Most emlegette fel a nyolcvan éves Barbara Walters, a legendás amerikai tévés, mennyire bánja 2000-ben készült Ricky Martin interjúját. Akkor erőszakosan faggatta a zenészt, hogy homoszexuális-e. Választ ugyan nem kapott, de Ricky azóta lejtmenetben van. Felfelé ívelő pályája megtört. Mégis nagy a sajtó hatalma.

Címkék: martin ricky

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr901827785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lee&a 2010.03.10. 12:46:27

Szeretem Ricky-t. Amióta részben eltűnt a médiából, sokkal jobb zenéket csinál.
A porontyai meg eszelősen édesek. :o)
Remélem, hogy ő a nagy visszatérők között lesz! :o)

arisztotela 2010.03.10. 12:47:36

@Lee&a: Sadénak sikerült húsz év után.

Lee&a 2010.03.10. 12:50:59

@DuBarry: Jó kis kampányt kapott az új lemeze. De a borító tényleg szenzácós lett. :o)
Gondolkodtam rajta, hogy letöltöm...akarom mondani, megveszem. De mindig elcsábított valami más.
Bár, ha ennyien szeretik őt, érdemes belehallgatnom. :o)

cicómicó 2010.03.10. 12:53:43

De homo, vagy nem? Énekelni nem tud. Nem hinném, hogy az interjú miatt ment tönkre a karrierje.
Ha már homo énekes, akkor George Michael.

Lee&a 2010.03.10. 12:55:23

@cicómicó: Állítólag valami riportercsajjal kavar 10 éve és a médiahakni tudatos része volt ez az örökös meleg-nem meleg kérdéskör.
De, szerintem senki nem tudja az igazat...lehet, hogy még ő maga sem. :o)

Scala 2010.03.11. 00:49:08

@Lee&a: Valami dögös szőkének adott jegygyűrűt amikor én abbahagytam a story követését. Én bírtam a csávót, pláne, hogy Enrique Iglesias lett az 'utódja'. Na az a gázak gáza.

Lee&a 2010.03.11. 13:39:04

@Scala: Igen, szőke volt a csaj. :o)
Enriquet is szeretem, de ő nem robbantott akkorát, ráadásul a poppon belül ő tök más stílus.

A mostani spanyol énekeseknek ha 1-1 jó száma van, az már nagy dolog. Mario Vasquez Galery-ját mondjuk nálam még senki nem überelte az elmúlt jópár évben,

Niurka_törölt 2010.03.11. 20:01:23

Kb. 10 évee volt pletyka, hogy egy spanyol focistával él együtt. Rebecca de Alba volt a lány, egyébként.
süti beállítások módosítása