, kérdezz az óvodástársaimról)

Rocko- 2010.04.23. 21:59:09

@Niurka: milyenek voltak az óvodatársaid?

Scala 2010.04.24. 21:52:45

@Rocko-: Na ezt hívom görcsös humornak! Sorry.

Scala 2010.04.24. 21:53:24

@DuBarry: A keratosis miatt gratula!

Niurka_törölt 2010.04.25. 03:18:22

@Rocko-: csupa retardált (mint én) :))

Niurka_törölt 2010.04.25. 03:19:00

@Scala: A műszaki embereknek mindig ilyen béna, erőltetett a "humoruk".

Scala 2010.04.25. 03:23:29

@Niurka: Fene tudja, sztem nem... Nem attól függ.
Lelkiállapottól. :-)

Rocko- 2010.04.25. 11:26:30

@Niurka: az jó. :)
mármint sok hülyével együtt lenni.
bár ez ugye a hülyeségé mértékétől is függ.

Niurka_törölt 2010.04.25. 15:37:23

@Rocko-: óvodában kifejezetten együtt lenni a sok hülyével, meleg kakiban ülve, olyankor ez még vonzó :))

Niurka_törölt 2010.04.26. 19:16:55

@Rocko-: amikor óvodás voltam, az óvónők (nem tudom milyen megfontolásból) levetkőztek fehérneműre, csináltak maguknak az ágyneműhuzatainkból valami tógaszerű ruhát és abban táncikáltak meg énekeltek nekünk alvásidőben, de pechjükre az egyik apuka akkor jött a gyerekéért. Ők sikítozva rohantak be valami szobába, apuka utánuk, nők ki, apuka be, mint a rajzfilmekben, jól szórakoztunk.

Rocko- 2010.04.26. 20:24:37

@Niurka: fú, nem is tudtam hogy OPNI-nak volt óvodája. :D

meg a hivatali autót is megtaláltam:
galeria.totalcar.hu/blogok/2010/04/18/otexpoharmadik/1420433_21e6ead2286f18a6a2e5709fb6e0e266_ml.jpg

Niurka_törölt 2010.04.27. 01:52:28

@Rocko-: emlékszem, sokszor mentünk ezzel kirándulni, igaz, néha kevesebben jöttünk haza az erdőből :)

Rocko- 2010.04.27. 07:16:19

@Niurka: :D
és volt hogy néha többen, mint kellett volna, még Marika néni is rászólt, hogy Lajcsika, ne edd már azt a szederet, összepiszkolod azt a barna szőrös kabátodat!

Rocko- 2010.04.28. 07:52:00

@Niurka: jajj, nem kell végigisorolni, tudom hogy utálod, nem kell eljutni a rotfstclmaaobpo-ig.

Rocko- 2010.04.28. 17:37:15

@Niurka: Rolling on the Floor Scaring the Cat Laughing My Ass and Other Body Parts Off.

Scala 2010.05.02. 11:03:28

@Niurka: @Rocko-: Annyira hülyék vagytok, ezt csak most olvastam a Radarról! :-D
süti beállítások módosítása