Daisy rajongók, bocs, de ez nagy átverés a drága Marc Jacobstól. Csinált egy kis liliommal megspékelt Happy-t, berakta egy ékszerüvegbe, hogy az anyjuk tűsarkúját lopó tizenötévesektől a midlife crisis csillogásbűvöletébe esett érettekig mindenki ezt akarja. Egyszer kellett próbálnom ahhoz, hogy tudjam, ez ajándék lesz.
Erős grapefruit aroma keverve néhány virágillattal és kevés pézsmával, hogy minden korosztály vegye, mint a cukrot, mint a Rádió-Televízió újságot.
Még drága is, a virágékszer díszítés miatt, huszon sokezer, de szobadísznek jobb, mint kölninek. Már csak azért is, mert fél óra alatt alig érződik, úgyhogy mindegy is, milyen a szaga, úgysem érezni. A trükk egyébként sikerült: a vevők veszik, mert úgy érzik, jó nekik, ha fiatalok, ha öregek, ha sportosak, ha nőiesek, ha estére kell, ha irodába. Mindent megmarkolt Marc, és sokat fogott.