Mariah Melles minis fellépése

 2010.02.25. 08:54
 
 
 
 
 
Mariah Carey Angels Advocate Tour Los Angeles

Valaki segíthetne már Mariah Carey-nek fellépő ruhát választani. Ez a fodros mini még egy modellen sem állna jól, nemhogy egy negyvenéves, túlsúlyos, cellulitiszes elkényeztetett libának.

Címkék: mariah carey

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr91788717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cicómicó 2010.02.25. 10:05:04

Szegény. Sajnálom, hogy nincs aki szólna neki, hogy ilyen ruhát ne vegyen fel. A ruha sötét színben, kevesebb fodorral jobb lett volna.

Lee&a 2010.02.25. 13:04:11

Szerintem ha nem ilyen idiótán öltözne, a kutya nem beszélne róla.

arisztotela 2010.02.25. 13:13:29

@Lee&a: Sok lemezt el lehet adni vele még mindig, mert kint imádják a nyálas dalait.

Lee&a 2010.02.25. 13:14:55

@DuBarry: Ez komoly? Én a hangjától is sikítófrászt kapok. Egyedül a karácsonyi számát tudom elviselni, azt is maximum kétszer egy évben. :o)

Még egy ok, amiért nem akarok a nagy amerikában élni. :o)

arisztotela 2010.02.25. 13:19:43

@Lee&a: Én akarok:).
Nagyon jó Amerika! Csak innen messziről látszik rossznak.
Persze csak New York, El Ay-ben én sem élnék, az olyan Mariah-ás:).

Lee&a 2010.02.25. 13:23:15

@DuBarry: Én nem is olyan rég még nagyon akartam menni. :o) Most is mennék, de csak körbenézni és utazgatni. :o) Élni már nem szeretnék ott. :o)

katarocks 2010.02.25. 21:20:50

Én nagyon sokáig nem bírtam elvisel Amerikát, de mostanában rákattantam. Azt nem tudom, hogy tudnék-e ott élni (Bostont céloztam meg, hogy az még lehet menne, meg az észak-keleti részt). Viszont nagyon sok dolog van, amit megnéznék ott, meg már kezdek belelátni a dolgaikba, és sok minden tetszik. Ott sem mindenki olyan hülye :)
Mindenesetre megpályázok egy 2 hetes seattle-i tanulmányutat, hátha :)

katarocks 2010.02.25. 21:21:33

ja, Mariahról elfelejtkeztem.
Olyan mint Zalatnay Cini. Nagyon kemény.

arisztotela 2010.02.25. 21:28:15

@katarocks: Bostonban nem voltam, de biztos jó. Washington, NY szuper, azt tudom.
De nem is kell ott élni, legfeljebb pár évet.
Mondjuk én Manhattanben szeretnék nagyon öreg lenni. Lemennék reggel valami olasz sütiért, kiülnék a Central Parkba, és kurva egyedül lennék:).
süti beállítások módosítása