catrallsamanthacleo_e.jpgA Szex és new York második filmben arany-gyémánt fülbevalót visel Samantha. Pont úgy néz ki, mint egy bizsu, de nem az, mert a Wendy Brandes dizájn majdnem 8 ezer dollárba kerül. Árulják pár százért is ezüstből. Nekem tetszik, meg a csaj is, mert szinte minden jól áll rajta, aminek elvileg már nem kéne.

Címkék: kim catrall

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr611936503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2010.04.20. 16:31:42

Itt tényleg jól néz ki, mínusz tíz éve, ha csak a válláig látjuk, a filmes előkészítés (négy óra :-DDD) után!
A lába, az alakja csak mértékkel. Nappali fényben nagyon adagolva szabad csak megjelennie.

arisztotela 2010.04.20. 16:45:39

Szerintem öreg, de dögös. Most láttam a SATC 1-et, sokat öregedett a sorozat eleje óta, de van tartása, és az egyíetlen díva a 4 csaj közül. Persze Kristin Davis a legszebb nő, de mire megy vele, ő a legunalmasabb. (de milyen szép volt a Melrose Place-ben!)

Niurka_törölt 2010.04.20. 16:50:07

valami hasonló fülbevalóm nekem is volt, amikor még nem volt kiforrott az ízlésem, de az kb. gimi első évében volt és nem szívesen emlékszem azokra az időkre

Kim Catrallnak nagyon vastag a bokája

valóban Kristin Davis a legszebb, arcra, de a lába neki is bunkó formájú és vastag

Scala 2010.04.20. 17:02:13

@Niurka: Na ez az! Ezek a cuccok live, egy ilyen korú nőn, az elvált gyerekes p***a, akit tíz évvel fiatalabb dandy-boy kefélget, de nagyban kihasznál stílust képviselik. :-)

Melrose-ban a Davis? Húú, nem emlékszem. A lábától kivagyok, számomra az rengeteget levesz belőle. Jó lenne ha nem mutogatnák.

KIm Catrall: nekem ő nem davás, inkább a 'van tartása' találó. Igazából rájöttem, a bőr nálam nagyon sokat nyom a latban, és neki nem az igazi, a testén. Vagy egyszerűen csak kiöregedett a szerepből!
Hiába, Catherine Deneuve nagyon tud! Ezek az amerikai nők sehol hozzá képest. Pedig nem is figyel az alakjára...

Rocko- 2010.04.20. 21:02:29

8 ropi ezért a két fagyispálcáért? ááá.
Kim Catrallnek voltak szebb pillanatai. 20 éve. az akkori ő még be is jön.

Niurka_törölt 2010.04.22. 01:02:45

@Rocko-: Ja, Nagy zűr Kis-Kínában pl.

Rocko- 2010.04.22. 07:30:32

@Niurka: én inkább a Rendőrakadémiára gondoltam.

Scala 2010.04.22. 20:12:19

@Rocko-: Tényleg? Nem is tudtam... :-)

Rocko- 2010.04.22. 23:45:25

@Niurka: @Scala: tényleg. onnan ő valóban emlékezetes.

Scala 2010.04.23. 02:46:19

@Rocko-: Fúúú, meg nem mondom, hogy ő. Színezett a kontaklencse?
Elég rosszul öregedett meg szerencsétlen... össze van rakva, de egyáltalán nem a régi...

Rocko- 2010.04.23. 07:21:31

@Scala: nem tom hogy kontaktlencse-e. sosem ismerem fel ha valaki hord.
a képen meg ő van, nekem Ő Kim Catrall.

arisztotela 2010.04.23. 12:59:24

@Rocko-: Megnéztem a régi Catrallt, helyes, unalmas kiscsaj volt, 10 éve a SATC elején sokkal dögösebb volt, most már öreg persze, de az 52 évesek között nagyon topon van még Hollywood viszonylatban is (kiv. Julianne Moore-t, aki nem a kedvencem, tényleg döbbenet, hogy ötvenéves már)

Niurka_törölt 2010.04.23. 13:03:58

@Rocko-: tényleg szebb, bevallom nem néztem képet, csak emlékezetből mondtam, de igazad van. Jót tett neki, hogy soványabb volt.

cicómicó 2010.04.23. 13:13:12

@Rocko-: A barnahajas, rendőrnős képen tetszik.
Egy Columbo epizódban is játszott fiatalon, ott már nagyon dögös volt.
Ha nagyon mélyen a szemébe nézel valakinek, lehet látni a kontaktlencse kontúrját. (Mondjuk lágylencsével, amilyen nekem van, még egész közelről is szakavatott szem sem nagyon veszi észre.)

Scala 2010.04.23. 13:52:50

@cicómicó: Pontosan, a lágy lencsét nem nagyon mondja meg, csak az, akinek szintén van. Én amíg nem volt, nem tudtam megállapítani, egyáltalán. Nem is értettem, hogy mit kell nézni. :-)

Rocko- 2010.04.23. 21:55:25

@DuBarry: helyes hát. mutatnál egy képet a "dögös" korszakról

@Niurka: jepp.

@cicómicó: nekem is tetszik.
mélyen nem szoktam senkinek a szemébe nézni, mert mindig azt üvöltözik: na de uram, mindjárt rendőrt hívok!
:)

@Scala: sose veszek észre semmilyen kontaktlencsét. se a tiedet, se másét. max ha felhívják rá a figyelmemet.

Rocko- 2010.04.24. 06:53:05

@DuBarry: ahham, köszi. sztem nem dögös. ugyanaz, mint a posztbeli képen. csak fiatalabb.

Kukla Edina-kisflanc.hu · http://kisflanc.hu 2010.05.02. 07:37:08

Bocs, hogy csak így belevágok, de én szeretnék így kinézni a közeljövőben. Beérném ennyivel.
Az pedig hogy vastag a bokája, kit érdekel, nekem meg görbe a lábam, másnak meg lötyög a hasán a zsír, vagy eláll a füle. Ezek a "negatívumok" adják a karaktert.Mindenkinek van egy kis defektje.

Scala 2010.05.02. 10:31:04

@kisflanc: Oké. Ez igaz. Csak őt nem azon a szemüvegen keresztül nézem, mint 'mindenkit'. ;-)
süti beállítások módosítása