Longoria a forgatáson

 2010.03.02. 07:56

Tucking in: Eva's character buys some girl scout cookies.

 
Eva Longoria
EVA LONGORIA

Mikrominiben és Loboutinban forgatta a következő epizódot Eva Longoria. A Született feleségek 34 éves sztárja picit megpocakosodott, de még így is természetes szépség, nincs nyoma rajta plasztikának.

Címkék: eva longoria

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr601801931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2010.03.02. 11:18:16

Sosem volt dereka, a hasa másfél éve gáz, meghízott, és nekem nem jön be ilyen rúzzsal, öregíti. Ahhoz képest, hogy nyomatták milyen fitalabbnak néz ki a koránál, hát itt nem.

A cipője kéne, a mini cucc is, de nem ilyen latinos fülbevalóval hordanám. Valahol buta mexikói maca feje van itt. És nem szép az arcformája. Ha a haja takarja, egy bizonyos szögből fényképezve jó a csaj. de már nem a régi. Kellene neki egy baba, de az a házasság nekem nem kóser. Sztem hamarosan válnak.

cicómicó 2010.03.02. 12:45:10

Felszaladt rá pár kiló, de csinos. Hátban is megerősödött.

Lee&a 2010.03.02. 13:33:53

Állítólag a szerződésében benne van, hogy amég megy a sorozat, nem eshet teherbe.
Valamikor régen írtak róla, hogy ezért nem is kísérleteznek a férjével a baba-projekttel.

Szerintem helyes kis nő.

Niurka_törölt 2010.03.02. 14:40:41

Kis mexikói hisztéria feje van. De a filmekre jól összerakják. Amúgy semmi. És ez a test? Ilyen teste a kellékesnek legyen, ne a sztárnak.

Scala 2010.03.02. 16:02:13

@Lee&a: Nem tudtam... pedig bele is írhatnák a scriptbe, Breenél is megoldották, kiírták a sorozatból ideiglenesen. :-)

Scala 2010.03.02. 16:02:51

@cicómicó: A háta még a hasánál is jobban zavar!

Lee&a 2010.03.02. 20:44:09

Rettentő kritikusak vagytok, félek tőletek. :o)

katarocks 2010.03.02. 21:26:23

@Scala: minden, amit írtál: egyetértés :-)
én régen úgy odavoltam érte, hogy mennyire nagyon szép, de most már nem tetszik, hogy annyi vakolat van a fején, meg vmit el is vesztett a kisugárzásából szerintem.
süti beállítások módosítása