Rájöttem valamire

 2010.03.19. 19:44

 

 

Sarah Jessica Parker, center, Cynthia Nixon, left, and Kristin 
Davis, from the upcoming film

SJP, Cynthia Nixon és Kristin Davis már promótálják az új Szex és New York filmet.

Amire ájöttem, hogy Sarah Jessica nem csak a tervezők kreálmánya. Nyilván szerepe szerint Carrie a nagy fashionista a sorozatban és a filmben, de a többi csajon sohasem álltak volna úgy azok a baromi jó ruhák, mint rajta. Egyszerűen trendi a csaj, akármilyen idétlen arca van, akármilyen szálkás, minden jobban áll neki, mint pl. Stewartnak, aki sokkal jobb nő.

Ez a kép hozta ezt a magvas ráébredést.

Címkék: jessica sarah

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr231853048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szundi~A szépség nem a mellből fakad~ 2010.03.19. 20:40:38

Azt is számítsd hozzá, hogy amíg SJP-n egy menő ruha van, Kristinen egy nyanyás. Egyébként tényeket mondasz. SJP dögös tényleg jól áll neki minden. Kristin pedig szép, de a maga egyszerű módján a semmilyen barna hajával. És sajnos ki kell mondanom, hogy tuskó lába van.

arisztotela 2010.03.19. 20:51:58

@Szundi~A szépség nem a mellből fakad~: Nincs jó alakja, de a sorozat elején még az volt tíz éve, és akkor igazi szépség volt, ahogy Kim Catrall is, és mindkettőn szarul állt minden.
Nekem SJP gönce sem tetszik.

Lee&a 2010.03.19. 21:00:44

Ez a sárga ruha zseniális. :o)
Egyébként igen, SJP-n minden jobban áll, mint más nőkön. És valahogy a feje is csak a Morgans-ben zavart.

cicómicó 2010.03.19. 21:14:28

Arcilag viszont SJP a leginkább lestrapáltabb.

Scala 2010.03.20. 00:49:54

@Szundi~A szépség nem a mellből fakad~: Mindig is ilyen lába volt, csak belenéztem 2002-ben a sorozatba, és ledöbbentem. Így igaz: vastag, de úgy nagyon. Nem is értem miért nem formálja. Lehetne! Szerintem... (ha nekem röpke 14 nap alatt sikerült...)

SJP sokat dolgozik az alakjáért, nem tagadom. :-) a sorozatban jó megcsinálják mindig: vékony, szép a lábformája, sokat kozmetikázzák. A többiekből direkt nem csinálnak bombát (nem is lehetne az alapanyagból), szóval akarom mondani, direkt nem castingoltak dögös nőket, hogy SJP-t ne homályosítsák el.

cicómicó 2010.03.20. 08:18:13

@Scala: A legjobb ruhái SJP-nek voltak, de Kim Catrall sokkal szebb (volt). Kristin Davisnek pedig csak a vádlija széles, a bokája kimondottan keskeny.Kíváncsi vagyok mit tudnak kihozni a második mozifilmből.

cicómicó 2010.03.20. 08:20:56

@Scala: Ja és SJP lábai is csak "beállítva" jók. Izmos, de görbe a lába.

katarocks 2010.03.20. 18:42:35

szerintem úgy összességében nem annyira jó nők ők. Kim Catrall és Kristen Stewart arca szépek, de semmi különös. a másik kettő meg még szépnek se szép, de én pont ezt szeretem ebben. Mondjuk Cynthia Nixon sokkal jobban néz ki, mint pl. 7 éve!
süti beállítások módosítása