Nicollette Sheridan Sues Over Housewives Firing, Alleges Assault on Set

Kiírták a sorozatból, mert megpofozta őt a producer, amiért ő árulkodni ment az ABC vezetőséghez. Legalábbis ez áll Nicolette Sheridan perirítában, amit a Született Feleségek produkciója ellen nyújtott be. Heti 250 ezer dollártól esett el a balhé miatt, nem csoda, hogy most 20 millát követel. Remélem, megkapja, bár nem kedveltem a sorozatban, de működött a figurája.

Címkék: nicolette sheridan

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr841897701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cicómicó 2010.04.06. 21:00:46

Én nagyon bírtam a szerepét, és neki volt a legjobb alakja, az arca viszont csúnyán öregedő. És hajrá a perrel!

Scala 2010.04.07. 09:58:56

Annyira jól megfogalmaztad, ugyanígy érzek: én sem bírtam, sőt idegesített, de jó volt a figura.
@cicómicó:
A bőre sajna gáz, és az alakban nem értek egyet. Bár az ötödik évadban fogyott, de a bőre akkor is gáz.

arisztotela 2010.04.07. 11:55:53

@Scala: Szerintem a facelifttől nézett ki öt évvel idősebbnek mindig a koránál, amúgy fiatalon a Knots Landingban álomszép volt, egy Grace Kelly, csak túl fiatalon plasztikáztatott.

Scala 2010.04.08. 11:32:38

@DuBarry: Steve Martinnal láttam egy filmben, fiatalon, asszem vörös hajjal. Ezért kár görcsölni, ahogyan egyszer írtad! Remek meglátás volt. :-)

Sajna nekem ő azért nem tetszik, mert izmos, de vastag(csontú) vagy nem is tudom, a gebe, törékeny nő jobban bejön. De ehhez az archoz, meg fura lenne, tény.

Persze az ő soozatbeli karaktere is finomodott, a teljes negatívból árnyaltabb, humorosabb lett, a hangja nem rossz. Tetszett ahogy kinyírták, full morbid. :-D

Eszembe jutott még egy sorozat, amit nem redeti nyelven néztem,mert a szinkron annyira jó (kivétel ötödik évad, ami később ment le, és fő karaktereknek változott a hangja, na annál idegesítőbbet!!!!): Miért éppen Alaszka. Kedvenc sorozatom, ever. :-)))

cicómicó 2010.04.08. 12:20:11

@Scala: Egyszer elkezdtem az Alaszkát nézni,mert annyi jót hallottam róla. 4 részt kivégeztem az első évadból, de egyre uncsibb volt, úgyhogy feladtam. Most a Lost utolsó évadára várok. Könnyedebb, nagyon kedves sorozat a Comedy-n menő Dharma és Greg. Dharma szerepe nagyon aranyos. Ajánlom szíves figyelmedbe.

Scala 2010.04.08. 12:28:38

@cicómicó: Köszi. :-)
Alaszka: második évad jobb, de van akinek nem jön be egyáltalán. :-)))

cicómicó 2010.04.08. 12:35:33

@Scala: Ugyan nem ismerlek, de Te olyan lehetsz, mint Dharma. :)
Alaszkával az volt a bajom, hogy semmi nem történt benne, és mégcsak humorosnak sem tartottam.

Scala 2010.04.08. 22:53:29

@cicómicó: Fúúú, én viszont Dharmat nem ismerem. :-)
Majd észben tartom.
Alaszka: akkor hagyd. ;-)
A Született feleségeket nézed?
Keverd össze Bree-t és Susant, az vagyok én + feleségként kicsit Gabby.

cicómicó 2010.04.08. 23:09:30

@Scala: Azt szoktam nézni. Bree és Susan tök ellentétes karakterű, de bírom a sorozatot.
Most még a Grace klinikából akarnék felzárkózni.
Dharmát pedig a Comedyn adják. Szombat reggel vagy 5 részt leadnak egyben. :)

Scala 2010.04.09. 02:13:56

@cicómicó: Nincs tévénk, nem is lesz. Majd megszerzem.
Nem tudnék várni egy-egy hetet semmilyen sorozatra, egybe nyomjuk.
A Szül. Fel-nek nagyon sajátlagos hangulata van, szeretjük. Ez egy közös program apával. :-D
süti beállítások módosítása