J. Lo-nak egy ruhája van

 2010.02.08. 09:29

 

 

Jennifer Lopez Super Bowl XLIV - AXE Lounge at LIV at Fontainebleau,

A szilveszteri kezeslábast húzta elő a szekrényből másodszor is Jennifer Lopez. Akkor címlapra került vele egy-két lapban, annyira előnytelennek találta mindenkia  kétgyerekes negyvenéves énekesnőt a csillogó leotardban, most kipróbálta, másodszor is bejön-e. Miamiben énekelt a rémkosztümben tegnap a Superbowl prepartin.

Címkék: jennifer lopez

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr91738498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2010.02.08. 18:12:19

Nem olyan rossz ez. Tudm, sokak szerint medve. Nekem bejön.
De én nem vagyok normális vele kapcsolatban, amikor nem olyan dagi, elolvaszt. Szépnek találom. Pláne ezzel a hajszínnel és az orr műtétje óta.

brokeness 2010.02.08. 19:21:24

@Scala: no meg,amikor a J.Lo-s smink van rajta.Akkor gyönyörű.A filmekben viszont inkább átlagos ,nem annyira szép.

Scala 2010.02.08. 19:35:23

@brokeness: Igen! :-))) Egyetértek, vásznon nem olyan ütős... szép, de csak egy-egy jelentben. Pedig általában fordítva működik. :-) Dekorítv nő, akit elegáns-nőies cukira kell öltöztetni, akkor nagyon üt.

Scala 2010.02.08. 19:37:07

jav. dekoratív; csak Apeh nyomtatványt töltök le párhuzamosan... :-D

arisztotela 2010.02.08. 21:26:19

@Scala: Nekem J. Lo angyalföldi k. akármi is van rajta.

Scala 2010.02.08. 22:41:57

@DuBarry: Gonosz. :-)
Az a Dobó Kata. ;-)

arisztotela 2010.02.09. 11:02:41

@Scala: Hát ebben nem értünk egyet, bár nem túl szimpatikus nekem, D.K-ban van valami nagyon európai a magyar széplányokhoz képest, főleg, amióta túl sovány, és nyúzott. Szép, mint a fene, többször találkoztam vele. Finom vonású, és nem úgy, mint Rumer Willis:)))

Scala 2010.02.09. 12:27:12

@DuBarry: Nagyon vékony, én is láttam élőben, és van benne valami finom... Végülis. De nem az az eredendő, intelligens kifinomultság, csak magára szedte... Mint az ügyes kurvák, amikor öregszenek. A farncia metressz. :-DDD
Két legnagyobb baja: affektál + nem tud hangsúlyozni (emelkedő-ereszkedő magyar hanglejtés) + bónusz túlartikulálja a szavakat.
süti beállítások módosítása