Szerelmes vagyok a Lancome oscillation spiráljába.

Mert: az rendben, hogy egy spirál hosszabbítson és vastagítson, viszont ez megemeli az egész cuccot, tehát nem hull alá a pilla a szem fölött, hanem áll egyenes felfelé. És erre a legtöbb nem képes. Régen volt a Lancome Fatale fekete darabja, ami majdnem ilyen jó volt. Már kivonták a forgalomból sajnos: ezer spirál közül az volt a number two.

De visszatérve az oscillatiósra, azért hívják így, mert oscillál, vagyis rezeg, ezért sokkal jobban sűrít, mint a többi közönséges spirál.

Erre kell kenni még egy réteg Great Lash Blackest Black Maybelline-t. Ennél a formációnál jobbat még nem találtam, kábé így 13 ezer háromhavonta, ami sok. Viszont a következő jók csak hetven százalékos hatásúak.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr571515727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2010.01.16. 04:28:51

Kipróbáltam. Borzalom.
És elkenődik.

Clinique, de csak az egyik fajta, névre nem emlékszem... + pödörítő.

arisztotela 2010.01.16. 08:44:01

Én ezt szeretm. Most van egy Estée Lauder vibrálós, az kenődik nekem:)
süti beállítások módosítása